Сьогодні автопром прагне до масовості і відповідно до вимог ринку намагається здешевлювати і полегшувати автомобілі. А це означає використання легших матеріалів, наприклад, сплаву алюміній, який більш схильний до деформацій і пошкоджень. Відповідно машини виходять з ладу досить швидко. Також деякі деталі - ніжки клапанів або поршні - робляться меншими, через що швидше прогорають.
Ремонтопридатність дизельних авто нового покоління
Та попри все попит на дизельні авто був і є зараз завдяки їхній економічності, потужності та більшій екологічності. Але ламатися вони починають вже після 200 тис км, причому навіть "сипатися" - виникають проблеми від кондиціонерів до паливної групи. Багато хто на цьому етапі воліє продати авто, поки воно ще на ходу. Основний недолік новачків - це погана ремонтопридатність двигуна, а саме поршневої системи. Через відсутність ремонтних поршнів у більшості випадків водієві доводиться міняти весь двигун. Щодо паливної системи, то популярна нині система Common Rail є набагато чутливішою, ніж старі-добрі розподільні насоси VE, BOSCH, LUCAS. Тому, зараз якість палива для сучасних автомобілів виходить на перший план.
На ТурбоСТО ми займаємося ремонтом дизельних двигунів і ПНВТ будь-якого року випуску, а також даємо практичні рекомендації, як продовжити життя цим основним системам. Але головною рекомендацією є, звісно, регулярна діагностика і запобігання можливим серйозним поломкам.
І під кінець наводимо вам список найнадійніших дизелів від провідних автоекспертів, які представлені на вторинному ринку. Цілком можливо, що один із них у вас:
Mercedes-Benz
На надійність сильно впливають якість палива, наявність хороших запчастин, а також кваліфікація фахівців.
BMW
Без капітального ремонту дизель може проходити понад 300 тис. км.
- Volvo
Найкращими вважаються рідні агрегати серії Modular, які можуть пройти понад 400 тис. км.
Концерн PSA
Французькі дизелі - одні з найкращих у світі. Найвідомішим і найнадійнішим вважається мотор 2.0 HDI серії DW10 для легкових машин Peugeot і Citroen.
Volkswagen
Найкращі з них випускалися в другій половині 1990-х років. Мотори не дуже потужні, але конструктивно прості та дуже витривалі, мають хорошу ремонтопридатність.