Паливні насоси системи Common Rail - міняти чи ремонтувати?

09.10.2024
Common Rail — система подачі палива для дизельних двигунів. В кінці минулого століття магістральний паливний насос витіснив рядний, а замість гідравлічних форсунок з'явилися електромагнітні. Вони найчастіше і виводять з ладу дизельну паливну систему автомобіля.

Принцип конструкції також змінився. Якщо у гідравлічній форсунці вприск відбувався за рахунок високого тиску, то у новій генерації це відбувається саме через скидання тиску з камери управляючого клапану, що знаходиться над голкою. 

Наші майстри знають, що у кожної форсунки є фіксований термін життя. Маючи великий досвід ремонтних робіт, вони на практиці переконалися, що зараз реальний інтервал заміни форсунок 80 000 - 100 000 км. Найпоширенішими несправностями є забруднення розприскувача та вихід з ладу клапана мультиплікатора. Головна їх причина - це низька якість пального. 

Ремонтувати не можна міняти…

Але заміна цього механізму - досить витратна річ, тому оптимальний і вигідний вихід - професійний ремонт, який може забезпечити наше СТО. В своєму розпорядженні ми маємо не лише майстрів з великим досвідом роботи та високою кваліфікацією, але й власний стенд для тестування та налаштування паливних насосів DiMeD EXAM. Він дозволяє тестувати всі типи сучасних паливних насосів системи Common Rail одним каналом з тиском до 2000 бар. Забезпечує перевірку всіх необхідних параметрів. Працює із паливними насосами більшості марок: BOSCH, DELPHI, SIEMENS/CONTINENTAL.

Саме такі потужності дозволяють нам проводити більше 3 000 ремонтів та діагностик щомісяця, в тому числі і паливних насосів. А це дозволяє нашим клієнтам суттєво заощадити на заміні коштовних механізмів!

Поділіться статтею