Капітальний ремонт
турбіни -50%
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
Уже відчинено філії у всіх великих містах. Приймаємо турбіни на ремонт по Новій пошті, доставка за наш рахунок, оплата роботи при отриманні турбіни.
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях, дозволить вам самим визначити вартість ремонту турбіни.
Виконуємо будь-які роботи по турбін і актуаторами: зняття, діагностика, ремонт, налагодження та установка
Гарантія 1 рік без обліку пробігу
Є свій склад запчастин, нових і відновлених турбін.
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
Уже відчинено філії у всіх великих містах. Приймаємо турбіни на ремонт по Новій пошті, доставка за наш рахунок, оплата роботи при отриманні турбіни.
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях, дозволить вам самим визначити вартість ремонту турбіни.
Виконуємо будь-які роботи по турбін і актуаторами: зняття, діагностика, ремонт, налагодження та установка
Гарантія 1 рік без обліку пробігу
Є свій склад запчастин, нових і відновлених турбін.
Деталь не підлягає ремонту, оскільки має нерозбірний пластиковий корпус, причиною несправності, як правило, є зношення від тривалого використання.
ДетальнішеДеталь не підлягає ремонту, оскільки має нерозбірний пластиковий корпус, причиною несправності, як правило, є зношення від тривалого використання.
Телефонуйте, ми з радістю вас проконсультуємо.
Рульовий редуктор, більш відомий як рейка – це важливий компонент, який забезпечує зв’язок між кермом і колесами, дозволяючи швидко реагувати на дорожню ситуацію. Коли ця деталь виходить з ладу, то водієві доводиться докладати більше зусиль для обертання керма. Якщо в авто встановлений гідропідсилювач, то можуть виникнути додаткові шуми та витік мастила в районі його розташування. […]
ДетальнішеОбрив ременя або ланцюга ГРМ на дизельному моторі – поломка, яка може стати причиною катастрофи. Адже в цьому випадку відбувається безпосереднє зіткнення клапанів і поршнів. Виною всьому особлива конструкція дизельного двигуна, де камера згоряння розташована в поршні, а зазори між ним і клапанами мінімальні. Варто ГРМ обірватися і це може призвести до таких серйозних руйнувань […]
ДетальнішеКондиціонер в автомобілі сьогодні – це вже звична річ, яка робить поїздку більш комфортною і приємною, особливо за граничних погодних умов. Але цей механізм не може функціонувати за замовчуванням і потребує догляду, щоб не вийти з ладу в найбільш невідповідний момент. Як працює автокондиціонер? Система кондиціонування в автомобілі складається з таких елементів: Компресор: стискає газоподібний […]
ДетальнішеРульовий редуктор, більш відомий як рейка – це важливий компонент, який забезпечує зв’язок між кермом і колесами, дозволяючи швидко реагувати на дорожню ситуацію. Коли ця деталь виходить з ладу, то водієві доводиться докладати більше зусиль для обертання керма. Якщо в авто встановлений гідропідсилювач, то можуть виникнути додаткові шуми та витік мастила в районі його розташування. […]
ДетальнішеОбрив ременя або ланцюга ГРМ на дизельному моторі – поломка, яка може стати причиною катастрофи. Адже в цьому випадку відбувається безпосереднє зіткнення клапанів і поршнів. Виною всьому особлива конструкція дизельного двигуна, де камера згоряння розташована в поршні, а зазори між ним і клапанами мінімальні. Варто ГРМ обірватися і це може призвести до таких серйозних руйнувань […]
ДетальнішеКондиціонер в автомобілі сьогодні – це вже звична річ, яка робить поїздку більш комфортною і приємною, особливо за граничних погодних умов. Але цей механізм не може функціонувати за замовчуванням і потребує догляду, щоб не вийти з ладу в найбільш невідповідний момент. Як працює автокондиціонер? Система кондиціонування в автомобілі складається з таких елементів: Компресор: стискає газоподібний […]
ДетальнішеНадійність та довговічність функціонування турбокомпресора, та й самого двигуна на автомобілі різного виду, багато в чому залежить від правильної роботи клапана керування турбіною. Адже чим з великим зусиллям натискання педалі газу, тим швидше починає розкручуватися двигун. Відповідно відбувається викидання вихлопних газів у більш суттєвому обсязі зі збільшеною швидкістю. В результаті турбіна починає підвищувати обороти ДВЗ. Це призводить до виникнення надлишкового тиску в моторі, що провокує можливість своєрідного розриву двигуна. Максимально виключити можливість такої поломки дозволяє установка клапана управління турбіною.
Від правильності та надійності цього пристрою залежить величина допустимого тиску, що піддається на турбіну. При найменшому перевищенні дозволеної величини цього показника овербуст забезпечує своєрідне скидання надлишків газу.
Клапани керування бувають наступних видів:
Ознаками необхідності заміни клапана турбіни є ситуації, коли:
Характерною ознакою виходу з ладу клапана управління турбіною стане втрата тяги і відключення складової турбокомпресора, що обертає. Однак якщо після тимчасового виключення з механізму овербуста та перезапуску двигуна включення турбіни відбувається без проблем, слід змінювати байпас.
У разі виявлення однієї з перерахованих вище ознак рекомендуємо якнайшвидше відвідати сервісний центр компанії TurboSTO. Наявність прогресивного обладнання та багаторічного досвіду ремонту турбокомпресорів дозволяє нашим майстрам зробити безкоштовну кваліфіковану діагностику клапана керування турбіною. При виявленні дійсної поломки агрегату вони швидко здійснять заміну. На підтвердження високої якості наданої послуги ми надаємо гарантію на 1 рік незалежно від того, який пробіг за цей час зробить ваш автомобіль. Не відкладайте ремонт турбокомпресора на TurboSTO.
Біла Церква, Вінниця, Дніпро, Житомир, Запоріжжя, Івано-Франківськ, Київ, Ковель, Коломия, Кременчук, Кривий Ріг, Кропивницький, Луцьк, Львів, Одеса, Олександрія, Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль, Ужгород, Умань, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів