Ми працюємо. Телефонуйте!
image
Безкоштовна діагностика сажового фільтра
ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ

(050) 73-43-992

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

(097) 12-44-338

Запис з 8:30 до 18:00 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Акції Контакти

Робота СТО:

з 09:00 до 19:00 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Запис з 8:30 до 18:00 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Контакти
Переваги
Що ви отримуєте
Гарантія 10 років

Надаємо офіційну гарантію на всі роботи з видалення каталізатора та сажового фільтра. Забезпечуємо коректну роботу двигуна.

Комплексна послуга

Виконуємо комплексний чіп-тюнінг ЕБК двигуна. Протягом 2 годин видалимо каталізатор, перепрошиємо електронний блок управління та встановимо полум'ягасник.

Сертифіковане обладнання

Використовуємо єдине ліцензійне обладнання Flex Master від Magic Motorsport (Італія), що дозволяє встановлювати прошивки на всі моделі автомобілів.

Безкоштовна діагностика

Проводимо комп'ютерну діагностику автосканером та відеоендоскопом. Пропонуємо варіанти відновлення вихлопної системи.

послуги
Вартість видалення каталізатора та фільтра DPF
Діагностика

Здійснюємо комплексну перевірку вихлопної системи за допомогою автосканера та відеоендоскопа, щоб оцінити стан сажового фільтру.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Видалення

Розрізаємо сажовий фільтр по довжині або ширині і прибираємо пористий керамічний блок – серцевину агрегату.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Перепрошивання

Виконуємо програмне відключення каталізатора, перепрошиваємо блок керування двигуном під стандарт Євро-2.

від 800 грн
ЗАМОВИТИ
Полум’ягасник

У зовнішній корпус каталізатора вварюємо полум’ягасник (стронгер) з жароміцної алюмінієвої сталі.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Видалимо каталізатор безкоштовно!

Дізнайтеся, чи підходить ваше авто під умови програми

(050)-73-43-992

(097)-12-44-338

(050)-73-43-992 (097)-12-44-338
Комплексна
гарантія 10 років
  • на прошивку
  • полум'ягасник
  • коректну роботу двигуна

Що дає видалення каталізатора?

  • Зниження витрати пального
  • Поліпшення динаміки розгону
  • Збільшення ресурсу двигуна
  • Відсутність помилок на панелі приладів
  • Використання універсальної моторної олії
Чому?
Популярні питання

Коли треба вирізати каталізатор?

Після 50-80 тис. км пробігу каталізатор забивається, починає прогоряти та руйнуватися. Це призводить до збільшення витрати палива, зниження потужності автомобіля та активації індикатора “Check engine”. Щоб позбавитися цих проблем, рекомендується видалити каталізатор.

Чи можна видалити каталізатор/сажовий фільтр безкоштовно?

Можна. Турбосто співпрацює із заводом з переробки спеціальних відходів, який компенсує нам роботу з видалення каталізаторів у більшості моделей авто. Це покриває частину витрат і ми можемо запропонувати вам вигідні умови.
Однак не всі каталізатори підлягають переробці. Уточнити, які моделі авто беруть участь у програмі, можна у наших менеджерів.

Чи підвищиться витрата мастила?

Якщо видалення здійснено вчасно – ні. Якщо каталізатор вже почав розсипатися і керамічна крихта встигла потрапити в блок циліндрів двигуна – витрата мастила підвищиться. Тому рекомендуємо після 30 тис. км пробігу проводити діагностику каталізатора, за можливості очищати його і видаляти до того, як він почне руйнуватися.

Чи можна заощадити на перепрошиванні ЕБК?

Перепрошивання під стандарт Євро-2 необхідне, аби система не реагувала на ступінь токсичності вихлопних газів та не видавала відповідної помилки. Інакше комп’ютер вважатиме, що каталізатор забитий чи несправний, знову загориться індикатор “Check engine”, може вмикатися аварійний режим.

Коли треба встановлювати полум’ягасник?

Бажано відразу після видалення каталізатора або сажового фільтра, він потрібен для зниження температури відпрацьованих газів і зменшення шуму вихлопу. Полум’ягасник не потребує частої заміни та може експлуатуватися до 10 років.

Більше
можливості
Наші можливості
Вимкнення системи Adblue, Bluetec

Відключаємо систему програмним шляхом, без відкриття блоку двигуна

ЗАМОВИТИ
Відключення клапана EGR

Виконуємо програмне відключення клапана EGR та перепрограмування ЕБК

ЗАМОВИТИ
Чіп-тюнінг двигуна

Проводимо потужний тюнінг двигуна, використовуючи програмно-апаратний комплекс FLEX

ЗАМОВИТИ
Очищення сажового фільтра

Здійснюємо гідродинамічне очищення всіх типів сажових фільтрів на спецобладнанні

ЗАМОВИТИ
Видалення та відшивка сажового фільтра та каталізатора в Києві

Навіщо потрібно видалення каталізатора?

Каталізатор в бензинових автомобілях знижує викид шкідливих речовин з відпрацьованими газами, перетворюючи ці речовини в нешкідливі компоненти. Сажовий фільтр вловлює частинки сажі вихлопу дизельних автомобілів. І перетворює їх на вуглекислий газ.

Сажовий фільтр і каталізатор працює до 50-80 тис. км пробігу. Після цього терміну каталізатор/фільтр забивається. Варіанти виходу: чистка, зміна або видалення. Деякі псевдоспеціалісти стверджують, що для полегшення вихлопу каталізатор можна пробити. Це неправильно. Ми проводимо видалення каталізатора в Києві. Ціна складається з вартості видалення каталізатора і програмного відключення даних про нього в прошивці автомобіля.

Скільки коштує вирізати каталізатор?

Якщо каталізатор забитий:

  1. Витрата палива різко зростає;
  2. Двигун погано запускається або раптово зупиняється;
  3. Потужність автомобіля знижується.

Також активується індикатор “Check engine“. Щоби розв’язати цю проблему, рекомендується вирізати каталізатор/сажовий фільтр і провести видалення коду з ЕБУ. Вирізання каталізатора/сажового фільтра та прошивка проводяться одночасно, щоб системи автомобіля працювали оптимально. Тому просто вибити каталізатор не можна. Вартість робіт з видалення та вирізки сажового фільтра/каталізатора менша, ніж постійний ремонт, чистка або заміна деталі.

Видалення сажового фільтра: коли необхідно?

Як і каталізатор, сажовий фільтр забруднюється та з часом виходить з ладу. Рівень забруднення визначає відеодіагностика. Видалення DPF в Києві – частий запит водіїв. Ми видаляємо DPF в будь-яких автомобілях за оптимальну ціну. Ремонтний процес проходить швидко. Наш досвід дозволяє видалити сажовий фільтр так, що ви забудете про його існування.

Вирізати сажовий фільтр або відновити?

Забитий сажовий фільтр потрібно чистити. Промивання сажового фільтра можливе не завжди. Чистка потрібна регулярно, тому вартість одного видалення ДПФ буде для вас дешевше, ніж ціна, в яку обійдеться постійна реставрація. Спочатку ми діагностуємо, наскільки забруднений сажовий фільтр/каталізатор. Тільки діагностика скаже, чи можливе відновлення чи проблему вирішить тільки видалення фільтра.

Процедура та етапи роботи видалення каталізатора

  1. Комп’ютерна діагностична ендоскопія вихлопної системи, щоби визначити, яке рішення вам підійде.
  2. Програмний тюнінг ЕБУ під стандарт Євро-2.
    Для чіп-тюнінгу ми використовуємо новітнє обладнання Flex Master від Magic Motorsport (Італія). За допомогою цього інструменту можна встановлювати сертифіковані прошивки від заводу-виробника на будь-який автомобіль.
  3. Зняття каталізатора/сажового фільтра.
    Завдяки тому, що все обладнання знаходиться в одному місці, нам зручно провести фізичний демонтаж каталізатора.
  4. Розрізання сажового фільтра/каталізатора та встановлення полум’ягасника.
    Далі ми розрізаємо каталізатор і виймаємо керамічні осередки, розташовані всередині. Після цього встановлюємо в корпус стронгер, який знижує температуру на випуску.
  5. Встановлення каталізатора в автомобіль і повторна перевірка системи.

Переваги видалення каталізатора:

  • зниження витрати палива;
  • економія на купівлі нового каталізатора;
  • збільшення потужності двигуна.

Також наші майстри проводять програмну “відшивку“ системи Bluetec/AdBlue та клапана EGR. Перед початком роботи обов’язково проводиться діагностика. Тільки так можна здійснити безпечне відключення непотрібних елементів.

Відключення системи Bluetec/AdBlue

Система Bluetec додатково нейтралізує відпрацьовані гази за допомогою рідини AdBlue. Система складається з багатьох компонентів, які часто виходять з ладу. Тоді потужність двигуна знижується, вмикається індикатор “Check engine“.
Щоб прибрати цю проблему, рекомендується перепрограмувати блок керування і видалити в ньому модуль Bluetec.

Відключення клапана EGR

Система EGR частково повертає відпрацьовані гази з випускного у впускний колектори. Клапан EGR згодом зношується, відкривається повільніше та заклинює. Якщо клапан несправний, то:

  • збільшується витрата палива,
  • двигун гірше запускається,
  • вмикається “аварійний режим“.

Щоби розв’язати цю проблему, рекомендується заглушити фільтровий клапан EGR та здійснити його програмну “відшивку“ в блоці управління. Тобто видалити дані про нього.

Переваги роботи з нами:

  • за дві години проведемо комплексний чіп-тюнінг вихлопної системи будь-якого автомобіля;
  • використовуємо новітнє обладнання та сертифіковані прошивки, тому ви можете бути впевнені в якості роботи;
  • наша ціна відповідає якості – на 10 років гарантуємо працездатність вашого автомобіля.
Більше
контакти
Центр з видалення та перепрошивки
каталізаторів та сажових фільтрів
Телефонуйте, записуйтесь та приїжджайте

з 9:00 до 19:00, понеділок-субота

Працюємо для вас

Київ, вул. Ю. Іллєнко 48В

Переглянути адреси