Безкоштовне видалення каталізатора та сажевого фільтра
У деяких випадках можливе відновлення роботи каталізатора шляхом його очищення спеціальними засобами. Однак, якщо каталізатор серйозно пошкоджений, його необхідно замінити.
Цього категорично не рекомендується робити! Це повинні робити кваліфіковані фахівці на спеціалізованому обладнанні. Неправильне видалення може призвести до таких серйозних наслідків для автомобіля як пошкодження інших елементів випускної системи, наприклад, фланець, труби або датчики. Також можливий витік випускних газів через порушення герметичності, збої в роботі двигуна та помилки електронної системи.
Це поширений міф. Видалення каталізатора не збільшує ресурс двигуна. Навпаки, без каталізатора двигун працює в більш напруженому режимі, що може призвести до передчасного зносу.
Багато хто вважає, що видалення каталізатора знижує витрату пального, а насправді це може призвести до протилежного ефекту. Без каталізатора двигун може працювати в більш збагаченому режимі, що збільшує витрату пального.
На автомобілях з турбованим двигуном видалення каталізатора може призвести до більш помітного збільшення потужності та динаміки. Однак, це може супроводжуватися збільшенням турбоями і підвищеною токсичністю вихлопних газів.
Непрямо, але так. Якщо видалення каталізатора призведе до порушення роботи датчиків кисню або інших елементів системи управління двигуном, це може вплинути на точність роботи круїз-контролю.
Каталізатор у бензиновому автомобілі знижує кількість токсичних речовин у відпрацьованих газах. Після перероблення вони стають менш шкідливими для довкілля. У дизельних транспортних засобах для цього встановлюють сажовий фільтр. Згодом обидві деталі втрачають робочий ресурс, забиваються та починають руйнуватися.
Видалення каталізатора у Черкасах проводиться приблизно через 50–70 тисяч кілометрів пробігу. Ці елементи розраховані на 100–120 тис. км, але через неякісне вітчизняне паливо виходять з ладу швидше. При несильних забрудненнях і відсутності зносу їх можна почистити, але це не завжди допомагає.
Коли потрібно видалити каталізатор
Деякі водії при сильному пошкодженні деталі цікавляться, чи можна замінити її. Але новий елемент коштує недешево, і при його встановленні термін експлуатації залишиться тим самим. У мегаполісі, де через великі забруднення атмосфери фільтр може зламатися будь-якої миті раніше встановленого терміну, дешевше і вигідніше видалити його.
Ця процедура дозволить не тільки покращити характеристики водіння, а й зробити перепрошивання ЕБУ на стандарт Євро-2. У результаті автомобіль повністю відповідатиме екологічним вимогам. Вирізати каталізатор у Черкасах необхідно, коли водій стикається з такими проблемами:
- втрачається потужність, динаміка двигуна при розгоні чи підйомі;
- під час роботи двигуна чути сторонні звуки;
- підвищилася витрата палива та олії;
- у вихлопах з'являється більше диму;
- на панелі приладів горить індикатор Check Engine. Якщо ігнорувати цю помилку, електронна система незабаром перейде в аварійний режим.
Про необхідність видалення сажового фільтра повідомляє також характерний свист в районі турбіни, та загоряється значок DPF. Якщо двигун нестабільно працює на холостих, можливо, деталь сильно забилася або почала руйнуватися — необхідно записатися на діагностику в автосервіс. Ці проблеми з'являються поступово, а не всі відразу, тому навіть при 1-2 не варто затягувати з візитом до майстра.
Навіщо видаляти каталізатор: чим це вигідно
Зношена деталь незабаром розпадається на частини та стає остаточно непридатною для експлуатації. Елементи, що залишилися від неї, потрапляють у двигун і негативно позначаються на його роботі. Капітальний ремонт силової установки коштує недешево, тому краще періодично проводити регламентні процедури, щоб продовжити його роботу.
Вилучення каталізатора – превентивний захід, особливо для автомобілів минулих років випуску. У машин із великим пробігом нейтралізатор сильно зношений, крім того, ця процедура необхідна в рамках чип-тюнінгу. Завдяки їй потужність двигуна через стандарт Євро-5 не знизиться. Вирізання та заміна каталізатора у Черкасах дають такі переваги:
- на панелі приладів немає помилок ДПФ, тому авто не перейде в аварійний режим;
- не доведеться запускати примусову регенерацію сажового фільтра — вона ефективна тільки при невеликих забрудненнях;
- не потрібно постійно проводити та оплачувати чищення деталі;
- турбіна працює довше та стабільніше – помилки ДПФ погано позначаються на її роботі;
- знижується витрата пального.
Вилучення – комплексна та популярна послуга, її часто проводять фахівці TurboSTO у Черкасах. Тут не тільки мають необхідне обладнання, а й виконують додаткові процедури, а також надають комплексну гарантію 10 років.
Як проводиться видалення каталізатора і скільки коштує
Перед початком робіт обов'язково проводять діагностику чи ендоскопію, потім тестують пропускні здібності сажовика на стенді. Це необхідно, щоб визначити рівень забруднення та зрозуміти, які процедури знадобляться. Процес включає:
- розрізання деталі по довжині або ширині для видалення стільників, розташованих усередині;
- заміна прошивки ЕБУ та відключення датчиків, які відповідають за роботу нейтралізатора;
- установка полум'ягасника для покращення провідності та заміни автовихлопів.
Вартість ремонту каталізатора в Черкасах включає також додаткові послуги. Наприклад, зняття клапана ЄГР із встановленням механічної заглушки замість його прокладання та подальшим монтажем з відключенням вакуумних шлангів. Це дозволить покращити динамічні показники двигуна та трохи знизити витрату.