Принцип конструкції також змінився. Якщо у гідравлічній форсунці вприск відбувався за рахунок високого тиску, то у новій генерації це відбувається саме через скидання тиску з камери управляючого клапану, що знаходиться над голкою.
Наші майстри знають, що у кожної форсунки є фіксований термін життя. Маючи великий досвід ремонтних робіт, вони на практиці переконалися, що зараз реальний інтервал заміни форсунок 80 000 - 100 000 км. Найпоширенішими несправностями є забруднення розприскувача та вихід з ладу клапана мультиплікатора. Головна їх причина - це низька якість пального.
Ремонтувати не можна міняти…
Але заміна цього механізму - досить витратна річ, тому оптимальний і вигідний вихід - професійний ремонт, який може забезпечити наше СТО. В своєму розпорядженні ми маємо не лише майстрів з великим досвідом роботи та високою кваліфікацією, але й власний стенд для тестування та налаштування паливних насосів DiMeD EXAM. Він дозволяє тестувати всі типи сучасних паливних насосів системи Common Rail одним каналом з тиском до 2000 бар. Забезпечує перевірку всіх необхідних параметрів. Працює із паливними насосами більшості марок: BOSCH, DELPHI, SIEMENS/CONTINENTAL.
Саме такі потужності дозволяють нам проводити більше 3 000 ремонтів та діагностик щомісяця, в тому числі і паливних насосів. А це дозволяє нашим клієнтам суттєво заощадити на заміні коштовних механізмів!