Дійсно, так званий масляний туман або запотівання турбіни може виникати через зношення поршневої групи та надмірний рівень масла. Такі ознаки з'являються в результаті обертання колінчастого валу в маслі, що може призвести до піноутворення. Разом з картерними газами вона та збільшений об'єм масляного туману піднімається через вентиляцію до системи впуска і осідає на корпусі.
Також причиною може бути дисбаланс валу турбіни або його пошкодження.
Що це означає?
При таких ознаках ремонт турбіни все одно не уникнути, але якщо при діагностиці зношування валу не було підтверджено, то кількість процесів скорочується.
А вони наступні:
- Спочатку турбіну знімають та розбирають
- Усі деталі ретельно очищають в ультразвуковій мийці, корпус турбокомпресору обробляють піскоструєм
- Тепер головне - коректно відбалансувати вал та картридж в зборі. Адже незбалансовані деталі можуть призвести до більш серйозних ушкоджень турбіни.
Для виконання таких робіт майстри ТурбоСТО використовують професійне обладнання VTM, що дозволяє точно відслідкувати дисбаланс та усувати його.
Ще популярними причинами “з’їдання” двигуном мастила є:
- Завеликий зазор підшипника турбіни
- Забита зворотна лінія масла на турбонагнітачі
- Зношення паливної системи
- Зависокий тиск мастила
Ігнорувати чи відкладати на потім звернення на СТО, якщо помітили маслянисті сліди на турбіні та зниження рівня масла, не варто, адже проблема в будь-якому разі вже існує. І головне - не посилити її ще більше!