Типи регенерації сажевого фільтра
Регенерація сажевого фільтра - це процес спалювання накопиченої сажі. Існує два способи регенерації:
- Пасивна регенерація, яка відбувається автоматично, коли температура вихлопних газів досягає достатнього рівня. Це відбувається при русі автомобіля на високих обертах або в умовах інтенсивного прискорення.
- Активна регенерація відбувається примусово шляхом вприскування додаткового палива в систему вихлопу або підвищення температури вихлопних газів за допомогою спеціального пристрою.
Про пасивну регенерацію сажника
Вона відбувається в більшості випадків автоматично. Однак в умовах міста або при русі на короткі відстані може не запускатися. У цьому випадку необхідно самостійно провести регенерацію. Для цього достатньо на відкритому просторі розігнатися до швидкості 100-120 км/год і тримати її протягом 30-40 хвилин.
Як активувати активний режим регенерації?
Активна регенерація може бути виконана за допомогою спеціального пристрою. Він підключається до діагностичного роз'єму автомобіля, який запускає і контролює її. Також можна скористатися спеціальним режимом водіння, передбаченим в деяких автомобілях. Тоді двигун працює на підвищених обертах, що призводить до збільшення температури вихлопних газів та спалювання сажі.
Регенерація сажевого фільтра - це важливий процес, який необхідний для підтримання його працездатності та зниження шкідливих викидів в атмосферу. При дотриманні рекомендацій щодо експлуатації строк служби сажевого фільтра може сягати 200 тисяч кілометрів.
Для коректної роботи автомобіля необхідно здійснювати його очистку, особливо при появі наступних симптомів:
- Збільшення витрат на пальне
- Зменшення тяги
- Димний вихлоп
- Посторонні звуки під час руху
У цьому випадку на TurboSTO ми знімаємо сажник і здійснюємо гідродинамічну очистку, що дозволяє видалити 99% всіх забруднень.