Який дизельний двигун надійніший - новий VS старий?

09.10.2024
На зорі автовиробництва основна увага приділялася потужності та довговічності. Тому перші дизелі не були легкими і на їх виробництві не економили. Деякі з них "живі" й досі. Наприклад, легендарний Mercedes W140, який зійшов з конвеєра ще 1998 року. Весь секрет у моторі, який виробляли з більш громіздких, надійних і важких матеріалів - використовували сталеві, чавунні блоки. Це знижувало ймовірність пошкоджень.

Сьогодні автопром прагне до масовості і відповідно до вимог ринку намагається здешевлювати і полегшувати автомобілі. А це означає використання легших матеріалів, наприклад, сплаву алюміній, який більш схильний до деформацій і пошкоджень. Відповідно машини виходять з ладу досить швидко. Також деякі деталі - ніжки клапанів або поршні - робляться меншими, через що швидше прогорають.

Ремонтопридатність дизельних авто нового покоління

Та попри все попит на дизельні авто був і є зараз завдяки їхній економічності, потужності та більшій екологічності. Але ламатися вони починають вже після 200 тис км, причому навіть "сипатися" - виникають проблеми від кондиціонерів до паливної групи. Багато хто на цьому етапі воліє продати авто, поки воно ще на ходу. Основний недолік новачків - це погана ремонтопридатність двигуна, а саме поршневої системи. Через відсутність ремонтних поршнів у більшості випадків водієві доводиться міняти весь двигун. Щодо паливної системи, то популярна нині система Common Rail є набагато чутливішою, ніж старі-добрі розподільні насоси VE, BOSCH, LUCAS. Тому, зараз якість палива для сучасних автомобілів виходить на перший план. 

На ТурбоСТО ми займаємося ремонтом дизельних двигунів і ПНВТ будь-якого року випуску, а також даємо практичні рекомендації, як продовжити життя цим основним системам. Але головною рекомендацією є, звісно, регулярна діагностика і запобігання можливим серйозним поломкам.

І під кінець наводимо вам список найнадійніших дизелів від провідних автоекспертів, які представлені на вторинному ринку. Цілком можливо, що один із них у вас:

  • Mercedes-Benz

На надійність сильно впливають якість палива, наявність хороших запчастин, а також кваліфікація фахівців.

  • BMW

Без капітального ремонту дизель може проходити понад 300 тис. км.

  • Volvo

Найкращими вважаються рідні агрегати серії Modular, які можуть пройти  понад  400 тис. км.

  • Концерн PSA

Французькі дизелі - одні з найкращих у світі. Найвідомішим і найнадійнішим вважається мотор 2.0 HDI серії DW10 для легкових машин Peugeot і Citroen. 

  • Volkswagen

Найкращі з них випускалися в другій половині 1990-х років. Мотори не дуже потужні, але конструктивно прості та дуже витривалі, мають хорошу ремонтопридатність.

Поділіться статтею