Прописка форсунок після ремонту: чи обов’язкова?

11.09.2024
Система форсунок Common Rail сьогодні набула великої популярності. 50 % автомобілів з дизельним мотором оснащені цією системою.

Переваги та недоліки системи Common Rail

Цей пристрій має дві основні переваги, за що й обирається багатьма автолюбителями:

  1. Вартість ремонту: ремонт системи Common Rail може бути дорогим, оскільки вона містить високотехнологічні компоненти.
  2. Вартість ремонту: ремонт системи Common Rail може бути дорогим, оскільки вона містить високотехнологічні компоненти.
  3. Вартість ремонту: ремонт системи Common Rail може бути дорогим, оскільки вона містить високотехнологічні компоненти.
  4. Вартість ремонту: ремонт системи Common Rail може бути дорогим, оскільки вона містить високотехнологічні компоненти.

 

Саме тому слід приділяти особливу увагу якості дизельного пального, а також проходити регулярне обслуговування паливної системи в автосервісі, що заслуговує на довіру.

Ремонт системи Common Rail

Але навіть при найтурботливішому ставленні дизельна паливна система рано чи пізно може дати збій. Вихід з ладу хоч однієї форсунки істотно змінить поведінку автомобіля. Слід сказати, що система CR істотно ускладнила аматорський ремонт дизельних двигунів. Річ у тім, що крім фізичного методу із заміни непрацюючої форсунки, є ще один вид робіт, який може бути проведений тільки на спеціалізованому сервісі. Йдеться про прописування коду нових форсунок.

 

“Цей код являє собою умовне позначення допустимих відхилень робочих параметрів форсунки в різних режимах. ЕБУ зчитує код і порівнює його з поточними параметрами роботи форсунки. Якщо параметри перебувають у допустимому діапазоні, все працює коректно. В іншому разі ЕБУ може обмежити функціональність форсунки, аж до повного вимкнення подачі пального.”

Запам’ятайте – не існує двох абсолютно ідентичних форсунок! Кожна має свій унікальний код, що обумовлює індивідуальні межі її робочих параметрів.

А якщо відмовитися від прописки форсунки?

Дійсно, бувають випадки, коли в прописці немає пот реби. Якщо нова форсунка потрапляє в той самий діапазон робочих параметрів, що і стара, прописувати код необов’язково. Двигун працюватиме рівно.

Домогтися цього можна двома способами:

  1. Використовувати для заміни тільки заводські оригінальні деталі, які одразу налаштовуються за особливими тест-планами.
  2. Довіряти ремонт професіоналам, які намагаються максимально повернути початкові характеристики.

Тільки такі форсунки зазвичай збігаються за параметрами з еталонними і не потребують перепрошивки.

А ось якщо сподіватися на “а може”, то можна зіткнутися з такими негативними моментами:

  • Потужність двигуна може знизитися на 30%;
  • Двигун працюватиме з перебоями;
  • Робочий ресурс форсунки істотно скоротиться;
  • Підвищиться рівень шуму під час роботи мотора;
  • Може посилитися димність вихлопу.

Як наші майстри вирішують проблему?

Фахівці нашого дизель-сервісу максимально наближають параметри відремонтованих форсунок до заводських. Це дає змогу мотору працювати відмінно зі старим кодом прописки, полегшуючи встановлення та заощаджуючи кошти.

А для клієнтів, яким важливий код, ми генеруємо новий оригінальний і видаємо його разом із відремонтованою  форсункою.
 

Поділіться статтею