Ремонт вакуумного актуатора турбіни
З гарантією 1 рік по всій мережі
Наші послуги

Ремонт вакуумного актуатора турбіни

Ремонт
Здійснюємо професійний ремонт вакуумних актуаторів на сучасному обладнанні. Проводимо заміну будь-яких елементів, які можуть вийти з ладу: маслозйомних ковпачків, мембрани клапана турбіни.
від 500 грн
Заміна
В наявності власний склад запасних частин. Це дозволяє швидко підібрати необхідний елемент, дотримуючись оптимальних термінів ремонту. Пропонуємо для заміни оригінали та аналоги в різних цінових категоріях.
від 850 грн
Діагностика
Швидко й точно визначимо причину несправності: візуально або за допомогою комп'ютерної діагностики автосканером Launch. У деяких ситуаціях навіть немає необхідності знімати турбіну: сканування допоможе визначити проблему.
Безкоштовно
Регулювання
Відремонтований актуатор в зборі з турбіною обов'язково налаштовуємо та випробовуємо на стенді. Відновлюємо характеристики агрегата до заводських, що гарантує його довговічну надійну експлуатацію.
650 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Відновлення деталі займає 6 годин. Якщо вам потрібно швидше – зробимо!
Безкоштовна діагностика
Виконуємо будь-які роботи по турбінах та актуаторах: зняття, діагностика, ремонт, налаштування та встановлення.
Доступні ціни на ремонт
Вартість ремонту вакуумного актуатора стартує від 700 грн.
Офіційна гарантія
Гарантія на ремонт актуатора – 1 рік, без урахування пробігу.
Бажаєте дізнатися ціну на ремонт актуатора?
Записутесь на безкоштовну діагностику
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна гальмує?

В розстрочку від Моно/Приват ремонтуй - і газуй! 
 

 

Оплата частинами до 24 місяців

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт турбіни
Заміна картриджа, стандартний ремонт, капітальний ремонт, ремонт сервоприводів, ремонт актуаторів
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Часті питання про ремонт актуатора

01
Які основні ознаки несправності актуатора?

Вони можуть варіюватися залежно від конкретної моделі автомобіля і типу актуатора, але найпоширеніші - це зниження потужності двигуна, збільшення турбоями, нестабільна робота двигуна, підвищена витрата пального, сторонні шуми і димний вихлоп.


02
Які причини можуть призвести до виходу з ладу актуатора?

З плином часу і під впливом високих температур, вібрації та інших навантажень, деталі актуатора (шестерні, вали, підшипники, мембрани) зношуються. Це призводить до втрати точності та зниження ефективності роботи актуатора, а в кінцевому підсумку - до його повної несправності.


03
Чи можна відремонтувати актуатор або його потрібно міняти?

У більшості випадків актуатор можна відремонтувати. Ремонт передбачає заміну зношених деталей, очищення механізму і перевірку електричного кола. Однак, якщо актуатор сильно пошкоджений або його ремонт економічно недоцільний, то його необхідно замінити.


04
Чи можна самостійно відремонтувати актуатор?

Самостійний ремонт актуатора можливий тільки за наявності спеціальних знань та інструментів. У більшості випадків рекомендується звернутися до фахівців.

Інформація

Ремонт актуаторів в TurboSTO

Важливі технічні вузли в ході експлуатації автомобіля на високих обертах вимагають надійного захисту. Таку роль покликаний виконувати регулятор турбонаддування – актуатор турбіни. За своєю будовою даний вузол є своєрідним клапаном, що встановлюється безпосередньо на випускному колекторі.

Актуатори бувають:

  • вакуумні актуатори – проста механічна конструкція;

  • сервоприводи – актуатори електронного типу.

Однак під час руху будь-якого автотранспортного засобу турбокомпресор піддається різнохарактерним підвищеним навантаженням. У зв’язку з цим рано чи пізно виникає необхідність проводити ремонт актуатора.

Що підлягає заміні?

Після того, як буде проведена діагностика турбіни, буде зрозуміло, які деталі потрібно замінити. Найчастіше виходять з ладу такі деталі: маслозйомні ковпачки, мембрана клапана турбіни. Через випадкове пошкодження або через тривалу експлуатацію, вона може втратити пластичність та цілісність структури.

Ознаки виходу з ладу актуатора:

  • Істотна втрата потужності двигуна

  • Вібрації та брязкіт під час перегазування.

Терміновий ремонт актуаторів від TurboSTO

Дуже важливо знайти професійну компанію з ремонту актуаторів в місті, в якому ми перебуваємо. Досвідчені майстри компанії TurboSTO виконають швидкий та якісний ремонт, який можливий в таких містах, як Київ, Харків, Львів, Одеса, Полтава, Кривий Ріг, Вінниця, Рівне, Хмельницький, Миколаїв, Херсон, Житомир, Чернігів, Івано-Франківськ, Тернопіль. Ми працюємо по всій Україні. Наша мережа сервісних СТО пропонує швидку реставрацію актуаторів на спеціальному імпортному обладнанні як вакуумного, так і електронного типу. Наші досвідчені майстри можуть виконати:

  • Кваліфіковану діагностику механізму.

  • Реставрацію актуаторів.

  • Ремонт та перепрошивання електронних сервоприводів.

Виконавши ремонт актуатора різного типу, наші майстри обов’язково здійснять балансування та відповідні налаштування турбонаддування двигуна.

Як проходить ремонт актуатора?

Ремонтний процес відновлення експлуатаційних параметрів клапана вестгейта виконуємо за наступним алгоритмом:

  • З корпусу видаляється стара манжета, яка відпрацювала свій термін.

  • Здійснюється знежирення обох поверхонь.

  • На корпус наклеюємо манжету в комплекті з двома маслозйомними ковпачками, використовуючи клей-герметик.

  • Садимо мембрану на клей-герметик з подальшим завальцюванням по колу, використовуючи молоток.

  • Здійснюємо налаштування вестгейта.

Ми не лише виконуємо кваліфікований ремонт актуатора турбіни, а й надаємо довгострокову гарантію на безпроблемну експлуатацію агрегата, незалежно від  пробігу автомобіля. Для збільшення терміну повноцінного функціонування актуаторів рекомендуємо дотримуватися наступних елементарних правил:

  • Не заправляти в автомобіль низькоякісні моторне мастило та паливо.

  • Максимально виключити агресивний стиль їзди на транспортному засобі.

  • Чітко дотримуватись термінів проведення технічного обслуговування автомобіля.