Безкоштовне видалення каталізатора та сажевого фільтра
Коли потрібно видаляти каталізатор?
У нас ви знайдете
*в разі обслуговування у нас
Часті питання про каталізатор
У деяких випадках можливе відновлення роботи каталізатора шляхом його очищення спеціальними засобами. Однак, якщо каталізатор серйозно пошкоджений, його необхідно замінити.
Цього категорично не рекомендується робити! Це повинні робити кваліфіковані фахівці на спеціалізованому обладнанні. Неправильне видалення може призвести до таких серйозних наслідків для автомобіля як пошкодження інших елементів випускної системи, наприклад, фланець, труби або датчики. Також можливий витік випускних газів через порушення герметичності, збої в роботі двигуна та помилки електронної системи.
Це поширений міф. Видалення каталізатора не збільшує ресурс двигуна. Навпаки, без каталізатора двигун працює в більш напруженому режимі, що може призвести до передчасного зносу.
Багато хто вважає, що видалення каталізатора знижує витрату пального, а насправді це може призвести до протилежного ефекту. Без каталізатора двигун може працювати в більш збагаченому режимі, що збільшує витрату пального.
На автомобілях з турбованим двигуном видалення каталізатора може призвести до більш помітного збільшення потужності та динаміки. Однак, це може супроводжуватися збільшенням турбоями і підвищеною токсичністю вихлопних газів.
Непрямо, але так. Якщо видалення каталізатора призведе до порушення роботи датчиків кисню або інших елементів системи управління двигуном, це може вплинути на точність роботи круїз-контролю.
Відгуки клієнтів
Видалення каталізатора: навіщо потрібно, особливості проведення
Для зниження токсичності вихлопів відпрацьованих газів у бензиновому автомобілі встановлюється каталізатор. Він перетворює всі шкідливі речовини на безпечні для екології компоненти. У дизельних машинах це завдання виконує фільтр сажі.
Згодом у міру того, як деталь забивається, знадобиться видалення каталізатора. За потреби також проводять очищення або заміну. Всупереч поширеній думці, пробивати цей елемент категорично не рекомендується.
Вирізання чи відновлення: що більше підійде
Середній термін служби каталізатора та фільтра сажі — близько 50-80 тис. км пробігу. Після цього деталь забивається і припиняє виконувати свої функції. Визначити, настільки сильно забруднений фільтр сажі, можна за допомогою відеодіагностики.
Якщо звернутися до професіоналів TurboSTO, видалити деталь вийде без наслідків. Коли фільтр сильно забився, його можна почистити. Але важливо враховувати, що промивання DPF можливе не завжди — щоб не довелося вирізати деталь, цю процедуру краще проводити регулярно.
Економічно вигідніше видалити запчастину один раз, ніж постійно оплачувати чищення. Рішення про доцільність промивання ухвалюють за результатами діагностики. Якщо вона показує, що відновлення можливе, його також проводять.
Коли потрібно видаляти каталізатор
Визначити, що деталь забилася, можна за такими ознаками:
- різко збільшилася витрата пального. Додатково також витрачається більше мастила — приблизно на 15%;
- виникають проблеми із запуском двигуна. Це пов'язано зі зниженням ефективності відведення вихлопних газів. Також у процесі роботи силова установка може перегріватися;
- двигун несподівано зупиняється або його потужність падає. Це пов’язано з тим, що вихлопи частково повертаються в камеру згорання і поєднуються з паливною сумішшю;
- сигнал індикатора Check Engine. Загоряється тому, що вихідний датчик кисню виявляє проблеми під час аналізу вихлопів.
Розв’язання проблеми — не заміна каталізатора, а його вирізання. Після цього необхідно видалити код деталі з ЕБУ, тобто зробити перепрошивку. Всі ці роботи виконуються одночасно, тільки тоді системи автомобіля працюватимуть стабільно.
Вибивати каталізатор категорично заборонено. Вирізати його вигідніше, адже ця процедура коштує дешевше, ніж постійний ремонт або очищення. Точно дізнатися ціну можна після діагностики, для її проведення запишіться на одну зі станцій техобслуговування TurboSTO онлайн.
Як проводиться видалення і чому це вигідно
Перший етап — ендоскопія за допомогою спеціального обладнання. Цю процедуру можна назвати комп'ютерною діагностикою. За результатами її проведення стає зрозуміло, що варто вибрати — очищення, заміну чи видалення деталі. Також майстер скаже, скільки коштує необхідна процедура.
Якщо було вирішено вирізати каталізатор, така робота включає кілька етапів:
- оновлення програмного забезпечення ЕБУ. Ми встановлюємо сертифіковані прошивки на будь-яку марку та модель автомобіля, оскільки використовуємо найновіше італійське обладнання для чип-тюнінгу. У результаті відбувається перепрошивка під стандарт Євро-2;
- зняття сажового фільтра або каталізатора. На TurboSTO все обладнання для цієї роботи знаходиться в одному місці. Тому ми надаємо повний комплекс робіт, вам не доведеться більше нікуди їхати;
- розрізання деталі. Каталізатор розділяють і витягують із нього керамічні комірки, що знаходяться всередині. Після цього встановлюють полум'ягасник або стронгер, він виконаний з жароміцної сталі з вмістом алюмінію. Він зменшує температуру на випуску.
Установка полум'ягасника — не останній етап ремонту. Після цього необхідно повернути каталізатор на місце та повторно перевірити його.
У результаті ваш автомобіль не витрачатиме занадто багато пального та мастила. Вирізання дозволить заощадити на купівлі нової деталі, а також підвищить потужність двигуна. Наші майстри також виконають перепрошивку, щоб усі системи автомобіля функціонували стабільно.
Додаткові роботи у рамках видалення каталізатора
Також необхідно вимкнути систему BlueTec/AdBlue, яка додатково нейтралізує відпрацьовані гази. Вона включає велику кількість компонентів, які періодично виходять з ладу. Якщо не перепрограмувати блок і не видалити цей модуль, світитиметься індикатор Check Engine.
Також уваги потребує система EGR. Вона відповідає за часткове повернення відпрацьованих газів від випускного до впускного колектора. З часом клапан цієї системи зношується і починає клинити. У результаті двигун запускається погано, витрачає багато пального, а також запускається аварійний режим водіння.
Щоб усунути цю проблему, фахівці заглушать клапан та видалять інформацію про нього з ЕБУ. Після цього знадобиться повторна діагностика каталізатора, за її результатами стає зрозуміло, наскільки добре працює система.
Якщо звернутися на TurboSTO, не доведеться довго чекати на виконання робіт. Комплексний чип-тюнінг вихлопної системи у нас займає всього дві години. Ми використовуємо лише сертифіковані прошивки та гарантуємо, що після виконання робіт ваше авто справно працюватиме близько 10 років.