Повне відновлення МКПП за 24 години до заводських параметрів
Повне відновлення МКПП за 24 години до заводських параметрів
Для надійності кожної передачі всіх видів транспорту!
Наші послуги

Ремонт механічної коробки передач

Стандартний ремонт МКПП
Спрямований на усунення таких зношених чи пошкоджених компонентів, як підшипники, синхронізатори або сальники, без повного розбирання механізму, передбачаючи заміну оливи та контрольну перевірку.
від 800 грн
Капітальний ремонт МКПП
Включає діагностику, демонтаж, повне розбирання, очищення всіх компонентів, заміну зношених деталей для відновлення механізму до заводських характеристик, зворотню збірку та контрольне тестування за реальних умов.
від 1500 грн
Заміна мастила в МКПП з промиванням системи
Передбачає злив відпрацьованої оливи, промивання системи спеціальним розчином для видалення забруднень та продуктів зносу, заправку новим мастилом відповідно до рекомендацій виробника.
від 400 грн
Діагностика МКПП
За допомогою візуального, механічного та комп'ютерного методів перевіряємо рівень та стан мастила, аналізуємо рівень шуму, вібрації та ступінь зносу підшипників і валів, а також коректність роботи синхронізаторів і підшипників. *при умові ремонту у нас
Безкоштовно*
Ознаки несправності
Коли потрібно робити діагностику механічної коробки передач
Шуми при перемиканні передач
Можуть виникати як наслідок некоректної роботи основних комплектуючих - синхронізаторів, шестерень, підшипників через їх частковий або повний знос.
Труднощі з перемиканням передач
Є наслідком зношення зчеплення або синхронізаторів, неправильного регулювання важеля, браком мастила, а також через некоректний стиль водіння.
Проблеми з нейтраллю
Викликані зношенням синхронізаторів, вилок перемикання, механізму вибору передач або валів, неправильним налаштуванням важеля або через брак мастила.
Пробуксування зчеплення
Виникає через зношення його диска або кошику, слабку пружину, масляні забруднення, неправильне налаштування педалі, перегрів чи пошкодження гідравлічного приводу.
Незвичайні вібрації або пульсації
Спровоковані зношенням підшипників, деформацією валів, розбалансуванням маховика, пошкодженням кріплень або низьким рівнем трансмісійного мастила.
Запах горілого
Утворюється через перегрів зчеплення, зношення його диска або кошику, потрапляння туди мастила або надмірне навантаження.
Переваги ремонту МКПП у нашому сервісі

Використовуємо передові технології та спеціалізоване обладнання для точного діагностування та ремонту.

10+
Досвід більше 10 років
Ремонт МКПП будь-якої складності
36
Гарантія до 36 місяців
Впевненість у якості робіт
24
Термін виконання – від 1 дня
Виконуємо ремонт у найкоротші терміни
100%
Сучасне обладнання
Точна діагностика та ремонт
Кручу-верчу, перемкнути хочу…

Приведи коробку до ідеалу з TURBOSTO!

Платиш частинами, а авто їде, як у кіно!

 

Оплата частинами до 24 місяців.

Наші можливості

Види робіт з ремонту МКПП

Відновлення корпусу МКПП
Ремонт тріщин, зварювання та відновлення резьбових з’єднань.
Ремонт або заміна диференціала
Відновлення шестерень, підшипників або установка блокуючого диференціала.
Ремонт або заміна сальників і ущільнювачів
Усунення підтікань масла через заміну зношених сальників та ущільнювачів.
Ремонт механізму вибору передач
Відновлення куліси, регулювання тросів або штоків, заміна втулок.
Заміна підшипників МКПП
Заміна зношених підшипників, які викликають шум або вібрацію.
Ремонт шестерень та валів
Відновлення або заміна пошкоджених шестерень і валів.
Ремонт синхронізаторів
Усунення проблем із плавністю перемикання передач через зношеність синхронізаторів.
FAQ
Часті питання про МКПП

01
Чи може клімат впливати на роботу МКПП?

Так, низькі температури можуть згущувати мастило, що ускладнює перемикання передач. У спеку перегрів механізму може спричинити знос деталей. Рекомендується використовувати трансмісійні рідини, що відповідають кліматичним умовам, та стежити за їх рівнем і станом.


02
Чому МКПП “гуде” на високих швидкостях?

Це може свідчити про знос підшипників, шестерень або недостатній рівень мастила. Гудіння посилюється при високих обертах через тертя між зношеними деталями. Регулярний огляд і заміна мастила допоможуть вчасно виявити проблему та уникнути дорогого ремонту.


03
Як часто потрібно міняти мастило в МКПП?

Зазвичай виробники рекомендують змінювати мастило кожні 60–80 тис. км. Якщо авто експлуатується в складних умовах (часті зупинки, буксирування причепа, бездоріжжя), заміну краще виконувати частіше — раз на 40–50 тис. км. Важливо використовувати мастило, рекомендоване виробником автомобіля.


04
Чому важіль передач може “вилітати” під час руху?

Це свідчить про зношення фіксаторів передач або шестерень. Іншою причиною може бути деформація валів через удари чи неправильне кріплення. Ігнорування цієї проблеми збільшує ризик повного виходу з ладу коробки передач, тому потрібна термінова діагностика.


05
Як дізнатися, чи підходить трансмісійне мастило для моєї МКПП?

Перевірте специфікацію оливи у керівництві до автомобіля. Тип і в’язкість повинні відповідати стандартам виробника. Неправильне мастило може викликати знос деталей та проблеми з перемиканням. Якщо сумніваєтеся, краще проконсультуватися зі спеціалістом.


06
Чи може неправильне використання зчеплення пошкодити МКПП?

Так, постійне утримання ноги на педалі зчеплення, різкі перемикання передач або старт без вичавлення зчеплення сприяють передчасному зносу синхронізаторів і шестерень. Навчіться правильно користуватися зчепленням, щоб уникнути поломок.

Бажаєте дізнатися ціну на ремонт коробки?
Записуйтесь на дiагностику i ремонт МКПП
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
7 місяців тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
6 місяців тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
6 місяців тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
5 місяців тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків