Ми працюємо. Телефонуйте!
image
Безкоштовна діагностика сажового фільтра

(050) 73-43-992

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

(097) 12-44-338

з 8:30 до 19:30 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Акції Контакти

Щоденно:

з 8:30 до 19:30 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

з 8:30 до 19:30 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Переваги
Що ви отримуєте
Гарантія 10 років

Надаємо офіційну гарантію на всі роботи з видалення каталізатора та сажового фільтра. Забезпечуємо коректну роботу двигуна.

Комплексна послуга

Виконуємо комплексний чіп-тюнінг ЕБК двигуна. Протягом 2 годин видалимо каталізатор, перепрошиємо електронний блок управління та встановимо полум'ягасник.

Сертифіковане обладнання

Використовуємо єдине ліцензійне обладнання Flex Master від Magic Motorsport (Італія), що дозволяє встановлювати прошивки на всі моделі автомобілів.

Безкоштовна діагностика

Проводимо комп'ютерну діагностику автосканером та відеоендоскопом. Пропонуємо варіанти відновлення вихлопної системи.

послуги
Вартість видалення каталізатора та фільтра DPF
Діагностика

Здійснюємо комплексну перевірку вихлопної системи за допомогою автосканера та відеоендоскопа, щоб оцінити стан сажового фільтру.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Видалення

Розрізаємо сажовий фільтр по довжині або ширині і прибираємо пористий керамічний блок – серцевину агрегату.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Перепрошивання

Виконуємо програмне відключення каталізатора, перепрошиваємо блок керування двигуном під стандарт Євро-2.

від 800 грн
ЗАМОВИТИ
Полум’ягасник

У зовнішній корпус каталізатора вварюємо полум’ягасник (стронгер) з жароміцної алюмінієвої сталі.

безкоштовно
ЗАМОВИТИ
Видалимо каталізатор безкоштовно!

Дізнайтеся, чи підходить ваше авто під умови програми

(050)-73-43-992

(097)-12-44-338

(050)-73-43-992 (097)-12-44-338
Комплексна
гарантія 10 років
  • на прошивку
  • полум'ягасник
  • коректну роботу двигуна

Що дає видалення каталізатора?

  • Зниження витрати пального
  • Поліпшення динаміки розгону
  • Збільшення ресурсу двигуна
  • Відсутність помилок на панелі приладів
  • Використання універсальної моторної олії
Чому?
Популярні питання
Коли треба вирізати каталізатор?

Після 50-80 тис. км пробігу каталізатор забивається, починає прогоряти та руйнуватися. Це призводить до збільшення витрати палива, зниження потужності автомобіля та активації індикатора “Check engine”. Щоб позбавитися цих проблем, рекомендується видалити каталізатор.

Чи можна видалити каталізатор/сажовий фільтр безкоштовно?

Можна. Турбосто співпрацює із заводом з переробки спеціальних відходів, який компенсує нам роботу з видалення каталізаторів у більшості моделей авто. Це покриває частину витрат і ми можемо запропонувати вам вигідні умови.
Однак не всі каталізатори підлягають переробці. Уточнити, які моделі авто беруть участь у програмі, можна у наших менеджерів.

Чи підвищиться витрата мастила?

Якщо видалення здійснено вчасно – ні. Якщо каталізатор вже почав розсипатися і керамічна крихта встигла потрапити в блок циліндрів двигуна – витрата мастила підвищиться. Тому рекомендуємо після 30 тис. км пробігу проводити діагностику каталізатора, за можливості очищати його і видаляти до того, як він почне руйнуватися.

Чи можна заощадити на перепрошиванні ЕБК?

Перепрошивання під стандарт Євро-2 необхідне, аби система не реагувала на ступінь токсичності вихлопних газів та не видавала відповідної помилки. Інакше комп’ютер вважатиме, що каталізатор забитий чи несправний, знову загориться індикатор “Check engine”, може вмикатися аварійний режим.

Коли треба встановлювати полум’ягасник?

Бажано відразу після видалення каталізатора або сажового фільтра, він потрібен для зниження температури відпрацьованих газів і зменшення шуму вихлопу. Полум’ягасник не потребує частої заміни та може експлуатуватися до 10 років.

можливості
Наші можливості
Вимкнення системи Adblue, Bluetec

Відключаємо систему програмним шляхом, без відкриття блоку двигуна

ЗАМОВИТИ
Відключення клапана EGR

Виконуємо програмне відключення клапана EGR та перепрограмування ЕБК

ЗАМОВИТИ
Чіп-тюнінг двигуна

Проводимо потужний тюнінг двигуна, використовуючи програмно-апаратний комплекс FLEX

ЗАМОВИТИ
Очищення сажового фільтра

Здійснюємо гідродинамічне очищення всіх типів сажових фільтрів на спецобладнанні

ЗАМОВИТИ
Видалення та відшивка сажового фільтра та каталізатора в Харкові

Власники нових автомобілів змушені жертвувати потужністю двигуна та іншими характеристиками на користь екологічності. Наявність каталізатора або фільтра сажі забезпечує зниження шкідливих викидів. Але з іншого боку, ресурс цих елементів настільки малий, що незабаром знадобиться демонтаж. Ціна видалення каталізатора або фільтра DPF вигідніша від частої заміни.

Вилучення каталізатора: навіщо це потрібно?

Каталізатори встановлюють у бензинових автомобілях для зниження викиду токсичних речовин, які є у вихлопі. У процесі хімічних реакцій вони перетворюються на відносно нешкідливі. Сажовий фільтр у дизельних авто вловлює частинки сажі з вихлопних газів і спалює їх, перетворюючи на вуглекислий газ.
Номінальний ресурс експлуатації каталізатора та сажового фільтра становить близько 100 тис. км. Але за фактом вони забиваються десь через 50 тис. км пробігу. Що із цим можна зробити? Почистити, замінити чи видалити. Причому будь-які дії краще проводити на спеціалізованій СТО. У кустарних майстернях пропонують послуги пробивання та інші дії, які принесуть лише проблеми.
Вартість видалення каталізатора у Харкові в нашому сервісі включає комплекс правильних дій щодо видалення елемента та програмного відключення даних у прошивці. Це забезпечує комфортну експлуатацію автомобіля.

Хочу вирізати каталізатор: яка ціна?

При забитому каталізаторі:

  • сильно збільшується витрата палива;
  • виникають проблеми із запуском двигуна;
  • доводиться часто стикатися із зупинками двигуна;
  • помітно знижується потужність.

Про проблему свідчить індикатор Check engine. Вирішити проблему із забитим каталітичним нейтралізатором допоможе вирізка каталізатора та видалення коду з електронного блоку управління. Тільки такий алгоритм дій забезпечує можливість оптимальної роботи автомобіля у майбутньому. Якщо вести мову про вартість: наші послуги обійдуться дешевше за постійні витрати на чищення або заміну.

Коли потрібно видаляти сажовий фільтр?

Поступове забруднення і вихід з ладу сажового фільтра — буденність в умовах неякісного палива і поганих доріг. Про стан фільтра ДПФ допоможе дізнатися ендоскопія: спеціальний вид відеодіагностики в нашому сервісі. Видалення сажевого фільтра в Харкові теж повністю вирішує проблему та позбавляє необхідності постійних замін, чисток. Ми проводимо демонтаж за правилами, а також перепрошиваємо електронну систему. Це відкочує систему авто до більш ранніх стандартів і дозволяє комфортно їздити без фільтра.

Чому вирізати сажовий фільтр вигідно?

Коли DPF забивається, для відновлення комфортного керування потрібно проводити чистку. Доведеться робити це регулярно, несучи відповідні витрати. Заміна фільтра — ще дорожча процедура. Але в результаті новий елемент в українських умовах виходить з ладу набагато швидше. Тому ціна видалення сажового фільтра найбільш низька в порівнянні з іншими витратами. Один раз видаливши DPF, ви позбавляєтеся необхідності витрачатися постійно.
Хочете знати, чи підлягає фільтр відновленню або проблему вирішить тільки вирізка сажового фільтра? Звертайтеся до нас на точну діагностику.

Видалення каталізатора або сажового фільтра: етапи робіт

Ми правильно демонтуємо елементи наступним чином:

  1. Проводимо комп’ютерну діагностичну ендоскопію вихлопної системи, щоб визначити: потрібне чищення або видалення елемента.
  2. За допомогою італійського обладнання Flex Master від Magic Motorsport проводимо програмний тюнінг електронного блоку управління, змінюючи стандарт на ЄВРО-2. Ми можемо встановлювати на будь-які авто сертифіковані заводські прошивки.
  3. Знімаємо каталізатор або сажовий фільтр, проводячи акуратне фізичне вилучення.
  4. Розрізаємо каталізатор або сажовий фільтр, виймаємо частини і встановлюємо полум’ягасник. Це необхідно для зниження температури на випуску.
  5. Встановлюємо каталізатор на авто, перевіряємо систему.

Видалення каталізатора в нашому сервісі дає вам кілька переваг. Це помітне збільшення потужності двигуна, зниження споживання палива та відсутність витрат на покупку нового каталізатора.
Як супроводжуючу послугу пропонуємо програмне відключення (відшиття) системи Bluetec/AdBlue та клапана EGR після попередньої діагностики. Bluetec використовується для додаткової нейтралізації вихлопу за допомогою спеціальної рідини. Для її відключення потрібно видаляти систему та перепрошувати блок керування. Система EGR займається частковим поверненням відпрацьованих газів у впускний колектор. Після зношування клапана можна заглушити його і відключити в блоці управління.
Вигідна вартість видалення сажового фільтра та каталізатора, швидкий чіп-тюнінг за 60 хвилин, встановлення сертифікованої прошивки (а не китайських аналогів), використання сучасного обладнання — основні переваги роботи з нами. Звертайтесь: нашому сервісу довіряють багато харківських автовласників.

контакти
Центр з видалення та перепрошивки
каталізаторів та сажових фільтрів
Телефонуйте, записуйтесь та приїжджайте

з 9:00 до 19:00, понеділок-субота

Працюємо для вас

Харків, вул. Івановська, 33

Переглянути адреси