Встановлення ГБО у Києві
*в разі обслуговування у нас
Зменшення витрат на паливо, продовження ресурсу двигуна та екологічна безпека для вашого авто і планети!
Встановлюй ГБО в розстрочку від Моно/Приват і більше не економ.
Оплата частинами до 24 місяців
Ні, не на будь-який автомобіль можна встановити ГБО. Хоча технології встановлення газобалонного обладнання постійно вдосконалюються, є ряд факторів, які можуть обмежити його установку. Деякі старі моделі автомобілів або автомобілі з турбованим двигуном можуть мати певні технічні особливості, які ускладнюють або роблять неможливим встановлення. ГБО, як правило, встановлюється на бензинові автомобілі з карбюратором або багатопортовим вприскуванням. Двигуни з прямим вприскуванням палива (FSI, TSI) можуть вимагати додаткового обладнання та налаштування. Тому перед прийняттям рішення варто проконсультуватися з фахівцем.
Сучасні системи ГБО, як правило, мінімально впливають на потужність двигуна. Ви можете відчути невелике її зниження на високих обертах, але для більшості водіїв це буде непомітно. На двигунах з прямим вприскуванням пального вплив ГБО може бути більш помітним, ніж на двигунах з розподіленим впорскуванням.
Встановлення ГБО не впливає на витрату мастила. Навпаки, завдяки більш повному згорянню газу, може навіть спостерігатися зменшення нагару на поршнях і клапанах, що позитивно впливає на загальний стан двигуна.
Зараз пряме встановлення ГБО на електромобілі неможливе. Електромобілі використовують зовсім іншу технологію руху. Однак, існують гібридні автомобілі, які можуть працювати як на електриці, так і на бензині. На бензиновий двигун такого автомобіля можна встановити ГБО.
Так, це можливо. Однак, демонтаж ГБО – це досить трудомісткий процес, який вимагає спеціальних знань і навичок. Після демонтажу ГБО необхідно провести повну діагностику автомобіля для виявлення можливих пошкоджень, які могли виникнути під час встановлення або експлуатації газової системи.
Так, можна. Метан є більш екологічним видом пального, ніж пропан-бутан. При його згорянні виділяється менше шкідливих речовин, ніж при згорянні бензину або дизельного пального. Однак, мережа заправок метаном поки що менш розвинена. І не всі автомобілі з ГБО можуть працювати на метані. Перед встановленням ГБО необхідно переконатися, що ваш автомобіль сумісний з цим видом палива.
Багато автовласників удосконалюють та модернізують свої машини. Установка газобалонного обладнання дозволить витрачати менше на пальне й мати його запас. З кожним роком кількість автомобілів із ГБО зростає, його вибирають для будь-яких марок та моделей.
Щоб обладнання працювало справно та безпечно, у салоні не було неприємного запаху, важливо звернутися до фахівців. Поставити газ на авто в Києві зручно в сервісі «ТурбоСТО», адже тут також проводять діагностику та обслуговування системи. Майстри суворо дотримуються всіх технічних вимог та регламентів виробників ГБО.
Чому газова установка – це вигідно
Головна причина, через яку водії вирішуються на переобладнання авто такого типу, – економія на пальному. Газ майже вдвічі дешевший за бензин, хоч і витрачається швидше. Це особливо важливо для тих, хто багато подорожує своєю машиною або працює в таксі. Поїздка на сотні чи тисячі кілометрів обійдеться дешевше, якщо використати блакитне паливо як основне.
Газова установка збільшує робочий ресурс та термін експлуатації двигуна. Суміш прогорає краще й повільніше, ніж бензин, наприклад, популярної 95-ї марки. У результаті тиск на поршневу систему й циліндри авто знижується, внаслідок чого двигун не перегрівається, працює плавно, без перевантажень. Усередині осідає не дуже багато кіптяви, тому вузлам потрібно менше змащення, воно витрачається ощадливо.
Газове обладнання вважається більш екологічним, ніж бензин чи дизель. За складом ця суміш набагато чистіша, при її використанні в довкілля потрапляє у 2,5 раза менше шкідливих викидів. Після установки газу машина їде м'якше й тихіше завдяки кращій дифузії повітря та рівномірному розподілу пропан-бутану по циліндрах.
Є й багато інших переваг:
- завдяки плавній роботі двигуна в салоні не так сильно відчуваються вібрації;
- при встановленні газу 4, 5 або 6 покоління машина стає універсальною (якщо бензин закінчився, вона автоматично перемикається на пропан-бутан, і навпаки). У результаті простіше дістатися до найближчої заправки;
- швидка окупність. «Відбити» вартість установки можна приблизно за 1,5 року. В Україні власники авто з ГБО отримують податкову знижку на транспорт у розмірі ціни обладнання.
Встановити газ можна як на вітчизняні автомобілі, так і на іномарки будь-яких років випуску. Це може бути машина з ДВЗ із комбінованим або безпосередньо розподіленим уприскуванням пального, турбованою, гібридною силовою установкою будь-якого класу.
Яке покоління вибрати
Вартість та принцип роботи залежать від типу обладнання. Установка ГБО в Києві передбачає вибір 1, 2, 3, 4, 5, 6 поколінь, кожен має свої особливості. В Україні найпопулярніші 4-ті, цей варіант вважається найдоступнішим за ціною і невибагливим в обслуговуванні. Варто розглянути особливості кожного, щоб вибрати потрібне.
Перше покоління
За принципом дії являє собою систему з вакуумним управлінням і механічним дозатором блакитного пальна. Її можна встановити на простий інжекторний чи карбюраторний бензиновий автомобіль. Фактично це звичайний пристрій зі змішувачем газу, у якому використані електронні та вакуумні редуктори.
Схема роботи дуже проста, встановлені стандартні дозатори та змішувачі. Пальне подається до впускного колектора до загального ресивера. Перше покоління вважається морально застарілим, тому його використовують нечасто. На основі цього типу ГБО випущено решту.
Друге покоління
Обладнання такого типу було популярне у 2000-х, зараз його частіше ставлять на старі автомобілі, оскільки їх ДВЗ не розраховані на нові версії. Монтаж можливий на інжекторне або карбюраторне авто. На відміну від першого покоління на друге можна встановити тільки електронний редуктор, подача газу в ньому починається після уловлювання контролером електроімпульсів із котушки запалювання.
2-ге покоління вибирають частіше за перший із таких причин:
- можливість знайти та підібрати обладнання навіть для дуже старого автомобіля;
- доступна вартість модернізації транспорту;
- ручне пусконалагодження всіх опцій, що дозволяє налаштувати систему під особливості двигуна.
Стабільна та економна робота агрегату можлива лише тоді, коли його регулюванням займаються професіонали.
Третє покоління
Від другого ця система відрізняється лише однією деталлю – електронним дозуванням подачі пального. Замість газового регістру тут встановлюють двигун з ЕБУ для регулювання якісного складу суміші. Бензкоклапан в установці замінили емулятором, який імітує роботу бензинових форсунок.
Завдяки такому рішенню штатний комп'ютер авто не переводиться в аварійний режим роботи. З цієї причини необхідно монтувати емуляторний лямбда-зонд. Цей вид ГБО повільніше за інші реагує на зміну режиму їзди.
Четверте покоління
Ті, кого цікавить установка газового обладнання на авто в Києві, найчастіше вибирають саме цей варіант. У ньому вирішено головну проблему ГБО-2 – ймовірність стукоту під час роботи. Серед особливостей варто виділити:
- електронне керування забезпечує ефективне спалювання пальна;
- витрата газу приблизно така сама, як і бензину;
- датчики моніторять робочі параметри, тому установка функціонує стабільно та безпечно;
- завдяки модернізованому дроселю система швидко реагує на зміни навантаження.
Обладнання цього типу можна встановити на будь-який інжекторний автомобіль, що відповідає екостандарту Євро-3. Вартість залежить від виробника (Польща, Італія) та технічних характеристик двигуна.
П'яте покоління
Тут газ надходить у циліндри двигуна за рідкою фазою. У штатному контролері передбачені паливні картки та обчислювальні потужності для максимальної адаптації до витрати бензину. Серед переваг п'ятого покоління:
- можливість запустити двигун на газі при мінусовій температурі;
- оптимізована витрата, стабільна потужність без втрат тяги;
- адаптація до різних режимів їзди.
У цій системі, як і в попередній, перехід з одного пального на інший (з бензину на газ і навпаки) відбувається автоматично.
Шосте покоління
Поки не дуже популярне в Україні, тому що обходиться дорожче за попередні варіанти. 6-те покоління багато в чому нагадує п'яте, але його балон модернізований та має вбудований газовий насос високого тиску. Магістралі виконані з синтетичного волокна без вмісту міді, а впорскування дозується так, що потужність двигуна зберігається повністю.
Які комплектуючі знадобляться
Перелік деталей залежить від вибраного покоління, цей момент також враховують надалі, коли проводитиметься обслуговування ГБО в Києві. Для монтажу агрегату знадобляться:
- газовий балон із пристроєм для заправки. Мультиклапан запобігає його заповненню більше ніж на 80% (за технікою безпеки) та оснащений вентилем для блокування подачі;
- редуктор-випарник для зниження тиску – присутній лише у 1–4 поколіннях;
- ЕБУ (електронний блок управління) для функціонування установки та автоматичного перемикання з одного виду пального на інше;
- варіатор випередження кута запалювання для захисту від прогорання клапанів та перевитрати ЗПГ. Використовується для машин із безпосереднім упорскуванням пального;
- електромагнітний клапан подачі та колектор (змішувач);
- газова магістраль, шланги подачі, фільтри, зовнішній заправний пристрій.
У 5 та 6 поколіннях встановлюють насос високого тиску, який запускається при відкриванні дверей. У 4 та 5 також монтують форсунки (у шостому для подачі використовуються бензинові).
Як відбувається монтаж
Перед встановленням необхідно перевірити, як працює двигун, – можливо, є несправності, які необхідно усунути перед модернізацією. Далі замовник вибирає відповідний комплект, матеріал для магістральних трубопроводів та місце для монтажу. Після цього переходять до встановлення підкапотної частини обладнання.
Наступний етап – монтаж балона з додатковим обладнанням (залежно від покоління) та заправного пристрою. Установку монтують зазвичай на підлозі багажника, в ніші під запаску. Її можна поставити й на місці одного з паливних баків або в будь-якому іншому, де зручно. Головне – надійно закріпити балон за допомогою спеціальної апаратури.
Далі переходять до монтажу магістральних трубопроводів для з'єднання балонного обладнання з підкапотним. На цьому етапі також встановлюють допоміжну арматуру з кнопкою перемикання газ-бензин та сенсором рівня. Ці елементи є в салоні авто в будь-якому зручному місці на консолі. Остання стадія – діагностика, калібрування та налаштування.
Додаткові послуги для власників автомобілів із ГБО
Фахівці «ТурбоСТО» також проводять періодичну перевірку стану установки для її стабільної та безпечної роботи. Ціни на діагностику ГБО в Києві у нас доступні, ви можете записатися на онлайн та отримати знижку 5%. Перше ТО необхідно провести вже через 1–1,5 тис. км, усі наступні – через кожні 10–15 тис. км пробігу.
Попри якість та надійність обладнання, періодично його комплектуючі виходять із ладу. На TurboSTO також проводять ремонт ГБО в Києві, який найчастіше необхідний у таких ситуаціях:
- відчувається сильний запах газу в салоні;
- підвищується витрата пропан-бутану;
- суміш не надходить у двигун, або це відбувається тільки при вимкненому двигуні;
- ГБО 4–6 поколінь не перемикається автоматично на газ;
- знизилася потужність силової установки, на холостому ході з'явилися проблеми з оборотами.
На все обладнання та виконані роботи ми надаємо гарантію. Також проводимо діагностику установки як до, так і після ремонту, щоб переконатися в її повному відновленні. Завдяки команді професійних майстрів монтаж ГБО у нас завжди відбувається ефективно, якісно та безпечно.