Ми працюємо. Телефонуйте!
image
Безкоштовна діагностика сажового фільтра
ЗАТЕЛЕФОНУВАТИ

(050) 73-43-992

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

(097) 12-44-338

Запис з 8:30 до 18:00 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Акції Контакти

Робота СТО:

з 09:00 до 19:00 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Запис з 8:30 до 18:00 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Контакти
Переваги
Що ви отримуєте
Гарантія 10 років

Надаємо офіційну гарантію на всі роботи з видалення каталізатора та сажового фільтра. Забезпечуємо коректну роботу двигуна.

Комплексна послуга

Виконуємо комплексний чіп-тюнінг ЕБК двигуна. Протягом 2 годин видалимо каталізатор, перепрошиємо електронний блок управління та встановимо полум'ягасник.

Сертифіковане обладнання

Використовуємо єдине ліцензійне обладнання Flex Master від Magic Motorsport (Італія), що дозволяє встановлювати прошивки на всі моделі автомобілів.

Безкоштовна діагностика

Проводимо комп'ютерну діагностику автосканером та відеоендоскопом. Пропонуємо варіанти відновлення вихлопної системи.

послуги
Вартість видалення каталізатора та фільтра DPF
Діагностика

Здійснюємо комплексну перевірку вихлопної системи за допомогою автосканера та відеоендоскопа, щоб оцінити стан сажового фільтру.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Видалення

Розрізаємо сажовий фільтр по довжині або ширині і прибираємо пористий керамічний блок – серцевину агрегату.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Перепрошивання

Виконуємо програмне відключення каталізатора, перепрошиваємо блок керування двигуном під стандарт Євро-2.

від 800 грн
ЗАМОВИТИ
Полум’ягасник

У зовнішній корпус каталізатора вварюємо полум’ягасник (стронгер) з жароміцної алюмінієвої сталі.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Видалимо каталізатор безкоштовно!

Дізнайтеся, чи підходить ваше авто під умови програми

(050)-73-43-992

(097)-12-44-338

(050)-73-43-992 (097)-12-44-338
Комплексна
гарантія 10 років
  • на прошивку
  • полум'ягасник
  • коректну роботу двигуна

Що дає видалення каталізатора?

  • Зниження витрати пального
  • Поліпшення динаміки розгону
  • Збільшення ресурсу двигуна
  • Відсутність помилок на панелі приладів
  • Використання універсальної моторної олії
Чому?
Популярні питання

Коли треба вирізати каталізатор?

Після 50-80 тис. км пробігу каталізатор забивається, починає прогоряти та руйнуватися. Це призводить до збільшення витрати палива, зниження потужності автомобіля та активації індикатора “Check engine”. Щоб позбавитися цих проблем, рекомендується видалити каталізатор.

Чи можна видалити каталізатор/сажовий фільтр безкоштовно?

Можна. Турбосто співпрацює із заводом з переробки спеціальних відходів, який компенсує нам роботу з видалення каталізаторів у більшості моделей авто. Це покриває частину витрат і ми можемо запропонувати вам вигідні умови.
Однак не всі каталізатори підлягають переробці. Уточнити, які моделі авто беруть участь у програмі, можна у наших менеджерів.

Чи підвищиться витрата мастила?

Якщо видалення здійснено вчасно – ні. Якщо каталізатор вже почав розсипатися і керамічна крихта встигла потрапити в блок циліндрів двигуна – витрата мастила підвищиться. Тому рекомендуємо після 30 тис. км пробігу проводити діагностику каталізатора, за можливості очищати його і видаляти до того, як він почне руйнуватися.

Чи можна заощадити на перепрошиванні ЕБК?

Перепрошивання під стандарт Євро-2 необхідне, аби система не реагувала на ступінь токсичності вихлопних газів та не видавала відповідної помилки. Інакше комп’ютер вважатиме, що каталізатор забитий чи несправний, знову загориться індикатор “Check engine”, може вмикатися аварійний режим.

Коли треба встановлювати полум’ягасник?

Бажано відразу після видалення каталізатора або сажового фільтра, він потрібен для зниження температури відпрацьованих газів і зменшення шуму вихлопу. Полум’ягасник не потребує частої заміни та може експлуатуватися до 10 років.

можливості
Наші можливості
Вимкнення системи Adblue, Bluetec

Відключаємо систему програмним шляхом, без відкриття блоку двигуна

ЗАМОВИТИ
Відключення клапана EGR

Виконуємо програмне відключення клапана EGR та перепрограмування ЕБК

ЗАМОВИТИ
Чіп-тюнінг двигуна

Проводимо потужний тюнінг двигуна, використовуючи програмно-апаратний комплекс FLEX

ЗАМОВИТИ
Очищення сажового фільтра

Здійснюємо гідродинамічне очищення всіх типів сажових фільтрів на спецобладнанні

ЗАМОВИТИ
Видалення та відшивка сажового фільтра та каталізатора у Дніпрі

Виробники заявляють про тривалий термін експлуатації каталізаторів та сажових фільтрів – близько 120-150 тис. км. Але з урахуванням низькоякісного вітчизняного палива ці елементи вихлопної системи виходять з ладу набагато раніше – вже через 50-70 тис. км пробігу.

Що робити у цьому випадку? Опцій декілька:

  • очищення сажовика або каталізатора (за умови, що забруднення не критичні, він не зношений і не почав руйнуватися)
  • заміна фільтра DPF/каталізатора (мінус – новий елемент коштує великих грошей і термін його експлуатації в наших умовах не збільшиться)
  • видалення каталізатора (за ціною оптимально, а також ефективно в умовах великого міста, де часто неможлива самостійна регенерація пристрою і він може вийти з ладу в будь-який момент)

Видалення каталізатора – за та проти

Каталізатори та сажові фільтри видаляють не лише за потребою – автовласники часто бачать у цьому можливість підвищити потужність за рахунок переходу на стандарт Євро-2 та розширення можливостей автомобіля.
Друга причина, через яку потрібна вирізка сажевого фільтра або каталізатора – він максимально забитий/зношений, через що ви помічаєте наступні ознаки:

  • падає потужність
  • зникає динаміка при розгоні
  • мотор нестабільно працює на холостих
  • збільшується витрата палива
  • чується сторонній звук під час роботи ДВС
  • дає про себе знати турбіна, може чутися її свист
  • збільшується димність вихлопу
  • підвищується рівень мастила
  • загоряється значок фільтра DPF на панелі приладів
  • спалахує помилка “Check Engine”, що загрожує швидким переходом в аварійний режим (а значить, сажовий фільтр потребує швидкого видалення, не дивлячись на ціну).

Зазвичай проблеми виявляються поступово. Тому, якщо ви помітили навіть 1-2 ознаки, краще не відкладати, а записатися на діагностику та ремонт.
Тому що якщо забитий і зношений сажовий фільтр викликає тільки вищеописані неполадки, каталізатор – не просто зношується, він може буквально розвалитися на частини. І надалі ці частинки засмоктуються у двигун, ризикуючи зруйнувати його зсередини.
Тому своєчасна вирізка каталізатора стане оптимальним превентивним заходом. Особливо, якщо Ваш автомобіль вже не новий, нейтралізатор зносився і у вас фізично не вистачає часу регулярно їздити на діагностику та очищення.

Скільки коштує вирізати каталізатор?

Видалення – послуга комплексна і складається з кількох етапів: діагностики, фізичного вирізання, перепрошивки “мізків” автомобіля, щоб він “забув”, що каталізатор був у системі, та установки полум’ягасника.
Для деяких автомобілів видалення каталізатора в Дніпрі може бути безкоштовним – якщо авто входить до програми утилізації каталітичних нейтралізаторів і фільтрів ДПФ. Якщо ні – вартість розраховується, виходячи з марки/моделі автомобіля та стану елемента.
Видалення сажового фільтра за вартістю трохи відрізняється. Найчастіше сажовики не містять в конструкції дорогоцінних металів і не вимагають спеціальних умов утилізації. Тому їх вирізка рідко буває безкоштовною для автовласника.

Як вирізати фільтр?

Видалення каталізаторів та сажовиків на ТурбоСТО у Дніпрі складається з кількох етапів.

  1. Зчитування помилок та діагностика. Остання включає ендоскопію – первинний огляд фільтрового елемента спеціальною камерою, а також тестування його пропускної спроможності на стенді.
  2. Механічне вилучення. Фільтр/каталізатор розрізають по ширині або довжині, щоб вирізати внутрішні стільники.
  3. Програмне вимкнення. Фахівець змінює прошивку ЕБК, яка не передбачає наявності нейтралізатора вихлопу, та відключає датчики, які відповідають за його роботу.
  4. Встановлення полум’ягасника всередину зовнішнього блоку фільтра. Він потрібен для заміни та кращої провідності автовихлопу.

Додатково майстри можуть “заглушити” клапан ЄГР Тобто зняти його та встановити замість прокладки клапана механічну заглушку. А потім встановити ЄГР назад, відключивши вакуумні шланги, що його відкривають.
Якщо ви вирішите відключати клапан, це слід робити також програмно через ЕБК разом з видаленням каталізатора (що не входить у вартість послуги).
Що дасть заглушення ЄГР?

  • покращення динаміки розгону
  • очищення впускного колектора
  • незначне зниження витрати пального
  • повільніше забруднення моторного мастила.

Видалення сажового фільтра – переваги

І сажовик, і каталізатор часто видаляються в рамках чіп-тюнінгу, щоб не дати стандарту ЄВРО-5 відібрати потужність у двигуна на догоду екологічності.
Але це не єдина перевага:

  • на приладовій панелі зникають всі помилки, пов’язані з ДПФ; автомобіль не перейде через них в аварійний режим
  • більше не потрібна самостійна та примусова регенерація сажовика
  • зникає необхідність очищати сажовий та витрачати на це гроші
  • зменшується витрата палива
  • збільшується термін служби турбіни (на неї погано впливає забитий дпф).

Все це робить видалення сажового фільтру в Дніпрі вкрай затребуваною послугою.

контакти
Центр з видалення та перепрошивки
каталізаторів та сажових фільтрів
Телефонуйте, записуйтесь та приїжджайте

з 9:00 до 19:00, понеділок-субота

Працюємо для вас

Дніпро, пр. Сергія Нігояна, 9

Переглянути адреси