Гідродинамічна чистка сажевих фільтрів
Гідродинамічним методом здійснюється глибока регенерація всіх типів сажових фільтрів вантажного та легкового автотранспорту всього за 1,5 год
TURBOSTO разом з Моно та Приват дадуть розстрочку – очисть фільтр, як кіт шерсть!
Опата частинами до 24 місяців
Так, очищення сажового фільтра можна поєднати з іншими процедурами ТО. Це зручно і дозволяє заощадити час. Однак, необхідно враховувати, що деякі хімічні речовини, що використовуються для очищення фільтра, можуть вплинути на інші компоненти системи вихлопу. Тому краще проконсультуватися з фахівцем.
Чіп-тюнінг і підігрівач пального можуть вплинути на роботу сажового фільтра. Чіп-тюнінг може призвести до збільшення кількості сажі, якщо програма не оптимізована для роботи з фільтром. Підігрівач пального, навпаки, може зменшити ризик засмічення фільтра, особливо в холодну пору року.
Так, впливає. Часті поїздки на короткі відстані в міському циклі, коли двигун не встигає добре прогрітися, призводять до більш швидкого засмічення фільтра. Також, в районах з підвищеною запиленістю або поганою екологічною ситуацією фільтр забруднюється швидше.
Не рекомендується. Засмічений сажовий фільтр може призвести до зниження потужності двигуна, збільшення витрати пального, а в деяких випадках навіть до його поломки. Тому краще проводити очищення фільтра згідно з рекомендаціями виробника.
Деякі автолюбителі намагаються очистити сажовий фільтр за допомогою різноманітних добавок в пальне. Однак, ефективність таких методів сумнівна, а ризик пошкодження фільтра або інших компонентів системи вихлопу досить високий. Рекомендується звертатися до професіоналів.
Так, таке можливо. Якщо сажовий фільтр повністю забивається сажею, двигун може перейти в аварійний режим або взагалі зупинитися. Це відбувається через те, що продукти згоряння не можуть вільно виходити з системи вихлопу, що призводить до підвищення тиску в циліндрах.
Для того, щоб знизити рівень викидів у автомобілів, використовуються спеціальні сажові фільтри та каталізатори. Вони очищають вихлопні гази та роблять їх безпечними для оточення. Але оскільки цим пристроям доводиться працювати у складних умовах, вони рано чи пізно забиваються та вимагають професійного очищення. Розглянемо, як проводиться мийка сажового фільтра в Запоріжжі, коли це потрібно робити та з якою періодичністю.
Як визначити, що сажовим фільтрам необхідне чищення?
Зрозуміти, що каталізатору або сажовому фільтрувальному елементу потрібне чищення, можна, за низкою ознак:
- Зниження загального рівня потужності двигуна. Автомобіль гірше розганяється, насилу підіймається на гірки, губиться динаміка.
- Вихлоп став надто димним. Якщо вихлопні гази не розсіюються відразу після виходу з труби, то варто задуматися про чистку каталізатора в Запоріжжі.
- Збільшення витрати солярки чи бензину. Як правило, приріст може становити від 10 до 30%.
Можуть зустрічатися й інші проблеми. На сучасних автомобілях часто є індикатор чистоти фільтрів. Якщо він спрацьовує (загоряється лампочка DPF на панелі приладів), то варто звернутися в автосервіс TurboSTO. Також можуть спостерігатися проблеми із запуском двигуна, підвищення рівня мастила та ін.
Як проводиться процедура?
Розберемося з тим, як проходить чистка сажового фільтра в Запоріжжі. Спершу демонтується пристрій, далі:
- Проводиться його огляд (зовнішній та внутрішній за допомогою ендоскопа). Завдяки цьому можна виявити всі дефекти та провести його регенерацію за потреби.
- Діагностика пристрою. Його поміщають у спеціальну герметичну камеру, після чого зважують і проводять перевірку на протитиск.
- Очищення та промивання. Воно проводиться стиснутим повітрям, водою та спеціальною хімією. Завдяки такій комбінації вдається видалити усе забруднення.
- Сушіння. Фільтр продувають теплим повітрям, завдяки чому з нього видаляється вся волога.
- Повторне діагностування. Елемент зважують та перевіряють на протитиск. Отримані результати порівнюються з попередніми, що дає змогу оцінити ефективність проведених робіт.
Далі сажовий фільтр встановлюється у вихлопну систему, і автомобіль передається власнику. Усі процеси здійснюються висококваліфікованими спеціалістами, завдяки чому забезпечується висока якість робіт.
Як часто потрібно повторювати процедуру?
Досвідчені механіки рекомендують проводити чистку ДПФ-фільтра у Запоріжжі кожні 50–60 тисяч кілометрів. Дана норма актуальна для легкових автомобілів. Для вантажних та спецтранспорту діє нормативний у 200 000 км. Але це приблизні цифри. Багато залежить від стилю їзди, використовуваного палива, стану двигуна та ін. Тому рекомендуємо вам звертатися в автосервіс TurboSTO відразу після того, як ви помітите зміни в роботі вихлопної системи та двигуна.
Чому варто звернутися у Запоріжжі до нас?
TurboSTO — це мережа автосервісів по всій Україні, яка пропонує:
- Комплексний підхід до обслуговування та ремонту транспортних засобів.
- Офіційну гарантію на виконану роботу. Ми забезпечимо вам результати діагностики та оцінимо ефективність чищення.
- Висококваліфікованих майстрів із великим досвідом. Вони регулярно проходять курси підвищення кваліфікації.
- Доступні ціни на послуги, знижки для постійних клієнтів.
- Стислі терміни виконання робіт. Як правило, мийка каталізатора займає трохи більше ніж 2 години.
Ми маємо сучасне обладнання для діагностики та мийки сажових фільтрів та каталізаторів, завдяки чому забезпечується висока якість робіт. У вас залишилися запитання чи хочете записатися на обслуговування? Телефонуйте або пишіть нам у будь-який зручний час!