Високі температури та тиск - це першочергові причини пошкоджень як цієї частини вихлопної системи, так і турбіни загалом. Під час її діагностики окрема увага приділяється аналізу корректного сполучення між турбіною і колектором. Адже саме через нього перенаправляються вихлопні гази на колеса агрегата, що дозволяє підтримувати стабільну продуктивність двигуна.
При ремонті турбіни ми здійснюємо повну діагностику та розбір на запчастини. Після закінчення необхідних робіт з відновлення пошкоджених деталей турбіну знову збираємо та кріпимо на випускний колектор.
Для того, щоб забезпечити ідеальне припасування та виключення протравки вихлопними газами цю деталь необхідно обробити на шліфувальному чи фрезерувальному верстаті. Тому ми оснастили наші цехи професійним обладнанням німецького виробництва Schaublin 53 та Mikromat SFW.
Процес відновлення випускного колектора
Так як форма колектора залежить від виробника і може бути досить своєрідною, то установка турбіни на цю деталь в рівень - це справжній виклик. Тому виконувати шліфування самостійно дуже складно, ще й існує ризик остаточно зіпсувати запчастину. Краще довірити це професіоналам. Наші майстри мають багаторічний досвід з ремонту турбін, тому можуть як найкраще обробити поверхню колектора на власному обладнанні.
Верстат Schaublin 53 призначений для фрезерування деталей циліндричними, дисковими і фасонними фрезами за допомогою горизонтального шпинделя. А також торцевими, кінцевими і шпонними фрезами - поворотного вертикального шпинделя, який при необхідності може бути під кутом. Він забезпечує високу точність робіт та максимальне відновлення колектора.
У майстерні TurboSTO кожен вузол отримує необхідний ремонт та турботу. Піклуємося про турбіни у 22 сервісах по всій Україні.