Особливості "поведінки" автомобіля без турбіни
Якщо ігнорувати цю рекомендацію і продовжувати активно їздити на авто, можна зіткнутися з такими негативними наслідками:
1) При відмові турбіни тиск повітря в двигуні знижується, що призводить до збільшення витрати пального. У деяких випадках, особливо на дизельних двигунах, витрати можуть зрости вдвічі.
2) Через неповне згоряння пального його залишки можуть потрапляти у вихлопну систему. На бензинових двигунах це здатне вивести з ладу каталізатор або пошкодити клапани, а на дизельних - призвести до поломки сажового фільтра.
3) Якщо пошкоджена турбіна все ще перебуває в двигуні і не видалена, зношення її втулки і вала може спровокувати значні витрати моторного мастила (до 1-2 літрів на тисячу кілометрів). Важливо контролювати його рівень, щоб уникнути критичного пошкодження двигуна.
4) Тривала робота двигуна в таких умовах може викликати утворення нагару на поршневих кільцях і пошкодити форсунки, що погіршить роботу двигуна.
Так що їздити зі знятою турбіною можна - АЛЕ вкрай небажано! Потім у будь-якому разі доведеться чистити каталізатор або фільтр сажі. Але якщо все-таки не вдалося відмовитися від поїздок, наші майстри в ТурбоСТО радять повідомити про це перед встановленням відремонтованої турбіни. Краще взагалі провести діагностику ПНВТ і двигуна, щоб несправність цих вузлів не спровокувала повторне пошкодження турбіни.