Але не поспішайте панікувати — дим буває різним. І за його кольором можна зрозуміти, що саме не так з двигуном. Майстри TurboSTO завжди готові допомогти.
Якщо з вихлопу валить чорний дим — це сигнал, що в циліндрах паливна вечірка без контролю. Двигун спалює більше пального, ніж потрібно.
Чому так стається:
- засмічений повітряний фільтр;
- несправні форсунки або лямбда-зонд;
- забагато пального — замало повітря.
Результат: зростає витрата пального, падає потужність, і авто починає "диміти, мов трактор".
Трохи білого диму, наприклад, у холодну пору під час запуску авто — це нормально. Але якщо дим не зникає, і ще має солодкуватий запах — це вже проблема.
Яка причина:
- у камеру згоряння потрапляє охолоджувальна рідина;
- пробита прокладка ГБЦ або тріщина в блоці циліндрів.
Це погано: може «вибити» двигун, перегріти його і залишити вас без прокладки, а ще — без настрою.
Сизий або синій дим означає, що двигун їсть оливу. І робить це дуже активно.
Чому так стається:
- зношені маслозамінні ковпачки;
- пробиті поршневі кільця;
- турбіна «пускає масляні сльози».
Наслідки: перевитрата мастила, зниження компресії, димний хвіст за машиною, як у старого «мерса» з 90-х.
Якщо дим не зник за кілька хвилин після запуску — краще не відкладати візитом до TurboSTO. Кожна із ситуацій вище може призвести до серйозного ремонту, якщо її ігнорувати.
У TurboSTO ми точно знаємо, коли дим — це просто пара, а коли — натяк на майбутню поломку. Проведемо діагностику, перевіримо систему, пояснимо просто й людською мовою, що потрібно робити далі.