Терміновий ремонт стартерів та генераторів в Києві
Розстрочка від Моно/Приват вирішить проблему швидше, ніж ви скажете “де мій ключ запалювання”!
Оплата частинами до 24 місяців
Для цього слід вжити ряд заходів та періодично перевіряти системи на предмет пошкоджень і проводити своєчасну заміну. Отже, необхідно використовувати якісну ізоляцію, яка захищатиме провід від вологи, масел та інших агресивних середовищ. Правильне прокладання проводки дозволить уникнути натягу, гострих кутів та тертя об інші деталі. Ретельна ізоляція місця з'єднання проводів може запобыгти роз'єднанню мереж, а обробка антикорозійними засобами подовжить строк служби електроніки. Але все це слід робити на спеціалізованому СТО у відповідного спеціаліста.
Серед найпоширеніших факторів можна назвати, в першу чергу, вік автомобіля, адже з часом ізоляція проводів старіє, з’являються тріщини, що призводить до коротких замикань. Те саме спостерігається при перевантаженні та перегрівах. А потрапляння води в електричні з’єднання викликає корозію, що порушує проходження струму. Під час експлуатації проводка часто пошкоджується гострими краями деталей, тертям або ударами. Через різкі перепади напруги в бортовій мережі електронні блоки управління можуть вийти з ладу. Також неправильний ремонт або використання неякісних запчастин можуть пошкодити деякі системи.
Так, така ситуація можлива. Це може статися внаслідок короткого замикання через механічне пошкодження проводки або вплив вологи. А також через неправильне під'єднання нового обладнання, наприклад, після встановлення нової магнітоли, сигналізації, якщо воно було приєднане неправильно.
Це досить поширена проблема, яка може бути спричинена кількома причинами. По-перше, це перегорілі запобіжники, які захищають електричну систему автомобіля від перевантажень. Якщо один або кілька запобіжників перегоріли, то відповідні лампи не працюватимуть. Найочевидніша причина - це банальне перегорання через обмежений термін служби.
Визначити точну причину несправності без спеціального обладнання і знань може бути складно, але є низка ознак, які вказують на те, що проблема криється саме в електронному блоці управління (ЕБУ). Це періодичні збої в роботі різних систем автомобіля (вікон, замків, освітлення тощо), які можуть виникати спонтанно і зникати, поява кодів помилок, пов'язаних з конкретними системами автомобіля, відсутність реакції на команди або випадкова активація функцій.
Найчастіше причиною такої несправності стає потрапляння вологи в електричні з'єднання або механізми. Вода може викликати окислення контактів, порушуючи електричний зв'язок, замикання на масу або коротке замикання. Найвразливіші місця в автомобілі - це дверні отвори, де найчастіше накопичується вода після миття, часто негерметичні роз'єми дротів, що з'єднують двері з кузовом, і кнопки управління, всередину яких може потрапити волога та спричинити їхнє окислення.
Ремонт генератора в Турбосто
Генератор автомобіля - агрегат, призначений для зарядки акумулятора при працюючому двигуні.
Акумуляторна батарея втрачає заряд, коли енергія витрачається на роботу фар, медіасистеми і інших електричних систем авто.
Якщо заряду недостатньо, батарея не зможе забезпечити роботу стартера.
Тому поломка генератора може принести серйозні проблеми з експлуатацією авто.
У таких випадках потрібний ремонт генератора або заміна: залежно від виду несправності.
3 ознаки несправності генератора
- У АКБ слабкий заряд, який не поновлюється при русі.
- Світло фар стало слабкішим.
- Про несправність попереджає сигнальна лампа на панелі приладів.
Види поломок генератора
Поломка електронного блоку реле-регулятора
В результаті генератор видає занадто високу напругу, що провокує википання електроліту в акумуляторі і вихід АКБ з ладу.
Проблеми з приводним ременем
Йдеться про перегрівання або руйнування (повне або часткове відшаровування).
Якщо своєчасно не виявити проблему, обривки ременя можуть привести до руйнування фаз газорозподілу та інших серйозних поломок.
Знос підшипників кочення
У них низький експлуатаційний ресурс через роботу в умовах високих навантажень і температур.
Прискорити знос може втрата мастила.
Знос і деформація обгінної муфти
У неї теж нетривалий експлуатаційний ресурс, який може скоротитися із-за високих навантажень.
Замикання обмотки статора
Його можна визначити по гучному електричному гулу.
Проблема не завжди вирішується ремонтом.
Етапи ремонту генератора автомобіля
- Діагностика генератора на стенді – дозволяє оцінити працездатність і функціональність агрегату в цілому.
- Розбирання, чищення і проведення дефектації для пошуку несправних компонентів.
- Якщо вони не виявлені, майстер шукає непрямі причини (наприклад, несправності кабелів).
- Ремонт генератора (заміна щіток, заміна ременя, муфти, заміна підшипників генератора) або повна заміна агрегату.
- Збірка генератора і обов’язкове тестування стенді, що дозволяє гарантувати результат.
Відремонтувати генератор або замінити на новий?
Відповідь на це питання залежить від виду поломки і можливості проведення ремонтних робіт.
Перелік випадків, коли генератор вважається ремонтопридатним:
знос або ушкодження шківа, струмознімальних щіток, колектора;
замикання витків обмотки статора;
вихід з ладу підшипників;
проблеми в діодному мосту.
У цих випадках можливий ремонт, який обійдеться дешевше за купівлю і заміну генератора.
Ціна ремонту генератора
Вартість залежить від виду і категорії складності ремонтних робіт, вибраних запасних компонентів. Ми забезпечуємо безкоштовну діагностику на стенді і консультації майстра.
Розбирання і дефектація платні, але у разі, якщо ви довіряєте ремонт нам, це буде безкоштовно. Визначивши причину поломки, ми запропонуємо декілька варіантів вирішення проблеми: наприклад, різні цінові категорії запчастин. В цілому вартість ремонту ми визначаємо індивідуально, забезпечуючи об’єктивну оцінку. Провести ремонт генератора своїми руками неможливо: відновлення після неверифицированного втручання іноді обходиться дорожче.
Настійно рекомендуємо не намагатися усунути несправність самостійно, а звернутися по професійну допомогу.
Переваги ремонту генератора в Турбосто
Мережа Турбосто дає можливість провести ремонт генератора в Києві, Львові, Харкові, Кривому Розі, Одесі.
У кожному місті працює повністю обладнана майстерня, з сучасними агрегатами і інструментами,
з штатом досвідчених кваліфікованих майстрів.
Є у тому числі і підйомник для зняття агрегату.
Доступна послуга виїзду майстра, якщо автомобіль не заводиться.
Для жителів Дніпра, Вінніци, Рівного, Хмельницького, Миколаєва, Херсона, Житомира, Чернігова, Івано-Франківська,
Тернополя та інших міст Украини робимо ремонт знятого генератора, надісланого за новою поштою.
Ми забезпечуємо об’єктивний підхід і обов’язково даємо гарантію на результат.