Повне відновлення ходової частини
заміна запчастин з гарантією на 12 міс
Наші послуги

Діагностика та ремонт ходової

Діагностика та ремонт гальмівної системи
Перевірка та необхідна заміна гальмівних колодок та дисків, оцінка цілісності магістралей та стану елементів ручного гальма, а також рівня гальмівної рідини.
від 600 грн
Заміна сайлентблоків
Повний цикл робіт для всіх типів сайлентблоків передньої та задньої підвіски: демонтаж, зачистка посадкових місць, змащування та запресування
Від 300 грн
Заміна чи ремонт амортизаторів
Зняття коліс, заміна механізму, його стійок, перевірка кріпильних елементів та пружин, заміна сайлентблока, мастило та регулювання.
від 600 грн
Заміна стабілізатора
Заміна втулок та стійок стабілізатора зі зняттям підрамника, заміна важелів підвіски.
від 400 грн
Заміна кермових тяг
Контрольна перевірка на ступінь зносу та пошкодження, підбір нових комплектуючих відповідно до виробничої специфікації 
від 400 грн
Діагностика
З демонтажем для визначення причин поломки та пошкоджених комплектуючих. *за умови ремонту у нас. В іншому випадку - від 600 грн.
Безкоштовно*
Ознаки несправності
Ходова частина автомобіля
Сторонній шум
Виникають через знос внаслідок тертя суміжних деталей верхньої стійки або рульових тяг
Втрата керованості
Виникає через зміщення осей переднього та заднього містка або викривлення важелів підвіски
Нахил та розгойдування
Свідчить про несправність амортизаторів, сайлент-блоків важелів, просідання ресор
Вібрації
Спричиняються некоректною роботою рульових тяг, зазорами в рейці, зносом сайлент-блоків
Нерівномірний знос шин
Відбувається через знос втулки підвіски, шарнірів або через деформацію важеля підвіски
Зигзагоподібний рух
Виникає на високій швидкості через пошкодження подвійного важеля підвіски, пружин або ступичних підшибників
Витік
Втрати гідравлічної рідини з амортизатора виявляються в її накопиченні навколо корпусу та плямах під авто
Стук амортизатора
Виникає через ослаблення кріплень, знос деталі, кріпильних опор або втулок
Ходова стучить, а в кишені вітер свистить?

Ремонтуй в розстрочку з Моно/Приват без напрягу

 

Оплата частинами до 24 місяців

Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Приступаємо до роботи після прибуття авто на сервіс, прискорене відновлення за 1 день
Відповідальність
Співпрацюємо з офіційними постачальниками запчастин та надаємо гарантію на них та на роботи
Сучасне обладнання
Наше устаткування проходить постійне технічне обслуговування, а персонал підвищує свою кваліфікацію
Зручні умови оплати
Безготівковий, готівковий розрахунок, а також оплата ремонту в розстрочку
Хочетет дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику ходової частини
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
FAQ
Часті питання про ремонт ходової

01
Чи існують універсальні комплекти ремонту ходової?

Ні, універсальних комплектів ремонту ходової не існує. Кожен автомобіль має свою індивідуальну конструкцію ходової частини, яка відрізняється за розмірами, формою деталей та їх розташуванням. Навіть автомобілі однієї марки і моделі, але різних років випуску, можуть мати відмінності в конструкції ходової.


02
Чому важливо балансувати колеса?

Балансування коліс дозволяє уникнути вібрацій під час руху, які негативно впливають на керованість автомобіля і можуть призвести до передчасного зносу підшипників ступиці, рульових тяг та інших деталей ходової.


03
Як впливає на ходову частину встановлення нештатних колісних дисків?

Встановлення нештатних колісних дисків може істотно вплинути на роботу ходової частини автомобіля. Це пов'язано з тим, що диски є важливим елементом підвіски, і їх неправильний підбір може призвести до різних проблем, наприклад, до дисбалансу колеса, підвищеного зносу підшипників маточини, а також до пошкодження гальмівних дисків. Якщо ви все ж таки вирішили встановити нештатні диски, то необхідно провести комп'ютерну діагностику підвіски після їх встановлення для коригування розвал-сходження.


04
Як часто потрібно міняти сайлентблоки?

Термін служби сайлентблоків залежить від умов експлуатації автомобіля. У середньому, їх рекомендується міняти кожні 60-80 тисяч кілометрів пробігу.


05
Яка причина швидкого зношування сайлентблоків?

Сайлентблоки – це гумові або поліуретанові елементи, які постійно піддаються навантаженням. З часом вони втрачають еластичність, тріскаються і починають пропускати вібрації. Основні причини зносу: якість доріг, стиль водіння, вік автомобіля.


06
Як часто потрібно міняти гальмівну рідину і яке це має відношення до ходової частини?

Гальмівна рідина з часом втрачає свої властивості, що часто призводить до погіршення ефективності гальмування. Крім того, забруднена рідина може потрапити в гальмівний циліндр і спричинити його заклинювання, що, своєю чергою, впливатиме на роботу підвіски.

Наші можливості

Додаткові послуги

Стабілізатори
Використання оригінальних запчастин при заміні втулок та стійок стабілізатора
Маточина
Заміна в збірці або випресування підшипника задньої і передньої маточини та перевірку всіх робочих поверхонь
Гальмівні колодки
Повна заміна колодок та дисків за 30 хв. Перевірка та прокачування гальмівної системи.
Кульова опора
Усунення сторонніх звуків при повороті коліс та вирівнювання ходу авто
Інформація

Підвіска автомобіля – одна з найбільш критичних і вразливих систем, схильна до постійних навантажень. Безліч факторів, включаючи суворі погодні умови, агресивну манеру водіння та поганий стан доріг, призводять до прискореного зносу та частих ламань ходової частини.

З появою перших ознак несправності — сторонніх шумів, вібрацій чи погіршення керованості — дуже важливо провести своєчасну діагностику ходової. Наш сучасний автосервіс пропонує професійну перевірку та ремонт підвіски для всіх типів легкових автомобілів.

TurboSTO має передове комп'ютерне обладнання, що дозволяє швидко та точно виявити причину неполадок. Досвідчені механіки проведуть ретельну діагностику та ремонт ходової, а також всіх її елементів, включаючи амортизатори, пружини, важелі, сайлентблоки та стабілізатори. Це гарантує всебічну оцінку функціональності та справності роботи підвіски.

Коли варто звернутись на СТО?

Багато водіїв звертаються до фахівців лише за явних проблем, що створюють ризик управління автомобілем. Однак для запобігання дорогому капітальному ремонту важливо регулярно перевіряти стан ходової частини. Рекомендується проводити професійну комп'ютерну діагностику ходової з появою наступних “симптомів”:

  1. Порушення прямолінійного руху без впливу на руль.
  2. Відхилення від курсу при прискоренні чи гальмуванні.
  3. Зміна жорсткості підвіски, посилення відчуття нерівностей дороги.
  4. Поява незвичайних звуків у ходовій частині.
  5. Надмірне розгойдування або вібрація при маневруванні.
  6. Зниження відгуку кермового управління.
  7. Зміна характеристик розгону та уповільнення.
  8. Нерівномірний знос шин.

Для підтримки безпеки та запобігання серйозним поломкам рекомендується перевіряти підвіску кожні пів року або 5000 км пробігу. Своєчасне обслуговування та ремонт ходової частини дозволить виявити та усунути несправності на ранніх стадіях, забезпечуючи надійність автомобіля та безпеку водіння.

Особливості діагностики підвіски

Наш автосервіс пропонує комплексну діагностику ходової частини автомобіля, яка охоплює:

  1. Ретельний огляд елементів підвіски: важелів, пружин, ресор, торсіонів та пневмоелементів. Ми виявляємо пошкодження, дефекти та перевіряємо надійність кріплень.
  2. Перевірку кульових опор та шарнірів на предмет зайвого люфту.
  3. Оцінку стану сайлентблоків, включаючи пошук можливих тріщин.
  4. Контроль герметичність амортизаторів, перевірку осьового люфту штока та верхніх опор.
  5. Повну діагностику кермового механізму.
  6. Оцінку працездатності стабілізаторів поперечної стійкості, їх втулок та тяг.
  7. Аналіз ступеня зношування компонентів гальмівної системи.
  8. Перевірку елементів приводу та трансмісії.

За результатами діагностики наші фахівці складають докладний перелік необхідних ремонтних робіт та запчастин, що підлягають заміні для відновлення підвіски.

Ремонт ходовий в TurboSTO

При проведенні ремонтних робіт підвіски автомобіля, поточне обслуговування це чи капітальний ремонт, проводиться діагностика і при необхідності наступні роботи стосовно ключових компонентів ходової частини. До них відносяться:

  1. Заміна або ремонт амортизаторів та пружин, що забезпечують плавність ходу.
  2. Важелі підвіски, що відповідають за геометрію коліс.
  3. Підрамник (балка), у якому кріпляться елементи підвіски.
  4. Ресори, які використовуються в деяких типах підвісок.
  5. Маточинні вузли, що забезпечують обертання коліс.
  6. Пильовики, що захищають шарніри від бруду та вологи.
  7. Напівосі, що передають крутний момент на колеса.
  8. Кульові опори, що дозволяють колесам розвертатись.
  9. Подушки (опори) двигуна та коробки передач, що гасять вібрації.

Крім заміни деталей, наші кваліфіковані механіки виконують широкий спектр слюсарних робіт, включаючи регулювання кутів установки коліс, відновлення різьбових з'єднань та усунення люфтів у підвісці.

У TurboSTO всі роботи з ремонту та обслуговування підвіски здійснюються у суворій відповідності до технічних регламентів та рекомендацій виробників автомобілів. Ми використовуємо лише високоякісні запчастини від перевірених виробників. Вибір конкретних запчастин завжди узгоджується з власником автомобіля, враховуючи його переваги та бюджет.

Своєчасна діагностика та ремонт ходової не тільки забезпечує комфорт та безпеку водіння, а й продовжує термін служби інших вузлів та агрегатів автомобіля. Саме тому ми рекомендуємо регулярно проводити обслуговування підвіски і відразу ж усувати несправності, що виникають.