Безкоштовне видалення каталізатора та сажевого фільтра
У деяких випадках можливе відновлення роботи каталізатора шляхом його очищення спеціальними засобами. Однак, якщо каталізатор серйозно пошкоджений, його необхідно замінити.
Цього категорично не рекомендується робити! Це повинні робити кваліфіковані фахівці на спеціалізованому обладнанні. Неправильне видалення може призвести до таких серйозних наслідків для автомобіля як пошкодження інших елементів випускної системи, наприклад, фланець, труби або датчики. Також можливий витік випускних газів через порушення герметичності, збої в роботі двигуна та помилки електронної системи.
Це поширений міф. Видалення каталізатора не збільшує ресурс двигуна. Навпаки, без каталізатора двигун працює в більш напруженому режимі, що може призвести до передчасного зносу.
Багато хто вважає, що видалення каталізатора знижує витрату пального, а насправді це може призвести до протилежного ефекту. Без каталізатора двигун може працювати в більш збагаченому режимі, що збільшує витрату пального.
На автомобілях з турбованим двигуном видалення каталізатора може призвести до більш помітного збільшення потужності та динаміки. Однак, це може супроводжуватися збільшенням турбоями і підвищеною токсичністю вихлопних газів.
Непрямо, але так. Якщо видалення каталізатора призведе до порушення роботи датчиків кисню або інших елементів системи управління двигуном, це може вплинути на точність роботи круїз-контролю.
Навіщо потрібно видалення каталізатора?
Каталізатор в бензинових автомобілях знижує викид шкідливих речовин з відпрацьованими газами, перетворюючи ці речовини в нешкідливі компоненти. Сажовий фільтр вловлює частинки сажі вихлопу дизельних автомобілів. І перетворює їх на вуглекислий газ.
Сажовий фільтр і каталізатор працює до 50-80 тис. км пробігу. Після цього терміну каталізатор/фільтр забивається. Варіанти виходу: чистка, зміна або видалення. Деякі псевдоспеціалісти стверджують, що для полегшення вихлопу каталізатор можна пробити. Це неправильно. Ми проводимо видалення каталізатора в Києві. Ціна складається з вартості видалення каталізатора і програмного відключення даних про нього в прошивці автомобіля.
Скільки коштує вирізати каталізатор?
Якщо каталізатор забитий:
- Витрата палива різко зростає;
- Двигун погано запускається або раптово зупиняється;
- Потужність автомобіля знижується.
Також активується індикатор “Check engine“. Щоби розв'язати цю проблему, рекомендується вирізати каталізатор/сажовий фільтр і провести видалення коду з ЕБУ. Вирізання каталізатора/сажового фільтра та прошивка проводяться одночасно, щоб системи автомобіля працювали оптимально. Тому просто вибити каталізатор не можна. Вартість робіт з видалення та вирізки сажового фільтра/каталізатора менша, ніж постійний ремонт, чистка або заміна деталі.
Видалення сажового фільтра: коли необхідно?
Як і каталізатор, сажовий фільтр забруднюється та з часом виходить з ладу. Рівень забруднення визначає відеодіагностика. Видалення DPF в Києві - частий запит водіїв. Ми видаляємо DPF в будь-яких автомобілях за оптимальну ціну. Ремонтний процес проходить швидко. Наш досвід дозволяє видалити сажовий фільтр так, що ви забудете про його існування.
Вирізати сажовий фільтр або відновити?
Забитий сажовий фільтр потрібно чистити. Промивання сажового фільтра можливе не завжди. Чистка потрібна регулярно, тому вартість одного видалення ДПФ буде для вас дешевше, ніж ціна, в яку обійдеться постійна реставрація. Спочатку ми діагностуємо, наскільки забруднений сажовий фільтр/каталізатор. Тільки діагностика скаже, чи можливе відновлення чи проблему вирішить тільки видалення фільтра.
Процедура та етапи роботи видалення каталізатора
- Комп'ютерна діагностична ендоскопія вихлопної системи, щоби визначити, яке рішення вам підійде.
- Програмний тюнінг ЕБУ під стандарт Євро-2.
Для чіп-тюнінгу ми використовуємо новітнє обладнання Flex Master від Magic Motorsport (Італія). За допомогою цього інструменту можна встановлювати сертифіковані прошивки від заводу-виробника на будь-який автомобіль. - Зняття каталізатора/сажового фільтра.
Завдяки тому, що все обладнання знаходиться в одному місці, нам зручно провести фізичний демонтаж каталізатора. - Розрізання сажового фільтра/каталізатора та встановлення полум'ягасника.
Далі ми розрізаємо каталізатор і виймаємо керамічні осередки, розташовані всередині. Після цього встановлюємо в корпус стронгер, який знижує температуру на випуску. - Встановлення каталізатора в автомобіль і повторна перевірка системи.
Переваги видалення каталізатора:
- зниження витрати палива;
- економія на купівлі нового каталізатора;
- збільшення потужності двигуна.
Також наші майстри проводять програмну “відшивку“ системи Bluetec/AdBlue та клапана EGR. Перед початком роботи обов'язково проводиться діагностика. Тільки так можна здійснити безпечне відключення непотрібних елементів.
Відключення системи Bluetec/AdBlue
Система Bluetec додатково нейтралізує відпрацьовані гази за допомогою рідини AdBlue. Система складається з багатьох компонентів, які часто виходять з ладу. Тоді потужність двигуна знижується, вмикається індикатор “Check engine“.
Щоб прибрати цю проблему, рекомендується перепрограмувати блок керування і видалити в ньому модуль Bluetec.
Відключення клапана EGR
Система EGR частково повертає відпрацьовані гази з випускного у впускний колектори. Клапан EGR згодом зношується, відкривається повільніше та заклинює. Якщо клапан несправний, то:
- збільшується витрата палива,
- двигун гірше запускається,
- вмикається “аварійний режим“.
Щоби розв'язати цю проблему, рекомендується заглушити фільтровий клапан EGR та здійснити його програмну “відшивку“ в блоці управління. Тобто видалити дані про нього.
Переваги роботи з нами:
- за дві години проведемо комплексний чіп-тюнінг вихлопної системи будь-якого автомобіля;
- використовуємо новітнє обладнання та сертифіковані прошивки, тому ви можете бути впевнені в якості роботи;
- наша ціна відповідає якості - на 10 років гарантуємо працездатність вашого автомобіля.