Ми працюємо. Телефонуйте!
image
Безкоштовна діагностика турбіни
image
Не знайшли, що шукали?

(050) 73-43-992

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

(097) 12-44-338

з 8:30 до 19:30 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Акції Карта проїзду

Щоденно:

з 8:30 до 19:30 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

з 8:30 до 19:30 (пн-сб)

(050) 73-43-992

(097) 12-44-338

Як перевірити актуатор турбіни?

29. 01. 2020

Коли мотор автомобіля функціонує на підвищених обертах, важливо захистити турбонагнітач від ймовірних перенавантажень. Для цього комплекс турбонаддування доповнюють електронним актуатором. По суті, це клапан, здатний випускати відпрацьовані гази, які виходять назовні. В результаті зайвий тиск не впливає на турбонагнітач.

Види та особливості роботи актуаторів турбін

Актуатори поділяють на механічні та електронні. Класичний механічний елемент функціонує за принципом впливу тиску вихлопних газів. Так, в стандартному положенні пружина пристрою фіксує мембрану. При зростанні тиску клапанна заслінка вже не фіксується, і певний обсяг газів йде повз крильчатки. В такому випадку регулюється швидкість обертання турбіни.

В електронному актуаторі турбіни за керування відповідає спеціальний блок двигуна. Він отримує дані від датчиків, розташованих в різних витратних частинах. На основі аналізу даних блок відправляє на актуатор команди: закрити або відкрити клапан.

Як зрозуміти, що актуатор зламаний?

Головні ознаки поломки актуатора – сторонні шуми, свист турбіни при натисканні на педаль газу і виключенні двигуна, зниження потужності наддування. Зазвичай з ладу виходять електронні елементи, компоненти електричного мотора, вузли приводної ланки, контролери.

Точна діагностика електронного актуатора можлива тільки за професійних заводських умов. Для початку фахівець СТО перевіряє працездатність актуатора за допомогою тестера. Перевірку можна проводити безпосередньо на авто або на знятому актуаторі. Під час діагностики аналізується електронна частина, а також клапани.

Чи можна діагностувати актуатор самостійно?

Якщо актуатор виходить з ладу, робота турбіни на граничних режимах обертання провокує зростання температури підшипників. Якщо це відбувається часто, агрегат вийде з ладу. Щоб не допустити цього, можна й потрібно регулярно діагностувати актуатор самостійно.

Важливо: першу діагностику актуатора необхідно виконувати на правильно налаштованому моторі. Щоб виконати перевірку, досить кілька разів натиснути на акселератор «на місці». У процесі потрібно спостерігати за важелем актуатора або штоком. Важливо запам’ятати, на якому показнику обертів шток почне рухатися. Цей показник стане контрольним: на нього водій буде орієнтуватися, здійснюючи такі перевірки.

Звісно, цей спосіб дає лише приблизні дані. Більш точні показники можна отримати тільки на стенді, в спеціалізованій СТО.

Що не рекомендується робити самостійно – так це проводити ремонт актуатора. Зробити це без заводського обладнання, оригінальних запчастин й відповідної кваліфікації неможливо.

Щоб продовжити експлуатаційний термін актуатора, важливо не вдаватися до різкого стилю водіння, користуватися якісною оливою та паливом, своєчасно проводити техобслуговування автомобіля.

ЩО МОЖЕ БУТИ КОРИСНИМ ДЛЯ ВАС?

Корисні знання

29. 01. 2020

Як перевірити актуатор турбіни?

Коли мотор автомобіля функціонує на підвищених обертах, турбонагнетатель важливо захистити від ймовірних перевантажень. Для цього комплекс турбонаддува доповнюють електронним актуатором. По суті, це клапан, здатний випускати виходять назовні …

Купити
29. 01. 2020

Втрата потужності дизельної турбіни: причини й ознаки

Коли турбонагнетатель виходить з ладу, це відразу помітно за зниженою потужності двигуна. Розглянемо, на яких причин втрачається потужність, як визначити причину і коли звертатися за професійною допомогою.

Купити
29. 01. 2020

Як працює вакуумний клапан турбіни?

Його завдання – підтримувати стабільний тиск повітря і рідини. Не маючи цього клапана, мотор може швидко зламатися через перевантаження. Розглянемо, як функціонує вакуумний клапан.

Купити
контакти

Національна мережа СТО з ремонту турбін

Філії по всій Україні:

Київ, Харків, Львів, Одеса, Рiвне, Вінниця, Івано-Франківськ, Дніпро, Житомир, Черкаси.

А також, приймаємо на ремонт турбіни з міст:

Запоріжжя, Маріуполь, Кропивницький, Кривий Ріг, Кременчук, Хмельницкий, Полтава, Чернігів, Суми, Херсон, Миколаїв, Ужгород, Луцьк.

Переглянути адреси
image