Терміновий ремонт стартерів та генераторів в Києві
Терміновий ремонт стартерів та генераторів в Києві
Фіксована найвигідніша ціна від 500 грн
Наші послуги

Терміновий ремонт стартерів та генераторів

Діагностика
Генератор перевіряється на стенді, потім розбирається для точного визначення несправності.
Безкоштовно
Зняття і установка генератора/стартера
Демонтаж/монтаж генератора/стартера може значно відрізняться по складності і часу і залежить від моделі вашого авто. Вартість визначається майстром у кожному конкретному випадку індивідуально.
від 300 грн
Ремонт генератора
Після проведення діагностики майстер визначає деталі, що підлягають заміні. Вартість цих деталей визначає загальну вартість ремонту генератора.
від 800 грн
Ремонт стартера
Вартість ремонту генератора в знятому виді. Додатково оплачуються деталі необхідні для ремонту, слюсарні роботи при необхідності.
від 500 грн
Ціни
З чого складається ціна на ремонт електрики автомобіля?
Діагностика
Послуга
Ціна
Повна агрегатна компютерна діагностика
від 500 грн
Ремонт та діагностика проводки
від 500 грн
Комп'ютерна діагностика
300 грн
Діагностика блока керування
від 500 грн
Діагностика осцилографом
600 грн
Автоелектрика
Послуга
Ціна
Підшивка ключів
від 600 грн
Відшивання екології
100-150$
Програмне чіпування
від 150$
Адаптація АКПП
від 800 грн
Адаптація клімата
від 700 грн
Встановлення
Послуга
Ціна
Встановлення доп. обладнання
від 100 грн
Скидання сервісного інтервалу
250 грн
Дефектовка/ремонт стартера/генератора
від 800 грн
Заміна блоків д/м
від 800 грн
Корекція пробігу
від 1500 грн
Програмування
Послуга
Ціна
Програмування або діагностика датчика
від 250 грн
Адаптація датчика тиску під авто
від 500 грн
Перепр-ня миль і фаренгейтів
від 500 грн
Мови панелі приладів
від 1000 грн
Мови магнітоли
від 1000 грн
Ознаки несправності
Коли потрібно звернутися до автоелектрика
Загорівся CHECK ENGINE
Свідчать про несправність двигуна чи його електронних систем
Свист під капотом
виникає при увімкненні електроприладів через коротке замикання або несправність блоку управління
Поява диму та запаху
свідчать про пошкодження ізоляції проводки, перегрівання електрокомпонентів або несправність електророз'ємів
Електричний гул під час руху
є результатом несправності генератора або проблем зі стартером, а також через поломку електродвигунів
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Терміновий ремонт Заміна пошкоджених деталей і перевірка працездатності системи різної складності займає від 15 хв, а капітальний ремонт проводки - від 1 дня
Безкоштовна діагностика*
Передбачає Launch-зняття кодів помилок ЕБУ, компонентну перевірку і вимір основних показників працездатності електроланок мультиметром. *у разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Надається залежно від виду виконаних робіт та виробника запчастин і становить до 1 року.
Зручні ціни
Надаємо кілька варіантів бюджету на вибір та пропонуємо одні з найвигідніших цінових рішень на ринку.
Електрика в авто “заглючила”?

Розстрочка від Моно/Приват вирішить проблему швидше, ніж ви скажете “де мій ключ запалювання”!


 

Оплата частинами до 24 місяців
 

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт турбіни
Заміна картриджа, стандартний ремонт, капітальний ремонт, ремонт сервоприводів, ремонт актуаторів
FAQ
Часті питання про автоелектрику

01
Як підвищити стійкість електропроводки автомобіля до корозії та інших зовнішніх впливів?

Для цього слід вжити ряд заходів та періодично перевіряти системи на предмет пошкоджень і проводити своєчасну заміну. Отже, необхідно використовувати якісну ізоляцію, яка захищатиме провід від вологи, масел та інших агресивних середовищ. Правильне прокладання проводки дозволить уникнути натягу, гострих кутів та тертя об інші деталі. Ретельна ізоляція місця з'єднання проводів може запобыгти роз'єднанню мереж, а обробка антикорозійними засобами подовжить строк служби електроніки. Але все це слід робити на спеціалізованому СТО у відповідного спеціаліста.


02
Що найчастіше стає причиною поломки автоелектрики?

Серед найпоширеніших факторів можна назвати, в першу чергу, вік автомобіля, адже з часом ізоляція проводів старіє, з’являються тріщини, що призводить до коротких замикань. Те саме спостерігається при перевантаженні та перегрівах. А потрапляння води в електричні з’єднання викликає корозію, що порушує проходження струму. Під час експлуатації проводка часто пошкоджується гострими краями деталей, тертям або ударами. Через різкі перепади напруги в бортовій мережі  електронні блоки управління можуть вийти з ладу. Також неправильний ремонт або використання неякісних запчастин можуть пошкодити деякі системи. 


03
Чи можуть в автомобілі одразу перегоріти всі запобіжники й з якої причини?

Так, така ситуація можлива. Це може статися внаслідок короткого замикання через механічне пошкодження проводки або вплив вологи. А також через неправильне під'єднання нового обладнання, наприклад, після встановлення нової магнітоли, сигналізації, якщо воно було приєднане неправильно.


04
Чому не працюють фари, поворотники, стоп-сигнали?

Це досить поширена проблема, яка може бути спричинена кількома причинами. По-перше, це перегорілі запобіжники, які захищають електричну систему автомобіля від перевантажень. Якщо один або кілька запобіжників перегоріли, то відповідні лампи не працюватимуть. Найочевидніша причина - це банальне перегорання через обмежений термін служби.


05
Як визначити, що проблема не в проводці, а в електронному блоці управління?

Визначити точну причину несправності без спеціального обладнання і знань може бути складно, але є низка ознак, які вказують на те, що проблема криється саме в електронному блоці управління (ЕБУ). Це періодичні збої в роботі різних систем автомобіля (вікон, замків, освітлення тощо), які можуть виникати спонтанно і зникати, поява кодів помилок, пов'язаних з конкретними системами автомобіля, відсутність реакції на команди або випадкова активація функцій.


06
Чому після миття автомобіля перестали працювати склопідйомники або центральний замок?

Найчастіше причиною такої несправності стає потрапляння вологи в електричні з'єднання або механізми. Вода може викликати окислення контактів, порушуючи електричний зв'язок, замикання на масу або коротке замикання. Найвразливіші місця в автомобілі - це дверні отвори, де найчастіше накопичується вода після миття, часто негерметичні роз'єми дротів, що з'єднують двері з кузовом, і кнопки управління, всередину яких може потрапити волога та спричинити їхнє окислення.