Ремонт електронного сервоприводу турбіни
З гарантією 1 рік по всій мережі
Наші послуги

Ремонт сервоприводу турбіни

Заміна черв'ячної пари
Після з'ясування причини поломки ми здійснимо заміну черв'ячної пари. Ці елементи найчастіше стають причиною виходу сервоприводу з ладу. Проводимо весь комплекс ремонтних робіт.
від 450 грн
Заміна моторчика сервоприводу
Після діагностики ми здійснимо заміну моторчика. Відремонтований сервопривід в зборі з турбіною проходить обов'язковий етап тестування та налаштування на стенді.
від 500 грн
Діагностика та перепрошивання
Налаштуємо електронну плату за допомогою тестера-програматора ТР-100 Turbotechnics. Сучасне обладнання дозволяє провести точні налаштування без демонтажу елемента. Це значно економить ваш час.
від 650 грн
Новий сервопривід
Наявність власного складу запчастин – можливість оперативно знайти деталь й виконати заміну без простоювання. Завжди в наявності оригінальні елементи сервоприводів та аналоги в різних цінових категоріях.
від 2500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Відновлення деталі займає 6 годин. Якщо вам потрібно швидше – зробимо!
Все в одному місці
Виконуємо будь-які роботи по турбінах та актуаторах: зняття, діагностика, ремонт, налаштування та встановлення.
Сучасне обладнання
Тестер-програматор останнього покоління Turbotechnics дозволяє діагностувати сервопривід безпосередньо на авто, а також перепрограмує деталь після ремонту.
Офіційна гарантія
Гарантія на ремонт сервоприводу 1 рік без врахування пробігу
Помірні ціни
Вартість ремонту електронного сервоприводу стартує від 800 грн.
Власний склад запчастин
Швидко відремонтуємо або підберемо новий сервопривід будь-якої моделі.
Ми використовуємо сучасне обладнання
Відремонтуємо сервопривід турбіни прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна гальмує?

В розстрочку від Моно/Приват ремонтуй - і газуй! 
 

 

Оплата частинами до 24 місяців

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Часті питання про ремонт електронного сервоприводу турбіни

01
Які сучасні технології використовуються при ремонті сервоприводів?

Насамперед це комп'ютерна діагностика. За допомогою спеціалізованого програмного забезпечення можна аналізувати електричні сигнали сервоприводу, виявляючи відхилення від норми і визначати несправні компоненти. За допомогою 3D-друку можна швидко виготовити дрібні запчастини, які складно знайти в продажу або виготовити традиційними методами. Це дає змогу створювати деталі з точністю до мікрона, що особливо важливо під час ремонту складних механізмів. Лазерне зварювання дає змогу з'єднувати деталі з високою точністю, що особливо важливо під час ремонту електронних компонентів.


02
Які основні виробники сервоприводів і які моделі вважаються найбільш надійними?

Основні виробники сервоприводів: Yaskawa, Mitsubishi Electric, Panasonic, Siemens, Omron, Fuji Electric. Їхню продукцію широко застосовують у промисловості, робототехніці та інших галузях, де потрібне точне позиціонування і контроль руху.


03
Чи можна відновити пошкоджений ротор сервоприводу?

Відновлення пошкодженого ротора сервоприводу - питання доволі складне і залежить від характеру ушкодження. Дрібні пошкодження (подряпини, невеликі відколи) іноді можна усунути шляхом шліфування та балансування ротора. Однак, якщо є тріщини і деформація, то відновлення, як правило, економічно недоцільне.

 

 


04
Які запчастини найчастіше виходять з ладу в сервоприводі?

Найчастіше в сервоприводах виходять з ладу щітки, підшипники, енкодери і редуктори. Їхній знос пов'язаний з постійними навантаженнями, тертям і забрудненнями. Також поломки можуть бути спричинені перевантаженнями, перегріваннями і механічними пошкодженнями.

Інформація

Ремонт сервоприводу від TurboSTO

Сучасні автомобільні мотори, особливо дизельні, вимагають постійного вдосконалення. Для ефективного розв’язання цієї проблеми розробники автомобілів вирішили встановлювати своєрідний актуатор електронного типу – сервопривід турбіни. Його основне завдання – обмежувати робочі режими турбонаддування. Це досить складний програмований пристрій, тому відновити його можна тільки в умовах спеціалізованих СТО, таких як TurboSTO.

Види електронних актуаторів

В даний час використовуються сервоприводи турбін двох видів:

  1. З сердечником. З використанням найпростішої основи: електромотора й обмотки, відрізняються низькою вартістю. Через незначну вібрацію, яку створює електричний моторчик в процесі роботи, досить складно забезпечити точне розташування вала. Це значно знижує ефективність функціонування механізму.
  2. Порожній ротор. Це варіант більш надійного, але й дорожчого агрегата. Відсутність вібрації під час функціонування механізму дає можливість забезпечувати точну орієнтацію вихідного вала з урахуванням робочих умов. До того ж, крім тривалої безперебійної експлуатації механізму, гарантується й висока його продуктивність.

Ми реставруємо електронні актуатори виробництва Siemens, Hella, Mellet VDO.

Характерні причини несправностей

Для виявлення причини несправності потрібна діагностика турбіни. До найбільш поширених факторів виходу з ладу сервоприводу турбіни можна віднести:

  • Збій в заводській прошивці. Для його виявлення проводиться комплексна діагностика агрегата. Здійснюється повторне встановлення програми з відновленням первинних налаштувань.

  • Руйнування сальників. Попадання в агрегат вологи може стати причиною вигоряння окремих ділянок плати. Наші майстри здійснюють пайку, забезпечуючи якісну заміну вигорілих електронних елементів.

  • Випадкове механічне пошкодження півмісяця. Потрібна повна заміна цієї деталі в комплекті з шестернею актуатора турбіни.

  • Природне зношення шестерні. Під постійним інтенсивним впливом відбувається стирання поверхні деталі. В результаті зміни параметрів люфту тиск може стати як неприпустимо мінімальним, так і занадто високим.

  • Несправності пружини.

  • Моторчик. Через перегрів може видавати «не той» сигнал в електронну плату управління.

Маючи багаторічний досвід, кваліфіковані майстри TurboSTO здатні виконати бездоганне відновлення функціональних здібностей сервоприводу турбіни як легкового, так і вантажного транспортного засобу будь-якого виробника. Наявність прогресивного обладнання дозволяє не тільки оперативно й точно виявити причину несправності агрегата, але й зробити першокласний його ремонт. Для діагностики та перепрошивання актуаторів ми використовуємо тестер-програматор АТР-100 Turbotechnics. Підтвердженням виконання послуги на високому якісному рівні є надання офіційної гарантії на 1 рік. Ціни на ремонт залежатимуть від типу поломки.

Ремонт сервоприводів по всій Україні

Дуже важливо знайти професійну компанію по діагностиці та ремонту сервоприводів в місті, в якому перебуваємо. Досвідчені майстри компанії TurboSTO зроблять швидку діагностику, і зможуть легко визначити причину несправностей для подальшого ремонту актуаторів. Ми ремонтуємо електронні сервоприводи в таких містах, як: Київ, Харків, Львів, Одеса, Полтава, Кривий ріг Дніпро, Запоріжжя, Маріуполь, Кропивницький, Кременчук, Хмельницький, Чернівці, Полтава, Чернігів, Івано-Франківськ, Суми, Рівне, Житомир, Херсон, Миколаїв, Черкаси, Вінниця, Ужгород, Луцьк. Ми працюємо по всій Україні.