"Ключ" до правильного ремонту ПНВТ

09.10.2024
Паливний насос високого тиску є основною деталлю в системі подачі палива в дизельних автомобілях. Основне його завдання - підготувати певну кількість палива, відрегулювати і подати його в двигун. Основними елементами в конструкції є циліндри і поршень, які поміщені в єдиний корпус.

Існують певні ознаки, які можуть говорити про те, що необхідний ремонт паливних насосів:

  • Погіршення динаміки 
  • Автомобіль розганяється дуже повільно
  • Зміна звуку роботи мотора
  • Проблеми при запуску

Але в будь-якому разі спочатку здійснюється дефектування механізму через мікроскоп, що дозволяє оцінити рівень пошкодження та реальну можливість відновлення. Ремонт проводиться в спеціальному ремонтному цеху паливної апаратури, який оснащений стапелями для відновлення. 

Використання профільного інструменту при ремонті дозволяє оперативно та якісно  вирішити проблеми всієї паливної магістралі. 

Стандартний набір для ремонту включає тестер тиску, зйомник форсунок, синхронізатор. 

Головне - щоб все склалося!

Але не менш важливим та вирішальним є точне складання відремонтованого агрегату. Кожне різьбове з'єднання має певну норму напруження. І щоб запобігти зрізанню різі, використовують динамометричний ключ. Різниця між ним та стандартними гайковим ключем полягає в тому, що у першого є спеціальний індикатор, голка або стрілка, що вказує, яке зусилля прикладається до ручки. За допомогою динамічного ключа затягування з'єднань відбувається з повним контролем моменту сили, виключаючи вірогідність пошкоджень. 

У майстернях TurboSTO ми використовуємо електронні ключі з цифровою індикацією, похибка яких не перевищує 1%, що є найменшим значенням серед усіх типів даних інструментів.

Саме тому можемо гарантувати бездоганне виконання ремонтних робіт!

Поділіться статтею