Повне відновлення ходової частини в Миколаєві
заміна запчастин з гарантією на 12 міс
Наші послуги

Діагностика та ремонт ходової

Діагностика та ремонт гальмівної системи
Перевірка та необхідна заміна гальмівних колодок та дисків, оцінка цілісності магістралей та стану елементів ручного гальма, а також рівня гальмівної рідини.
від 600 грн
Заміна сайлентблоків
Повний цикл робіт для всіх типів сайлентблоків передньої та задньої підвіски: демонтаж, зачистка посадкових місць, змащування та запресування
Від 300 грн
Заміна чи ремонт амортизаторів
Зняття коліс, заміна механізму, його стійок, перевірка кріпильних елементів та пружин, заміна сайлентблока, мастило та регулювання.
від 600 грн
Заміна стабілізатора
Заміна втулок та стійок стабілізатора зі зняттям підрамника, заміна важелів підвіски.
від 400 грн
Заміна кермових тяг
Контрольна перевірка на ступінь зносу та пошкодження, підбір нових комплектуючих відповідно до виробничої специфікації 
від 400 грн
Діагностика
З демонтажем для визначення причин поломки та пошкоджених комплектуючих. *за умови ремонту у нас. В іншому випадку - від 600 грн.
Безкоштовно*
Ознаки несправності
Ходова частина автомобіля
Сторонній шум
Виникають через знос внаслідок тертя суміжних деталей верхньої стійки або рульових тяг
Втрата керованості
Виникає через зміщення осей переднього та заднього містка або викривлення важелів підвіски
Нахил та розгойдування
Свідчить про несправність амортизаторів, сайлент-блоків важелів, просідання ресор
Вібрації
Спричиняються некоректною роботою рульових тяг, зазорами в рейці, зносом сайлент-блоків
Нерівномірний знос шин
Відбувається через знос втулки підвіски, шарнірів або через деформацію важеля підвіски
Зигзагоподібний рух
Виникає на високій швидкості через пошкодження подвійного важеля підвіски, пружин або ступичних підшибників
Витік
Втрати гідравлічної рідини з амортизатора виявляються в її накопиченні навколо корпусу та плямах під авто
Стук амортизатора
Виникає через ослаблення кріплень, знос деталі, кріпильних опор або втулок
Ходова стучить, а в кишені вітер свистить?

Ремонтуй в розстрочку з Моно/Приват без напрягу

 

Оплата частинами до 24 місяців

Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Приступаємо до роботи після прибуття авто на сервіс, прискорене відновлення за 1 день
Відповідальність
Співпрацюємо з офіційними постачальниками запчастин та надаємо гарантію на них та на роботи
Сучасне обладнання
Наше устаткування проходить постійне технічне обслуговування, а персонал підвищує свою кваліфікацію
Зручні умови оплати
Безготівковий, готівковий розрахунок, а також оплата ремонту в розстрочку
Хочетет дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику ходової частини
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
FAQ
Часті питання про ремонт ходової

01
Чи існують універсальні комплекти ремонту ходової?

Ні, універсальних комплектів ремонту ходової не існує. Кожен автомобіль має свою індивідуальну конструкцію ходової частини, яка відрізняється за розмірами, формою деталей та їх розташуванням. Навіть автомобілі однієї марки і моделі, але різних років випуску, можуть мати відмінності в конструкції ходової.


02
Чому важливо балансувати колеса?

Балансування коліс дозволяє уникнути вібрацій під час руху, які негативно впливають на керованість автомобіля і можуть призвести до передчасного зносу підшипників ступиці, рульових тяг та інших деталей ходової.


03
Як впливає на ходову частину встановлення нештатних колісних дисків?

Встановлення нештатних колісних дисків може істотно вплинути на роботу ходової частини автомобіля. Це пов'язано з тим, що диски є важливим елементом підвіски, і їх неправильний підбір може призвести до різних проблем, наприклад, до дисбалансу колеса, підвищеного зносу підшипників маточини, а також до пошкодження гальмівних дисків. Якщо ви все ж таки вирішили встановити нештатні диски, то необхідно провести комп'ютерну діагностику підвіски після їх встановлення для коригування розвал-сходження.


04
Як часто потрібно міняти сайлентблоки?

Термін служби сайлентблоків залежить від умов експлуатації автомобіля. У середньому, їх рекомендується міняти кожні 60-80 тисяч кілометрів пробігу.


05
Яка причина швидкого зношування сайлентблоків?

Сайлентблоки – це гумові або поліуретанові елементи, які постійно піддаються навантаженням. З часом вони втрачають еластичність, тріскаються і починають пропускати вібрації. Основні причини зносу: якість доріг, стиль водіння, вік автомобіля.


06
Як часто потрібно міняти гальмівну рідину і яке це має відношення до ходової частини?

Гальмівна рідина з часом втрачає свої властивості, що часто призводить до погіршення ефективності гальмування. Крім того, забруднена рідина може потрапити в гальмівний циліндр і спричинити його заклинювання, що, своєю чергою, впливатиме на роботу підвіски.

Наші можливості

Додаткові послуги

Стабілізатори
Використання оригінальних запчастин при заміні втулок та стійок стабілізатора
Маточина
Заміна в збірці або випресування підшипника задньої і передньої маточини та перевірку всіх робочих поверхонь
Гальмівні колодки
Повна заміна колодок та дисків за 30 хв. Перевірка та прокачування гальмівної системи.
Кульова опора
Усунення сторонніх звуків при повороті коліс та вирівнювання ходу авто
Інформація

Регулярный осмотр и обслуживание подвески автомобиля играют важнейшую роль в обеспечении безопасности водителя и пассажиров на дороге. Исправная ходовая часть обеспечивает предсказуемое поведение транспортного средства в разнообразных дорожных ситуациях, что значительно уменьшает вероятность возникновения аварий. Более того, корректно функционирующая подвеска гарантирует высокий уровень комфорта при управлении автомобилем, эффективно поглощая колебания и делая каждую поездку максимально приятной как для водителя, так и для его спутников.

Оперативное обнаружение и исправление незначительных дефектов в системе подвески не только предупреждает развитие критических неполадок, требующих затратного ремонта, но и способствует продлению общего эксплуатационного периода автомобиля.

В автомастерской TurboSTO мы начинаем ремонт ходовой в Николаеве с тщательной и всесторонней диагностики, которая позволяет выявить даже малейшие отклонения в работе данной критически важной системе. Затем приступаем к поэтапному выполнению ремонтных работ, что позволяет контролировать процесс и произвести ремонт максимально качественно.

Когда критически необходима диагностика ходовой в Николаеве?

Подвеска транспортного средства — сложный механизм, и каждому водителю важно уметь распознавать признаки ее неисправности. Ключевые симптомы, при которых рекомендуется обратиться в сервисный центр для диагностики и ремонта ходовой:

  1. Нестабильное поведение педали тормоза: вибрация, проваливание или сопротивление при нажатии. Возможно самопроизвольное отклонение автомобиля от курса, скрежет и увеличение тормозного пути. Эти симптомы могут указывать на износ тормозных колодок.
  2. Увеличение люфта руля и замедленная реакция на поворот.
  3. Неустойчивость автомобиля при движении на высокой скорости.
  4. Чрезмерный крен кузова при поворотах.
  5. Задержка в реакции рулевого колеса и увеличенный люфт.
  6. Стуки в рулевой рейке при езде по неровностям или на поворотах. Если стук ощущается в кузове, это может свидетельствовать о неисправности амортизаторов.
  7. Нарастающий гул при увеличении скорости, что может указывать на повреждение подшипников ступицы.
  8. Треск в колесах при повороте на малой скорости — возможный признак повреждения ШРУСов.

Своевременная диагностика ходовой автомобиля в Николаеве и регулярное техобслуживание помогут вам избежать неприятных сюрпризов и продлить срок службы вашего авто.

Какие ремонтные работы могут понадобиться при поломке ходовой?

Современный автомобиль требует регулярного технического обслуживания для комфортной и безопасной эксплуатации. Управляемость и стабильность авто во многом зависят от конструкции и состояния его ходовой части, поэтому ей нужно уделять особое внимание. Наш автосервис специализируется на диагностике и ремонте различных элементов авто, предлагая широкий спектр профессиональных услуг.

Основные работы по ходовой части, выполняемых нашими квалифицированными специалистами включают:

  1. Комплексную диагностику передней и задней подвески с применением современного оборудования.
  2. Тщательную проверку и при необходимости замену амортизаторов, пружин и опорных чашек.
  3. Выявление и измерение люфтов шаровых опор и рулевых наконечников.
  4. Оценку состояния шарниров равных угловых скоростей (ШРУС).
  5. Проверку износа сайлентблоков (резинометаллических шарниров).
  6. Определение степени износа подшипников ступиц колес.
  7. Измерение остаточной толщины тормозных колодок.
  8. Тщательный осмотр тормозных шлангов и всей тормозной системы на предмет герметичности и повреждений.

По завершении диагностики наши мастера предоставят вам детальный отчет о состоянии ходовой части вашего автомобиля. В случае необходимости мы разработаем оптимальный план ремонтных работ. Наш автосервис использует только качественные запчасти и современное оборудование, что гарантирует высокий уровень выполняемых услуг.