Гідродинамічна чистка сажевих фільтрів
*в разі обслуговування у нас
Гідродинамічним методом здійснюється глибока регенерація всіх типів сажових фільтрів вантажного та легкового автотранспорту всього за 1,5 год
TURBOSTO разом з Моно та Приват дадуть розстрочку – очисть фільтр, як кіт шерсть!
Опата частинами до 24 місяців
Так, очищення сажового фільтра можна поєднати з іншими процедурами ТО. Це зручно і дозволяє заощадити час. Однак, необхідно враховувати, що деякі хімічні речовини, що використовуються для очищення фільтра, можуть вплинути на інші компоненти системи вихлопу. Тому краще проконсультуватися з фахівцем.
Чіп-тюнінг і підігрівач пального можуть вплинути на роботу сажового фільтра. Чіп-тюнінг може призвести до збільшення кількості сажі, якщо програма не оптимізована для роботи з фільтром. Підігрівач пального, навпаки, може зменшити ризик засмічення фільтра, особливо в холодну пору року.
Так, впливає. Часті поїздки на короткі відстані в міському циклі, коли двигун не встигає добре прогрітися, призводять до більш швидкого засмічення фільтра. Також, в районах з підвищеною запиленістю або поганою екологічною ситуацією фільтр забруднюється швидше.
Не рекомендується. Засмічений сажовий фільтр може призвести до зниження потужності двигуна, збільшення витрати пального, а в деяких випадках навіть до його поломки. Тому краще проводити очищення фільтра згідно з рекомендаціями виробника.
Деякі автолюбителі намагаються очистити сажовий фільтр за допомогою різноманітних добавок в пальне. Однак, ефективність таких методів сумнівна, а ризик пошкодження фільтра або інших компонентів системи вихлопу досить високий. Рекомендується звертатися до професіоналів.
Так, таке можливо. Якщо сажовий фільтр повністю забивається сажею, двигун може перейти в аварійний режим або взагалі зупинитися. Це відбувається через те, що продукти згоряння не можуть вільно виходити з системи вихлопу, що призводить до підвищення тиску в циліндрах.
За час експлуатації сажового фільтра незгорілі частинки сажі закупорюють його пори і обмежують потік вихлопних газів. Щоб фільтр не забивався кожні пару сотень кілометрів і не створював зайвих проблем власникам, виробники передбачили систему регенерації. Цей процес запускається самостійно та дозволяє випалити забруднення. Для цього машина повинна перебувати в русі, а двигун – працювати на високих або середніх обертах. Але в місті, з його пробками та світлофорами, це малоздійсненна умова. У підсумку без регенерації сажовик ще більше забивається та його експлуатаційний ресурс скорочується до 50-60 тис. км. Щоб продовжити "життя" DPF, автовласникам рекомендується регулярно звертатися за миттям сажового фільтра.
Ця послуга допоможе відновити його пропускну здатність та поверне початкову функціональність.
Регенерація сажевого фільтра особливо популярне у власників авто, які часто виїжджають за кордон – там чистота вихлопу суворо регламентована і за відсутність ДПФ або каталізатора загрожують не просто штрафи, автотранспорт не впустять до ЄС.
Як проходить очищення сажового фільтра у Львові
ТурбоСТО намагається бути доступним для кожного клієнта – ви можете очистити фільтр чи каталізатор на нашій станції у Львові. Ми обслуговуємо легкові та вантажні автомобілі, а також спецтехніку.
Професійне миття пристрою – оптимальне рішення, менш радикальне, ніж заміна чи видалення. Тому що в останньому випадку потрібна також перепрошивка ЕБК, а екологічність вихлопу незворотно знижується.
Промивання сажового фільтра за доступною ціною
В ТурбоСТО у Львові ви можете очистити каталізатор та сажовий фільтр за вигідною ціною. Завдяки використанню сучасного стенда для професійної регенерації ми можемо гарантувати відновлення фільтрових елементів на 95-98%. Тобто, практично до заводського стану.
Очищення сажового фільтра передбачає єдину ціну на послугу – 2200 грн. Монтаж і демонтаж розраховуються індивідуально, так як залежно від моделі автомобіля сажовик може розміщуватися в різних місцях, часто важкодоступних.
Каталізатор та сажовий фільтр – як проходить очищення
Ми очищаємо і каталізатори, і фільтри DPF, FAP. Вони відрізняються конструкцією, матеріалом та покриттям фільтрових сот, тому режими миття підбираються окремо для каталітичних нейтралізаторів та сажовиків.
Для чищення dpf фільтрів та каталізаторів у Львові ми використовуємо спеціальний стенд європейського виробництва, що дозволяє швидко та ефективно прибрати всі забруднення: нагар, сажу та смоли.
Як проходить процес?
Для початку наші майстри знімають сажовик з автомобіля. Потім робота ділиться на такі етапи:
- Візуальний огляд – якщо фільтр має серйозні пошкодження та тріщини, мийка протипоказана.
- Перевірка пропускної здатності та вимірювання протитиску у спеціальній камері. Дані до промивання зберігаються.
- Безпосередньо миття сажових фільтрів (Львів – місце, де проводиться весь цикл робіт). Очищення здійснюється за допомогою води, щадної хімічної рідини та повітря, що подаються з різних боків під тиском.
- Продування повітрям для видалення води з сот.
- Висушування фільтра.
- Повторне вимірювання показників. Якщо вони в нормі – робота виконана та результати "до – після" надаються клієнту.
Регенерація сажового фільтра за ціною, що включає монтаж, передбачає зворотну установку пристрою на автомобіль. Якщо ж ви надсилаєте нам ДПФ або каталізатор поштою, ми оплачуємо транспортні витрати і надсилаємо вам чистий фільтр. Відповідно, такий варіант обходиться дешевше, але він не такий швидкий.
Очищення сажового фільтра, ціна якого цілком лояльна, досить вигідна послуга, особливо, якщо ваше авто повинно відповідати сучасним екостандартам.