Капітальний ремонт
турбіни -50%
Ми знаємо, що Ви цінуєте свій час та автомобіль, тому побудували сервіс нового формату, де можна швидко і максимально ефективно вирішити всі проблеми з пневмопідвіскою.
Наша виробнича база дозволяє в найкоротші терміни регенерувати Вашу деталь або підібрати їй заміну.
Відновлені деталі не поступаються міцністю та надійністю оригіналам, але економічніші за ціною до 70%.
Відновлення включає в себе: заміну пневморукава, встановлення направляючого стакану й захисного пильника, чистку та фарбування деталей.
ДетальнішеВідновлення включає в себе: заміну пневморукава, встановлення направляючого стакану й захисного пильника, чистку та фарбування деталей.
Повне дефектування пневмостійки: перевірка на герметичність, перевірка всіх ущільнюючих з’єднань, перевірка амортизатора. Відновлення пошкоджених елементів.
ДетальнішеПовне дефектування пневмостійки: перевірка на герметичність, перевірка всіх ущільнюючих з’єднань, перевірка амортизатора. Відновлення пошкоджених елементів.
Зняття та встановлення всіх елементів пневмосистеми. Вартість залежить від марки автомобіля та кількості демонтованих елементів.
ДетальнішеЗняття та встановлення всіх елементів пневмосистеми. Вартість залежить від марки автомобіля та кількості демонтованих елементів.
Візуальний та аудіальний огляд, пошук витоку повітря. Зчитування кодів несправностей за допомогою комп’ютерної діагностики.
*при обслуговуванні на нашому сервісі.
Візуальний та аудіальний огляд, пошук витоку повітря. Зчитування кодів несправностей за допомогою комп’ютерної діагностики.
*при обслуговуванні на нашому сервісі.
Під час ремонту проводиться заповнення амортизатора газом, заміна штока, ущільнення поршня та сальників.
ДетальнішеПід час ремонту проводиться заповнення амортизатора газом, заміна штока, ущільнення поршня та сальників.
Усунення різних поломок компресора, заміна осушувача, повітряного фільтра, ремкомплекта, елементів поршневої групи, реле.
ДетальнішеУсунення різних поломок компресора, заміна осушувача, повітряного фільтра, ремкомплекта, елементів поршневої групи, реле.
Відновлення включає в себе: заміну пневморукава, встановлення направляючого стакану й захисного пильника, чистку та фарбування деталей.
Повне дефектування пневмостійки: перевірка на герметичність, перевірка всіх ущільнюючих з’єднань, перевірка амортизатора. Відновлення пошкоджених елементів.
Зняття та встановлення всіх елементів пневмосистеми. Вартість залежить від марки автомобіля та кількості демонтованих елементів.
Візуальний та аудіальний огляд, пошук витоку повітря. Зчитування кодів несправностей за допомогою комп’ютерної діагностики.
*при обслуговуванні на нашому сервісі.
Під час ремонту проводиться заповнення амортизатора газом, заміна штока, ущільнення поршня та сальників.
Усунення різних поломок компресора, заміна осушувача, повітряного фільтра, ремкомплекта, елементів поршневої групи, реле.
Швидко підберемо заміну зношеним деталям та встановимо на Ваше авто. 99% можливого асортименту в наявності.
Використовуємо сучасне опресовувальне обладнання європейського виробництва.
Посилені комплектуючі та обов’язкова 2-х годинна перевірка на стенді дозволяє збільшити ресурс оригінальних деталей пневмопідвіски.
Виконуємо усі види робіт по пневмопідвісці: зняття, діагностика, ремонт та встановлення. Свій склад запчастин, нових та відновлених.
Пневпопідвіска — механізм, який дає можливість регулювати висоту дорожнього просвіту автомобіля: примусово або в автоматичному режимі. Механізм дуже складний, тому ремонт пневмопідвіски у разі поломки слід проводити тільки на спеціалізованій СТО. Найчастіше пневматичну підвіску встановлюють на автомобілі преміум-класу для підвищення комфорту при водінні. Система краще справляється із нерівностями на дорогах, збільшує вантажопідйомність, стабілізує їзду на високій швидкості та спрощує маневри у міських умовах. Вона надійна, але несправності все ж таки трапляються.
Звернутися на СТО потрібно, помітивши явні ознаки несправності:
Що трапилося з підвіскою – стане зрозуміло після діагностики. Серед найбільш поширених причин: зношування пневмоподушок, несправнiсть пневматичного балона, повітряних магістралей, датчика тиску, електропроводки. Також може статись розгерметизація стійок.
Працювати зі складним комплексом механізмів можуть лише експерти. Якщо вас цікавить професійний ремонт авто пневми, звертайтесь на сучасні станції нашої компанії. Кожне представництво повністю оснащене обладнанням для діагностики та ремонту. Ремонт пневмопідвіски починається з діагностики. Комплекс робіт включає:
Коли причину несправності з’ясовано, та загальний стан деталей пневмопідвіски визначено, ми готові надати такі послуги:
Реставрація пневмостійок підвіски — найпоширеніший вид ремонтних робіт. Від пневматичних стiйок залежить рівень посадки. Їх називають ключовими елементами підвіски. Реставрувати їх доводиться при помітному просіданні автомобіля: коли вони не можуть забезпечити комфортний просвіт для їзди. Найчастіше це відбувається через розгерметизацію балонів. Усі види ремонту виконуються навченими майстрами, які працюють за протоколами та в рамках міжнародних стандартів. Таким чином, результати ремонту відповідають вимогам якості, і ми можемо підтвердити це офіційною гарантією.
Якщо ви власник автомобіля з пневматичною підвіскою, можете довірити нам обслуговування. Ми проводимо відновлення пневмостійок та надаємо інші види ремонтних робіт. Співпраця з нами — це:
Відновити пневмопідвіску — бiльш вигідніше рішення, ніж заміна системи на нову. Якісний ремонт забезпечує можливість продовжити термін використання вузла та значно заощадити.
Клапани відповідають за створення, скидання та підтримку тиску у підвісці. Причини виходу з ладу: природний знос або проблеми з електронікою.
Дана процедура допоможе прибрати вологу з пневмосистеми, тим самим подовжуючи роботу компресора та блоку клапанів.
Після ремонту підвіски рекомендоване калібрування, його виконують за допомогою вимірювального пристрою й діагностичного обладнання.
Обладнання, технології, а також надміцні матеріали дають можливість використовувати наші пневмобалони значно довше, ніж оригінальні
Клапани відповідають за створення, скидання та підтримку тиску у підвісці. Причини виходу з ладу: природний знос або проблеми з електронікою.
Дана процедура допоможе прибрати вологу з пневмосистеми, тим самим подовжуючи роботу компресора та блоку клапанів.
Після ремонту підвіски рекомендоване калібрування, його виконують за допомогою вимірювального пристрою й діагностичного обладнання.
Обладнання, технології, а також надміцні матеріали дають можливість використовувати наші пневмобалони значно довше, ніж оригінальні
Біла Церква, Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Ковель, Коломия, Кременчук, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Одеса, Олександрія, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Умань, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів