Повне відновлення ходової частини в Івано-Франківську
Повне відновлення ходової частини в Івано-Франківську
заміна запчастин з гарантією на 12 міс
Наші послуги

Діагностика та ремонт ходової в Івано-Франківську

Діагностика та ремонт гальмівної системи
Перевірка та необхідна заміна гальмівних колодок та дисків, оцінка цілісності магістралей та стану елементів ручного гальма, а також рівня гальмівної рідини.
від 600 грн
Записатись
Заміна сайлентблоків
Повний цикл робіт для всіх типів сайлентблоків передньої та задньої підвіски: демонтаж, зачистка посадкових місць, змащування та запресування
Від 300 грн
Записатись
Заміна чи ремонт амортизаторів
Зняття коліс, заміна механізму, його стійок, перевірка кріпильних елементів та пружин, заміна сайлентблока, мастило та регулювання.
від 600 грн
Записатись
Заміна стабілізатора
Заміна втулок та стійок стабілізатора зі зняттям підрамника, заміна важелів підвіски.
від 400 грн
Записатись
Заміна кермових тяг
Контрольна перевірка на ступінь зносу та пошкодження, підбір нових комплектуючих відповідно до виробничої специфікації 
від 400 грн
Записатись
Діагностика
З демонтажем для визначення причин поломки та пошкоджених комплектуючих. *за умови ремонту у нас. В іншому випадку - від 600 грн.
Безкоштовно*
Записатись
Ознаки несправності
Ходова частина автомобіля
Сторонній шум
Виникають через знос внаслідок тертя суміжних деталей верхньої стійки або рульових тяг
Втрата керованості
Виникає через зміщення осей переднього та заднього містка або викривлення важелів підвіски
Нахил та розгойдування
Свідчить про несправність амортизаторів, сайлент-блоків важелів, просідання ресор
Вібрації
Спричиняються некоректною роботою рульових тяг, зазорами в рейці, зносом сайлент-блоків
Нерівномірний знос шин
Відбувається через знос втулки підвіски, шарнірів або через деформацію важеля підвіски
Зигзагоподібний рух
Виникає на високій швидкості через пошкодження подвійного важеля підвіски, пружин або ступичних підшибників
Витік
Втрати гідравлічної рідини з амортизатора виявляються в її накопиченні навколо корпусу та плямах під авто
Стук амортизатора
Виникає через ослаблення кріплень, знос деталі, кріпильних опор або втулок

Ходова стучить, а в кишені вітер свистить?

Ремонтуй в розстрочку з Моно/Приват без напрягу

 

Оплата частинами до 24 місяців

Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Приступаємо до роботи після прибуття авто на сервіс, прискорене відновлення за 1 день
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітнє обладнання та технології.
*у разі обслуговування у нас
Сучасне обладнання
Наше устаткування проходить постійне технічне обслуговування, а персонал підвищує свою кваліфікацію
Зручні умови оплати
Безготівковий, готівковий розрахунок, а також оплата ремонту в розстрочку
Хочетет дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику ходової частини
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
FAQ
Часті питання про ремонт ходової

01
Чи існують універсальні комплекти ремонту ходової?

Ні, універсальних комплектів ремонту ходової не існує. Кожен автомобіль має свою індивідуальну конструкцію ходової частини, яка відрізняється за розмірами, формою деталей та їх розташуванням. Навіть автомобілі однієї марки і моделі, але різних років випуску, можуть мати відмінності в конструкції ходової.


02
Чому важливо балансувати колеса?

Балансування коліс дозволяє уникнути вібрацій під час руху, які негативно впливають на керованість автомобіля і можуть призвести до передчасного зносу підшипників ступиці, рульових тяг та інших деталей ходової.


03
Як впливає на ходову частину встановлення нештатних колісних дисків?

Встановлення нештатних колісних дисків може істотно вплинути на роботу ходової частини автомобіля. Це пов'язано з тим, що диски є важливим елементом підвіски, і їх неправильний підбір може призвести до різних проблем, наприклад, до дисбалансу колеса, підвищеного зносу підшипників маточини, а також до пошкодження гальмівних дисків. Якщо ви все ж таки вирішили встановити нештатні диски, то необхідно провести комп'ютерну діагностику підвіски після їх встановлення для коригування розвал-сходження.


04
Як часто потрібно міняти сайлентблоки?

Термін служби сайлентблоків залежить від умов експлуатації автомобіля. У середньому, їх рекомендується міняти кожні 60-80 тисяч кілометрів пробігу.


05
Яка причина швидкого зношування сайлентблоків?

Сайлентблоки – це гумові або поліуретанові елементи, які постійно піддаються навантаженням. З часом вони втрачають еластичність, тріскаються і починають пропускати вібрації. Основні причини зносу: якість доріг, стиль водіння, вік автомобіля.


06
Як часто потрібно міняти гальмівну рідину і яке це має відношення до ходової частини?

Гальмівна рідина з часом втрачає свої властивості, що часто призводить до погіршення ефективності гальмування. Крім того, забруднена рідина може потрапити в гальмівний циліндр і спричинити його заклинювання, що, своєю чергою, впливатиме на роботу підвіски.

Наші можливості
Додаткові послуги
Стабілізатори
Використання оригінальних запчастин при заміні втулок та стійок стабілізатора
Маточина
Заміна в збірці або випресування підшипника задньої і передньої маточини та перевірку всіх робочих поверхонь
Гальмівні колодки
Повна заміна колодок та дисків за 30 хв. Перевірка та прокачування гальмівної системи.
Кульова опора
Усунення сторонніх звуків при повороті коліс та вирівнювання ходу авто
Інформація
Діагностика та ремонт ходової в Івано-Франківську: ваша впевненість на дорозі

Ходова частина — це фундамент, від якого залежить керованість, комфорт і, головне, безпека вашого автомобіля. Кожна вибоїна на дорогах Івано-Франківська та області — це випробування для амортизаторів, важелів і сайлентблоків.

Якщо ви чуєте сторонні стуки, відчуваєте вібрацію на кермі, відзначаєте, що під час їзди машину відводить убік — це очевидні ознаки несправності. TurboSTO пропонує повний комплекс послуг з діагностики ходової в Івано-Франківську та її подальшого ремонту.

Як зрозуміти, що ходова потребує ремонту

Ця система складається з великої кількості компонентів, і вона є однією з незахищених в автомобілі. Її складові сильно страждають від їзди поганими дорогами та агресивного стилю водіння. Ходова стає непридатною через часті навантаження, тряски, удари.

Проблеми з цією системою важко не помітити, адже вони проявляються у зміні поведінки транспортного засобу на дорозі. Ви можете чути сторонні стуки та шуми під час руху, відчувати збільшений люфт керма. Управління перестає бути комфортним і простим, машину часто відводить убік.

Зрозуміти, що потрібно ремонт ходової в Івано-Франківську часто можна тоді, коли ви їдете поганою дорогою. У цей час можуть виникати характерні постукування, відчувається сильна вібрація, яка віддає в кермо. Втрата рідини амортизаторів, нерівномірне зношування покришок — також тривожні ознаки.

Чому ходова виходить з ладу

Одна з найпоширеніших причин — неакуратна їзда. За можливості варто уникати поїздок нерівностями, об'їжджати каналізаційні люки, ями, вибоїни. Достатньо і несильного удару, щоб підшипники маточини вийшли з ладу. У такому разі при прискоренні колеса починають сильно шуміти.

Є кілька типових поломок, з якими стикаються найчастіше:

  • знос амортизаторів. Супроводжується стукотом і сильним розгойдуванням автомобіля при проїзді перешкод;

  • ушкодження важелів. У такому разі гальмівний шлях стає більшим, на поворотах посилюється крен, чується хрускіт;

  • вихід із ладу сайлентблоків. Щоб діагностувати його необхідно провести перевірку на люфт;

  • ушкодження підшипників. Ви чуєте сторонні звуки та відчуваєте сильну вібрацію в кермі;

  • вихід із ладу кульових опор. Супроводжується сторонніми шумами та скрипами.

За наявності цих ознак знадобиться діагностика ходової в Івано-Франківську.

Відкладаючи візит до сервісного центру, ви не просто ризикуєте комфортом. Зруйнований амортизатор або важіль безпосередньо впливає на зчеплення коліс із дорогою, значно збільшуючи гальмівний шлях і погіршуючи керованість у поворотах. Це створює аварійні ситуації.

Крім того, одна поломка тягне за собою іншу: наприклад, несправний амортизатор прискорює знос шин та елементів підвіски, а розбитий шаровий шарнір може призвести до зриву колеса на ходу. Своєчасна діагностика ходової — це інвестиція у вашу безпеку та економія на майбутньому ремонті.

Як проходить діагностика ходової

Діагностика у нас — це не просто «послухати стуки». Ми використовуємо комплексний підхід:

  1. Комп'ютерна перевірка кутів установки коліс (розвал-сходження). Це перший та обов'язковий етап, який допоможе виявити відхилення від норми.

  2. Візуальний огляд на підйомнику: майстер шукає сліди підтікань олії з амортизаторів, оцінює стан пильовиків, перевіряє цілісність пружин.

  3. Перевірка на люфти за допомогою спеціального інструменту. Ми перевіряємо кульові опори, кермові наконечники, тяги та важелі на предмет критичного зносу.

Ціна діагностики ходової в Івано-Франківську у нас відсутня, адже ми проводимо цю процедуру безкоштовно за умови подальшого ремонту у нашому сервісі. Тобто, на місці, без потреби звертатися до інших СТО.

Процес відновлення: особливості

Ремонт ходової в Івано-Франківську у нас проводиться із застосуванням якісного обладнання та оригінальних запчастин або якісних аналогів. Прозорість — наш принцип. Перед початком робіт ви отримуєте чіткий план ремонту та кошторис. Ми ніколи не нав'язуємо зайвих послуг і завжди показуємо старі деталі, що вийшли з ладу.

Не чекайте, поки стукіт перетвориться на серйозну поломку. Запишіться на діагностику та ремонт ходової в Івано-Франківську в наш сервісний центр прямо зараз, щоб бути впевненим у завтрашньому дні. Телефонуйте або залишайте заявку онлайн для запису на зручний час.