Заміна клапана управління турбіни
З гарантією по всій мережі
Чому ми?
У нас ви знайдете
Безкоштовна діагностика
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
Працюємо по всій Україні
Уже відчинено філії у всіх великих містах. Приймаємо турбіни на ремонт по Новій пошті, доставка за наш рахунок, оплата роботи при отриманні турбіни.
Власний склад запчастин
Є свій склад запчастин, нових і відновлених турбін.
Офіційна гарантія
Гарантія 1 рік без обліку пробігу
Все в одному місці
Виконуємо будь-які роботи по турбін і актуаторами: зняття, діагностика, ремонт, налагодження та установка
Доступні ціни
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях, дозволить вам самим визначити вартість ремонту турбіни.
Заміна клапана управління турбіни

Деталь не підлягає ремонту, оскільки має нерозбірний пластиковий корпус, причиною несправності, як правило, є зношення від тривалого використання.

Від 1200 грн

Потрібна заміна клапана керування?
Телефонуйте, ми з радістю вас проконсультуємо
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Часті питання про заміну клапана управління турбіни

01
Які тести можна провести самостійно, щоб переконатися в правильності встановлення клапана?

Найпростішим і найдоступнішим може стати тест-драйв. Якщо автомобіль поводиться як зазвичай, без ривків і сторонніх шумів, то, найімовірніше, клапан встановлено правильно. Однак для більш точної діагностики рекомендується використовувати діагностичний сканер.


02
Як часто необхідно міняти клапан керування турбіною?

Середній термін служби клапана керування турбіною становить від 100 000 до 200 000 км пробігу. Однак це значення може значно варіюватися залежно від марки автомобіля, умов експлуатації та якості запчастин. Регулярна діагностика допоможе виявити проблему на ранній стадії.


03
Які наслідки можуть бути, якщо не замінити несправний клапан вчасно?

Наслідки несвоєчасної заміни несправного клапана управління турбіною можуть бути серйозними: підвищений знос двигуна, збільшення витрати пального, втрата потужності, пошкодження турбіни і вихід з ладу інших систем автомобіля. Несправний клапан порушує роботу турбонаддува, що призводить до неефективної роботи двигуна і може призвести до дорогого ремонту.


04
Чи можна самостійно замінити клапан управління турбіною або краще звернутися до фахівця?

Самостійна заміна клапана керування турбіною можлива, але потребує певних навичок та інструментів. Неправильна установка може призвести до більш серйозних поломок. Звернення до фахівця гарантує коректну заміну і налаштування системи турбонаддуву. Якщо ви не впевнені у своїх силах, краще довірити цю роботу професіоналам.

 

Інформація

Замінити клапан управління в TurboSTO

Надійність та довговічність функціонування турбокомпресора, та й самого двигуна на автомобілі різного виду, багато в чому залежить від правильної роботи клапана керування турбіною. Адже чим з великим зусиллям натискання педалі газу, тим швидше починає розкручуватися двигун. Відповідно відбувається викидання вихлопних газів у більш суттєвому обсязі зі збільшеною швидкістю. В результаті турбіна починає підвищувати обороти ДВЗ. Це призводить до виникнення надлишкового тиску в моторі, що провокує можливість своєрідного розриву двигуна. Максимально виключити можливість такої поломки дозволяє установка клапана управління турбіною.

Технічні особливості овербустів

Від правильності та надійності цього пристрою залежить величина допустимого тиску, що піддається на турбіну. При найменшому перевищенні дозволеної величини цього показника овербуст забезпечує своєрідне скидання надлишків газу.

Клапани керування бувають наступних видів:

  1. Байпасні. Ними оснащують потужні автомобілі, що мають потужність понад 400 кінських сил. У цьому обов’язково здійснюється установка перепускної труби чи змінюється частина колектора.
  2. Внутрішні. На більшості турбованих авто турбокомпресор комплектується таким агрегатом. Надходження відпрацьованих газів відкривається заслінкою при досягненні допустимого тиску. А для його набору, навпаки, перекриває рух газового потоку.
  3. Перепускний тип. Встановлюється деяких видах транспортних засобів.

Коли потрібна заміна овербусту

Ознаками необхідності заміни клапана турбіни є ситуації, коли:

  • при нагріванні важіль почав працювати ривками;

  • почали помічати різке зниження наддуву;

  • з’явилося деренчання турбіни;

  • після від’єднання від тяги важіль не став вільного переміщатися.

Характерною ознакою виходу з ладу клапана управління турбіною стане втрата тяги і відключення складової турбокомпресора, що обертає. Однак якщо після тимчасового виключення з механізму овербуста та перезапуску двигуна включення турбіни відбувається без проблем, слід змінювати байпас.

У разі виявлення однієї з перерахованих вище ознак рекомендуємо якнайшвидше відвідати сервісний центр компанії TurboSTO. Наявність прогресивного обладнання та багаторічного досвіду ремонту турбокомпресорів дозволяє нашим майстрам зробити безкоштовну кваліфіковану діагностику клапана керування турбіною. При виявленні дійсної поломки агрегату вони швидко здійснять заміну. На підтвердження високої якості наданої послуги ми надаємо гарантію на 1 рік незалежно від того, який пробіг за цей час зробить ваш автомобіль. Не відкладайте ремонт турбокомпресора на TurboSTO.