Послуги

Заміна масла в коробці автомат та механічній у Києві

Повна заміна мастила в АКПП

Заміна мастила відбувається за допомогою спеціального гідравлічного вакуумного апарату. Далі, при заведеному двигуні, установка повністю відбирає всю рідину і заливає необхідну кількість нової, таким чином промиваючи коробку передач. Також змінюється фільтр, за необхідності прокладки.

Детальніше
1400 грн
Замовити
Повна заміна мастила в АКПП

Заміна мастила відбувається за допомогою спеціального гідравлічного вакуумного апарату. Далі, при заведеному двигуні, установка повністю відбирає всю рідину і заливає необхідну кількість нової, таким чином промиваючи коробку передач. Також змінюється фільтр, за необхідності прокладки.

1400 грн
Замовити
Часткова заміна мастила в АКПП

Через зливний корок АКПП зливається приблизно половина рідини і стільки ж доливається новою. За такого способу трансмісійна рідина оновлює свої властивості.

Детальніше
900 грн
Замовити
Часткова заміна мастила в АКПП

Через зливний корок АКПП зливається приблизно половина рідини і стільки ж доливається новою. За такого способу трансмісійна рідина оновлює свої властивості.

900 грн
Замовити
Трансмісійне мастило

Широкий асортимент оригінальної трансмісійної рідини для всіх марок і моделей авто, за найприйнятнішими цінами.

Детальніше
від 250 грн за 1 л
Замовити
Трансмісійне мастило

Широкий асортимент оригінальної трансмісійної рідини для всіх марок і моделей авто, за найприйнятнішими цінами.

від 250 грн за 1 л
Замовити
Діагностика авто

Регламентна – безкоштовно
Комп’ютерна – 400 грн.
Комплексна – 600 грн.

Детальніше
Діагностика авто

Регламентна – безкоштовно
Комп’ютерна – 400 грн.
Комплексна – 600 грн.

Замовити
Надаємо розширену гарантію
  • На деталі 12 міс
  • На ремонт 6 міс
  • По всій Україні
Переваги
Чому ми?
Безкоштовна діагностика

Техогляд та діагностику ходової, при заміні мастила та фільтрів, робимо безкоштовно

Прозорі ціни

Вартість робіт та матеріалів відома заздалегідь і не змінюється у процесі робіт

Оперативність

Приступаємо до робіт відразу, необхідні деталі завжди в наявності

Гарантія

На виконані роботи та запчастини надаємо гарантію 1 рік

Запишись на заміну мастила,
отримай техогляд безкоштовно!

ходову теж подивимося :)

Що входить у діагностику?
тільки оригінальна продукція
Ми - авторизований дилер з продажу брендів
ЕТАПИ РОБОТИ
Як ми працюємо?
1
Звернення

Зателефонуйте, менеджер проконсультує вас та запише на зручний час

2
Підбір запчастин

Майстер допоможе підібрати необхідні витратни матеріали для Вашого авто

3
Відвідування сервісу

Залишаєте авто, якщо робіт не багато, можете скористатися кімнатою для очікування

4
Проведення робіт

Проводимо безкоштовний техогляд та обумовлені роботи з обслуговування

5
Оплата та гарантія

Оплачуєте раніше узгоджений рахунок, отримуєте гарантію на деталі та роботи

Що потрібно замінити при техобслуговуванні?
15
т.к.
тис.км.
30
т.к.
тис.км.
45
т.к.
тис.км.
60
т.к.
тис.км.
75
т.к.
тис.км.
90
т.к.
тис.км.
105
т.к.
тис.км.
120
т.к.
тис.км.
Повітряний фільтр
Фільтр салону
Моторне мастило і фільтр
Приводний ремінь
Охолоджуюча рідина
Паливний фільтр
Гальмівна рідина
Свічки запалювання
Ремінь ГРМ
ЗОНА ОЧІКУВАННЯ ДЛЯ КЛІЄНТІВ
Відпочиньте з комфортом, поки ми працюємо

Пока мы занимаемся ремонтом вашего автомобиля, вы можете подождать в комфортных условиях, выпить чашку кофе и заняться своими делами. Здесь есть wi-fi, кофе, журналы, туалет.

  • Квалифицированный персонал
  • Уютные условия
  • Хорошее обслуживание
  • Wi-Fi доступ в Интернет.
komnata-ozhydaniya-turbosto
Ціни на мастило та запчастини не вище ніж на EXIST.UA
Але можна і зі своїми витратними

(050)-73-43-992

(097)-12-44-338

(050)-73-43-992 (097)-12-44-338
Наші можливості
Інші послуги
Очищення фільтрів DPF
Детальніше
Обслуговування автокондиціонерів
Детальніше
Ремонт турбін
Детальніше
Ремонт ПНВТ
Детальніше
як ми працюємо?

Заміна мастила в АКПП — гарантія тривалої експлуатації

Автоматична коробка передач — механізм зі складною конструкцією, яка не передбачає некваліфікованих втручань. У процесі роботи всі деталі АКПП постійно піддаються механічному впливу — тертю, що найчастіше стає причиною прискореного зносу. Щоб знизити наслідки тертя на деталі, використовують спеціальне мастило, яке також допомагає запобігти перегріву агрегату. Заміна мастила в АКПП — найпоширеніша послуга, актуальна для автомобілістів.

Коли потрібна заміна мастила в АКПП

На те, що настав час перезалити мастило, можуть вказати такі фактори:

  • рівень його показників впав до критичної позначки або знаходиться близько до неї;
  • ДТП або тривала робота коробки на граничних режимах;
  • настав час техобслуговування, передбачений регламентами виробника автомобіля.

Першу часткову процедуру перезаливання потрібно провести до досягнення 80-100 тис. км пробігу. Регулярно проводити часткову заміну оливи в АКПП слід через кожні 40-50 тис км. Частіша перезаливка може знадобитися, якщо ви часто експлуатуєте авто в екстремальних режимах. Також перевірити мастило і, можливо, перезалити його потрібно в тому випадку, якщо ви купили старе авто.

Особливості перевірки мастила у коробці

Будь-яка коробка передач вимагає проведення планового обслуговування: у тому числі й контролю рівня рідини. Тим більше, що вона в процесі експлуатації під впливом регулярних змін температур втрачає свої властивості.

Щоб АКПП не вийшла з ладу, необхідно періодично перевіряти рівень мастильного матеріалу у ній. На жаль, багато автовласників нехтують подібним правилом. Але водночас заміна оливи в коробці відрізняється нижчою ціною, ніж ремонтні роботи. Тому регулярне обслуговування знижує витрати автовласника. 

Автоексперти рекомендують проводити перевірку раз на один-два місяці. Найчастіше це рекомендується в таких випадках:

  • занадто високі зовнішні температурні умови;
  • інтенсивна експлуатація автомобіля;
  • переміщення за умов щільного трафіку;
  • агресивна манера пересування.

Перевірка рівня мастила в АКПП проводиться із застосуванням спеціального щупа. Причому перевірка може проходити як у прогрітій (для точнішого результату), так і непрогрітій коробці (для розуміння можливого результату).

При холодному варіанті моніторингу потрібно запустити мотор на холостих оборотах, АКПП встановити в паркінг-режим і за допомогою щупа проконтролювати мастило. Якщо рідина не доходить до мінімальної позначки «Cold», необхідно її долити, якщо все кардинально навпаки — зайве доведеться прибрати.

Аналогічним способом проводять контроль у прогрітій коробці. Тільки для цього рекомендується спочатку проїхати близько 10 км для розігріву машини. Орієнтуватися необхідно на позначку «Hot».

Проте далеко не всі авто доповнюють таким щупом. Якщо його немає, можна проїхати кілька кілометрів, потім заїхати на ремонтну яму, щоб відкрити доступ до нижньої частини. Ручку АКПП необхідно поставити у положення паркінгу. Потім відкрутити пробку із зливного отвору, розташованого на піддоні. Якщо мастило почне витікати, то його достатньо. В іншому випадку потрібна додаткова доливка.

Методи заміни мастила в коробці

Це може бути як повне перезаливання, так і часткове. Між ними є відмінності. При частковій заміні оливи в АКПП зливається близько 40-60% загального обсягу, який потім заповнюється з допомогою додавання нової рідини. У подібного способу є ряд своїх переваг:

  • економія на паливно-мастильних матеріалах та подальшому обслуговуванні;
  • очищення фільтрів та піддону;
  • менший ризик заподіяння шкоди механізму АКПП.

Якщо потрібно повністю поміняти старе мастило в коробці, довірити процедуру необхідно перевіреній СТО зі спецобладнанням. Цей спосіб передбачає повне перезаливання відпрацьованої рідини на нову. Під час проведення процедури також промивають систему, а ще змінюють прокладки. 

Як проводиться повна заміна мастила в АКПП

Повне перезаливання за допомогою спеціального обладнання дозволяє очистити коробку передач від старої рідини. Перед зміною мастила в АКПП проводиться промивання самої коробки, а також очищення піддону від забруднень. Можлива заміна масляного фільтра за необхідності. Також спеціаліст СТО повинен оглянути корпус коробки, що визначити наявність/відсутність протікань. 

Далі за допомогою спеціального стенду через магістраль подачі рідини в теплообмінник виганяють старе мастило, а через магістраль повернення в коробку передач закачують свіжу рідину. Оператор СТО контролює кількість заміненої рідини, її колір.

До переваг повної перезаливки відносять:

  • швидкість — така процедура займає не більше години з урахуванням усіх підготовчих робіт, а сама перезаливка займе близько 10-15 хвилин;
  • швидке промивання коробки;
  • дотримання точного дозування за допомогою автоматизованого обладнання;
  • поліпшення технічних характеристик роботи авто, у тому числі й автоматичної коробки передач.

Здійснити обслуговування АКПП з перезаливленням рідини ви можете в компанії TurboSTO. Пропонуємо якісний сервіс за прийнятною вартістю. У нас працюють досвідчені майстри, які швидко виконують усі роботи. Ми гарантуємо оптимальну вартість заміни мастила в автоматичній коробці передач.

Заміна антифризу: якісний результат за оптимальною ціною

Стабільна робота системи охолодження залежить від регулярної заміни антифризу. Ця рідина відводить надлишкове тепло від двигуна. До того ж вона протистоїть появі корозії. Регулярна заміна антифризу дозволяє швидко і просто відновити роботу системи охолодження без неприємних наслідків для авто. Процедура дає важливу перевагу – продовження терміну служби силового агрегату. 

Коли необхідна заміна в автомобілі охолоджуючої рідини

Важливо розуміти, що експлуатація передбачає природне зниження властивостей антифризу: присадки в його складі можуть поступово втрачати свою ефективність. Наслідком цього може бути поява іржі та різних відкладень. Підсумок — погіршення тепловідведення та засмічення радіаторних каналів.

Антифриз перезаливають регулярно: через 50-60 тис км пробігу чи кожні 2-4 роки активної експлуатації авто. Це орієнтовні дані. Варто довіряти рекомендаціям заводів-виробників охолоджуючої рідини.

Поміняти антифриз ціною набагато дешевше, ніж ремонтувати двигун, тому важливо звертати увагу на такі «симптоми»:

  • зміна кольору. Якщо ви помітили рудий відтінок, значить у системі охолодження з’явилася іржа, а помутніння кольору вказує на порушення правил змішування різних типів рідини;
  • наявність у складі пластівців та піни. Подібна зміна вказує на те, що охолоджуюча рідина втратила свої властивості. Вона не справляється з поставленими завданнями, що може призвести до повної закупорки каналів охолоджуючої системи.

Не забувайте, що не слід затягувати зі зміною рідини. Тому обов’язково періодично перевіряйте систему охолодження.

Особливості заміни антифризу в автомобілях

Багато автолюбителів вважають за краще самостійно здійснювати зміну рідини. Втім автоекперти рекомендують все ж таки звертатися на спеціалізовані СТО: там є спеціальне обладнання, що дозволяє якісно виконати подібну процедуру. Заміна в системі тосолу передбачає:

  • повне видалення старого матеріалу з радіатора;
  • промивання радіатора за допомогою дистильованої води або спеціалізованої рідини у разі виявлення іржі;
  • заливку нового антифризу після промивання, а також перевірку результату шляхом запуску двигуна машини до повноцінного прогріву.

Ви можете довірити заміну антифризу за оптимальною ціною компанії TurboSTO. У нашому штаті працюють навчені та досвідчені майстри. Ми надаємо гарантію на всі послуги. Забезпечуємо якість та оперативність. А ще у нас чесний прайс.

Більше
контакти
Телефонуйте, записуйтесь та приїжджайте!
Працюємо для вас
з 9-00 до 19-00
понеділок – субота
Київ, вул. Ю. Іллєнка 48 В
Зателефонувати
Записатись