Переваги та недоліки системи Common Rail
Цей пристрій має дві основні переваги, за що й обирається багатьма автолюбителями:
- Зниження шуму: забезпечує тихішу роботу дизельного двигуна, роблячи його більш комфортним для водія і пасажирів.
- Підвищення крутного моменту: дає змогу поліпшити тягу і динаміку автомобіля, роблячи його ще більш чуйним на педаль газу.
- Економія на пальному: завдяки спеціальній системі подачі воно витрачається раціональніше, дозволяючи економити.
Але поряд із цим є низка моментів, які роблять цю систему особливою:
- Чутливість до чистоти палива: потрапляння в систему навіть дрібних частинок бруду або води може призвести до поломки форсунок.
- Вартість ремонту: ремонт системи Common Rail може бути дорогим, оскільки вона містить високотехнологічні компоненти.
Саме тому слід приділяти особливу увагу якості дизельного пального, а також проходити регулярне обслуговування паливної системи в автосервісі, що заслуговує на довіру.
Ремонт системи Common Rail
Але навіть при найтурботливішому ставленні дизельна паливна система рано чи пізно може дати збій. Вихід з ладу хоч однієї форсунки істотно змінить поведінку автомобіля. Слід сказати, що система CR істотно ускладнила аматорський ремонт дизельних двигунів. Річ у тім, що крім фізичного методу із заміни непрацюючої форсунки, є ще один вид робіт, який може бути проведений тільки на спеціалізованому сервісі. Йдеться про прописування коду нових форсунок.
На форсунках системи Common Rail нанесено код, який прописується в електронний блок управління (ЕБУ) для забезпечення чіткої та рівномірної роботи двигуна. Цей код являє собою умовне позначення допустимих відхилень робочих параметрів форсунки в різних режимах. ЕБУ зчитує код і порівнює його з поточними параметрами роботи форсунки. Якщо параметри перебувають у допустимому діапазоні, все працює коректно. В іншому разі ЕБУ може обмежити функціональність форсунки, аж до повного вимкнення подачі пального.
Запам’ятайте – не існує двох абсолютно ідентичних форсунок! Кожна має свій унікальний код, що обумовлює індивідуальні межі її робочих параметрів.
А якщо відмовитися від прописки форсунки?
Дійсно, бувають випадки, коли в прописці немає пот реби. Якщо нова форсунка потрапляє в той самий діапазон робочих параметрів, що і стара, прописувати код необов’язково. Двигун працюватиме рівно.
Домогтися цього можна двома способами:
- Використовувати для заміни тільки заводські оригінальні деталі, які одразу налаштовуються за особливими тест-планами.
- Довіряти ремонт професіоналам, які намагаються максимально повернути початкові характеристики.
Тільки такі форсунки зазвичай збігаються за параметрами з еталонними і не потребують перепрошивки.
А ось якщо сподіватися на “а може”, то можна зіткнутися з такими негативними моментами:
- Потужність двигуна може знизитися на 30%;
- Двигун працюватиме з перебоями;
- Робочий ресурс форсунки істотно скоротиться;
- Підвищиться рівень шуму під час роботи мотора;
- Може посилитися димність вихлопу.
Як наші майстри вирішують проблему?
Фахівці нашого дизель-сервісу максимально наближають параметри відремонтованих форсунок до заводських. Це дає змогу мотору працювати відмінно зі старим кодом прописки, полегшуючи встановлення та заощаджуючи кошти.
А для клієнтів, яким важливий код, ми генеруємо новий оригінальний і видаємо його разом із відремонтованою форсункою.