Видалення каталізатора та сажевого фільтра
*в разі обслуговування у нас
У деяких випадках можливе відновлення роботи каталізатора шляхом його очищення спеціальними засобами. Однак, якщо каталізатор серйозно пошкоджений, його необхідно замінити.
Цього категорично не рекомендується робити! Це повинні робити кваліфіковані фахівці на спеціалізованому обладнанні. Неправильне видалення може призвести до таких серйозних наслідків для автомобіля як пошкодження інших елементів випускної системи, наприклад, фланець, труби або датчики. Також можливий витік випускних газів через порушення герметичності, збої в роботі двигуна та помилки електронної системи.
Це поширений міф. Видалення каталізатора не збільшує ресурс двигуна. Навпаки, без каталізатора двигун працює в більш напруженому режимі, що може призвести до передчасного зносу.
Багато хто вважає, що видалення каталізатора знижує витрату пального, а насправді це може призвести до протилежного ефекту. Без каталізатора двигун може працювати в більш збагаченому режимі, що збільшує витрату пального.
На автомобілях з турбованим двигуном видалення каталізатора може призвести до більш помітного збільшення потужності та динаміки. Однак, це може супроводжуватися збільшенням турбоями і підвищеною токсичністю вихлопних газів.
Непрямо, але так. Якщо видалення каталізатора призведе до порушення роботи датчиків кисню або інших елементів системи управління двигуном, це може вплинути на точність роботи круїз-контролю.
Каталізатор встановлюється в бензиновому автомобілі зниження токсичності вихлопів. Завдяки йому шкідливі речовини нейтралізуються і транспортний засіб стає безпечним для навколишнього середовища.
Видалення каталізатора може знадобитися в міру експлуатації деталі, оскільки вона поступово забивається та втрачає функціональність. При необхідності може знадобитися чищення або встановлення нового елемента. Головне – не пробивати його, цим ви тільки нашкодите.
Каталізатор – це не просто черговий елемент вихлопної системи. Його внутрішня структура нагадує бджолині стільники, вкриті дорогоцінними металами. Саме вони допалюють шкідливі гази. Згодом ці стільники можуть оплавитися від неякісного палива або просто засмітитися сажею.
Перші «дзвіночки» – це втрата потужності, особливо помітна при обгоні, і запах сірководню з вихлопної труби. Каталітичний нейтралізатор розрахований приблизно на 50-80 тис. км пробігу, після чого забивається та перестає підтримувати екологічність автомобіля.
Видалення фільтра сажі або каталізатора потрібно, коли ви помічаєте такі ознаки:
різке підвищення витрат палива. При цьому витрачається також більше оливи — приблизно на 15%;
складності під час запуску двигуна. Це пов’язано з тим, що ефективність відведення вихлопних газів знижено. В результаті двигун не тільки працює некоректно, але також може сильно перегрітися;
падіння потужності двигуна до повної зупинки. Коли каталітичний нейтралізатор не працює, вихлопи частково повертаються у камеру згоряння, де змішуються з паливом.
При проблемах з каталізатором світиться значок Check Engine. Він спалахує тому, що вихідний датчик кисню при аналізі вихлопів наголошує на проблемі та сигналізує про це.
Якщо ви відзначаєте хоча б одну з перелічених вище ознак, необхідно якнайшвидше звернутися на СТО. За потреби фахівці швидко проведуть чищення, заміну каталізатора або його видалення.
Забитий каталітичний нейтралізатор створює високий протитиск у вихлопній системі. Уявіть, що двигун намагається «видихнути» вихлопні гази через закорковану трубу. Це призводить до:
Підвищеної витрати палива — мотор працює з перевантаженням.
Прогорання клапанів — вихлопні гази «застоюються» в камері згоряння.
Прискорене зношування турбіни.
Щоб уникнути серйозних проблем, звертайтесь на TurboSTO для діагностики та ремонту.
Просто вирізати каталізатор і поставити шматок труби – груба помилка. ЕБУ автомобіля продовжуватиме отримувати некоректні дані від кисневих датчиків, що призведе до постійних помилок та переходу в аварійний режим. Після проведення процедури у нас ви зможете їздити машиною як завжди, без проблем.
Перший етап — це діагностика каталізатора. Ми проводимо її за допомогою ендоскопічного обладнання. За результатами визначаємо подальший хід робіт, тому що може знадобитися просто чищення чи заміна. Діагностика дозволить визначити вартість процедури, яку ви дізнаєтеся до проведення.
Безпосередньо сам процес складається з кількох етапів:
оновлення ПЗ електронного блоку управління. Ми встановлюємо лише сертифіковані прошивки та підбираємо їх безпосередньо під марку та модель автомобіля. Для чип-тюнінгу ми маємо італійське обладнання. За результатами перепрошивки машина буде відповідати стандарту Євро-2;
демонтаж каталізатора чи сажового фільтра. У нас є все необхідне обладнання для виконання цієї та інших робіт, тому вам не доведеться витрачати час на поїздки іншими СТО;
розрізання каталітичного нейтралізатора. З деталі витягують розташовані всередині керамічні осередки. Наступний етап — встановлення полум'ягасника з жароміцної сталі з наявністю алюмінію у складі. Ця деталь потрібна, щоб знизити температуру на випуску.
Для кожного автомобіля ми маємо перевірені прошивки, які ми тестуємо на диностенді. Після встановлення каталізатора на місце після проведення робіт необхідно провести повторну діагностику. Це дозволить майстрам та власнику переконатися, що автомобіль функціонує нормально.
Оригінальний каталізатор — задоволення дороге, його ціна може досягати 30% вартості уживаного автомобіля. Універсальні аналоги дешевші, та їх ресурс рідко перевищує 20-30 тис. км.
У 80% випадків видалення каталізатора з установкою полум'ягасника — більш економічне та довговічне рішення. Ми завжди чесно говоримо клієнту про плюси та мінуси кожного варіанту. Заміна може знадобитися при плановому ТО або коли ви плануєте їхати на машині в ЄС.
Ціна видалення каталізатора залежить від складності робіт. Ми розуміємо, що для багатьох автовласників важлива прозорість у розрахунках. Тому після безплатної діагностики ми складаємо детальний кошторис, де точно вказуємо вартість. Ми не нав'язуємо зайвих послуг — тільки те, що дійсно потрібне вашому авто.
Перепрошивка каталізатора на TurboSTO дозволить знизити витрату палива та відновити нормальну роботу двигуна. Переконайтеся у якості самі — приїжджайте на діагностику каталізатора будь-коли. Запишіться онлайн або телефоном, і ми повернемо вашому автомобілю втрачену потужність без зайвих витрат. Наші фахівці докладно пояснять усі нюанси роботи та дадуть рекомендації щодо подальшої експлуатації авто.
-medium_webp.webp)