Гідродинамічна чистка сажевих фільтрів
*в разі обслуговування у нас
Гідродинамічним методом здійснюється глибока регенерація всіх типів сажових фільтрів вантажного та легкового автотранспорту всього за 1,5 год
Сажовий фільтр задихається, а ціна кусається?
Опата частинами до 24 місяців
Так, очищення сажового фільтра можна поєднати з іншими процедурами ТО. Це зручно і дозволяє заощадити час. Однак, необхідно враховувати, що деякі хімічні речовини, що використовуються для очищення фільтра, можуть вплинути на інші компоненти системи вихлопу. Тому краще проконсультуватися з фахівцем.
Чіп-тюнінг і підігрівач пального можуть вплинути на роботу сажового фільтра. Чіп-тюнінг може призвести до збільшення кількості сажі, якщо програма не оптимізована для роботи з фільтром. Підігрівач пального, навпаки, може зменшити ризик засмічення фільтра, особливо в холодну пору року.
Так, впливає. Часті поїздки на короткі відстані в міському циклі, коли двигун не встигає добре прогрітися, призводять до більш швидкого засмічення фільтра. Також, в районах з підвищеною запиленістю або поганою екологічною ситуацією фільтр забруднюється швидше.
Не рекомендується. Засмічений сажовий фільтр може призвести до зниження потужності двигуна, збільшення витрати пального, а в деяких випадках навіть до його поломки. Тому краще проводити очищення фільтра згідно з рекомендаціями виробника.
Деякі автолюбителі намагаються очистити сажовий фільтр за допомогою різноманітних добавок в пальне. Однак, ефективність таких методів сумнівна, а ризик пошкодження фільтра або інших компонентів системи вихлопу досить високий. Рекомендується звертатися до професіоналів.
Так, таке можливо. Якщо сажовий фільтр повністю забивається сажею, двигун може перейти в аварійний режим або взагалі зупинитися. Це відбувається через те, що продукти згоряння не можуть вільно виходити з системи вихлопу, що призводить до підвищення тиску в циліндрах.
Сажовий фільтр, або DPF (Diesel Particulate Filter), — це елемент вихлопної системи дизельного авто, який ловить сажу та тверді частинки з вихлопу, щоб машина відповідала екологічним нормам. Але згодом він забивається, особливо якщо часто пересуваєтеся містом з короткими поїздками.
В результаті знадобиться оперативне чищення каталізатора (у бензинових авто) або сажового фільтра (у дизельних машинах). Без своєчасного втручання можна зіткнутися з помилками в електроніці, втратою потужності та навіть зламанням турбіни. Тому не варто затягувати зі зверненням у сервіс.
Ця процедура передбачає видалення сажі, золи, оливних відкладень та інших забруднень без шкоди для керамічної структури. У результаті виходить повністю повернути здатність деталі очищати вихлопні гази, а також знизити витрату палива та відновити нормальну потужність авто.
Чищення сажового фільтра дозволить повернути йому нормальні характеристики та одночасно уникнути дорогої заміни. Для проведення цієї процедури варто звернутися в компанію TurboSTO. Ми використовуємо спеціальний стенд DPF Cleaner Machine для очищення всіх типів сажових фільтрів.
При застосуванні сучасного обладнання ми гарантуємо ефективність 98%. Забезпечуємо глибоку регенерацію шляхом почергової подачі води, хімічного мийного розчину та повітря під великим тиском з різних сторін. Далі деталь сушимо та охолоджуємо перед тим, як повернути на місце.
Ця послуга особливо актуальна для дизельних автомобілів, адже на поверхні їх фільтрувальних компонентів осідає занадто багато сажі. В результаті чищення відбувається регенерація сажового фільтра, тобто він знову готовий виконувати свої завдання. Але важливо, щоб процедуру проводили не за кустарних умов.
Справна робота DPF потрібна для автомобіля. Цей елемент є частиною вихлопної системи дизельного мотора, він уловлює до 80% токсичних речовин з відпрацьованих газів та переробляє їх, забезпечує безпеку машини для навколишнього середовища.
Згодом деталь забивається і перестає виконувати свої функції. Промивка сажового фільтра дозволить відновити нормальну роботу авто. Коли виріб забито на 90%, потужність двигуна блокується, можливе і повне відключення. Проблема властива як новим, так і старим автомобілям.
Симптоми не завжди очевидні одразу. Спочатку з'являється чорний дим із труби, машина гірше набирає швидкість, загоряється Check Engine. Далі спостерігаються підвищена витрата, нестабільний холостий хід, шипіння у вихлопі. Через міські затори та неякісне паливо сажа накопичується швидше.
Наслідки забитого DPF є серйозними. Тиск у вихлопі зростає, навантаження на турбіну збільшується, датчики виходять з ладу. У результаті потрібна дорога заміна всього вузла. Щоб уникнути її, при появі перших ознак засмічення фільтра звертайтесь до TurboSTO.
На відміну від кустарних методів, ми використовуємо гідродинамічну технологію: під тиском подаємо спеціальну рідину, змішану з повітрям, із циклічними імпульсами. Вона проникає глибоко у пори, видаляючи до 98% відкладень. Метод дбайливий – без агресивної хімії, яка може пошкодити матрицю.
Професійне миття DPF дозволить:
продовжити термін експлуатації деталі;
знизити витрати пального та витрати автовласника;
зменшити показники зольності;
отримати оптимальну ефективність та повернути автомобілю потужність.
Чищення гідродинамічним способом проходить в автоматичному або сервісному режимі. Після обробки обладнання висушує деталь, в результаті вона буде повністю готова до встановлення та подальшої роботи.
Очищення DPF ефективніше, ніж примусова регенерація. В останньому випадку відбувається випалювання сажі високою температурою, але мастило і зола, що накопичилися, нікуди не зникають. Примусова регенерація допоможе тільки тоді, якщо фільтр забитий не більше ніж на 25%. А якщо ні, то вона не дасть довгого результату.
В автосервісі TurboSTO робота пристрою повністю відновлюється. Процес починається з діагностики сажового фільтра. Підключаємо сканер, читаємо помилки, міряємо тиск у вихлопі. Оглядаємо відеоендоскопом, щоб побачити та оцінити стан стільників.
Подальша послідовність дій така:
Демонтаж: акуратно знімаємо фільтр, без пошкоджень сусідніх вузлів.
Тестування: перевіряємо пропускну здатність на стенді – фіксуємо параметри до процедури.
Очищення: гідродинамічний метод — промивання під тиском з повітрям та спецрідина. Цикли імпульсів вибивають забруднення з пор.
Сушіння та повторне тестування: видаляємо залишки рідини, перевіряємо знову — параметри після процедури завжди краще.
Останній етап — це встановлення. Монтуємо DPF назад, калібруємо систему, видаляємо помилки. Процедура триває близько 1 години для легкового автомобіля та від 2 для вантажного.
Ремонт сажового фільтра проводиться з відеозвітом, ми надаємо протокол перевірки до та після. Готові відновити авто? Залишайте заявку на сайті або дзвоніть, щоб зв'язатися з менеджером та записатися на зручний час. Приїжджайте на діагностику, подальші завдання беремо на себе. Не чекайте ускладнень — своєчасне чищення сажового фільтра заощадить гроші та нерви.
-(1)-(1)-medium_webp.webp)