Ремонт двигуна будь-якої складності у Києві
з гарантійним обслуговуванням на 3 роки
Наші послуги

Ремонт двигуна

Поточний ремонт
Ремонт основних деталей двигуна, пов'язаний із зносом при тривалій експлуатації: видалення твердих відкладень, заміна прокладок, ремонт ГБЦ, регулювання клапанів, заміна сальників та інші роботи, які будуть потрібні після діагностики.
від 3000 грн
Капітальний ремонт
Відновлення двигуна до заводських показників. Обов’язкове зняття, розбирання та промивання двигуна. Заміна деталей та відновлення несправних вузлів: головки блоку циліндрів, розточування та гільзування блоку циліндрів, шліфування колінвала, розточування шатунів, ремонт поршневої групи, регулювання клапанів.
від 15000 грн
Ремонт головки блоку циліндрів
Перевірка герметичності, зварювання тріщин, заміна сідел клапанів, заміна напрямних втулок, заміна форкамер, чищення та шліфування фасок.
від 1500 грн
Заміна ременя та ланцюга ГРМ
Заміна ременя ГРМ або ланцюга ГРМ, заміна натягувача, заміна роликів, заміна водяної помпи, регулювання натягувача.
від 1000 грн
Діагностика двигуна
Зовнішній огляд, прослуховування, вимірювання вібрації, вимірювання компресії циліндрів, комп’ютерна діагностика. *послуга безкоштовна під час проведення ремонту у нас. У разі відмови від ремонту вартість діагностики від 400 грн.
Безкоштовно
Зняття/установка двигуна
Знімемо і встановимо двигун, головку блоку циліндрів з використанням спеціального обладнання та дотримуючись технологічного процесу.
від 2500 грн
Переваги ремонту
Чому варто ремонтувати двигун
Забезпечення безпеки на дорозі
Подовження терміну служби автомобіля
Запобігання серйозним поломкам
Економія на пальному
Чому ми
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Зробимо капітальний ремонт двигуна всього за 3-4 дні. Ремонтуємо бензинові та дизельні двигуни для легкових та вантажних автомобілів.
Безкоштовна діагностика*
Наявність ремонтного цеху, оснащеного всім необхідним обладнанням та досвідченими фахівцями, які проведуть роботи будь-якої складності.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
На виконані роботи та запчастини надаємо гарантію до 3 років із подальшим обслуговуванням. Термін гарантії залежить від виду виконаних робіт та деталей.
Доступні ціни на ремонт
Наші фахівці підберуть та замовлять надійні запчастини під Ваш бюджет. Працюємо із перевіреними постачальниками.
Двигун глухне на ходу, а гаманець не готовий до витрат?

TURBOSTO і розстрочка від Моно та Приват – ремонтуй без зайвих турбот.
 


Оплата частинами до 24 місяців

Хочете дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику двигуна
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт турбіни
Заміна картриджа, стандартний ремонт, капітальний ремонт, ремонт сервоприводів, ремонт актуаторів
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Часті питання про ремонт двигуна

01
Чи можна використовувати для промивки двигуна кока-колу?

Ні, категорично не можна. Кола містить велику кількість цукру та інших домішок, які можуть спричинити корозію металевих деталей двигуна, а також засмітити масляні канали. Для промивки двигуна необхідно використовувати спеціальні промивні рідини.


02
Чи можна самостійно замінити прокладку головки блоку циліндрів?

Заміна прокладки головки блоку циліндрів – це досить складна процедура, яка вимагає спеціальних знань і навичок. Неправильна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як перегрів двигуна, деформація головки блоку і навіть руйнування двигуна. Рекомендується звернутися до фахівців.


03
Чи може неправильне встановлення свічок запалювання призвести до серйозних поломок двигуна?

Так, може. Неправильно встановлені свічки запалювання можуть призвести до неправильного запалювання суміші повітря і палива, що, своєю чергою, може спричинити перегрів двигуна, детонацію та інші проблеми.


04
Що таке контрактний двигун і чи варто його встановлювати?

Контрактний двигун – це вживаний двигун внутрішнього згоряння, який знімають з автомобіля, що був у експлуатації. Це може бути хорошим рішенням для тих, хто шукає бюджетний варіант ремонту автомобіля. Якщо ваш двигун повністю вийшов з ладу і його ремонт обійдеться дорожче, ніж покупка контрактного, але тут більше ризиків - невідомий ресурс, несправності, складність підбору. 


05
Чому двигун може "заклинити"?

Найочевидніша причина - це неякісне пальне. Воно може містити домішки, які утворюють нагар на поршнях, клапанах і інших деталях двигуна. Це спричинить зменшення компресії, перегрів двигуна і, як наслідок, його заклинювання.


06
Наскільки небезпечні для двигуна перепади температур повітря?

Різкі перепади температури можуть призвести до конденсації вологи всередині двигуна, що може сприяти корозії та утворенню нагару. Особливо це стосується коротких поїздок в холодну пору року, коли двигун не встигає добре прогрітися.

Інформація

Двигун є "серцем" будь-якого автомобіля. Це найскладніший механізм, що складається з великої кількості вузлів. Від справності кожного елемента залежить працездатність транспортного засобу загалом. Саме тому велике значення має діагностика механізму кожні 10-15 тис. км пробігу. 

Якщо нехтувати подібним правилом, може виникнути необхідність звернення на СТО з іншого приводу. Ремонт двигуна в Києві — послуга досить популярна, оскільки через нехтування правил експлуатації авто мотор часто виходить з ладу.

Чому потрібний ремонт двигуна?

Однією з головних причин виходу з ладу двигуна є олійне голодування. Часто власник автомобіля допускає його самостійно, оскільки не стежить за кількістю мастила у системі. Однак проблема також може виникати через пробитий картер двигуна, в якому трубки подачі масла можуть підтікати, викликаючи тим самим дефіцит масла в системі.

Друга причина поломки двигуна полягає у використанні неякісного мастильного матеріалу. Причому важливо використовувати спеціальну олію, призначену саме для того виду двигуна, який встановлений у вашому авто (використовувати олію для дизельних моторів при бензиновому двигуні і категорично заборонено).

Необхідність ремонту ДВЗ у Києві може виникнути також через використання неякісного палива. Воно провокує засмічення паливної системи, а також може спричинити перегрівання двигуна.

Спровокувати поломку може і перегрів агрегату, якщо виникають проблеми в охолоджувальній системі. Причиною може стати порушення герметичності бачка або наявність тріщин у радіаторі.

Як визначити наявність проблем із двигуном

Діагностика дизельного двигуна в Києві може знадобитися, якщо ви стали помічати такі проблеми:

  • поява сторонніх шумів;
  • збільшення витрати паливно-мастильних матеріалів;
  • поява темного вихлопу;
  • поява нетипового нальоту на свічках запалювання;
  • втрата динаміки двигуна.

У таких випадках рекомендується звертатись на СТО, оскільки подібні симптоми можуть свідчити про різні проблеми в роботі авто. Визначити справжню причину несправностей дозволяє тестування роботи двигуна на спеціальних стендах.

Капітальний ремонт двигуна у Києві

Капремонт - складна процедура, яка потребує наявності спеціальних навичок та спеціалізованого обладнання. Саме тому до вибору СТО слід ставитись максимально відповідально.

Капітальний ремонт двигуна в Києві полягає в таких операціях:

  1. Проводиться розбирання та чищення мотора.
  2. Обов'язкове дефектування, у тому числі перевірка стану головки блоку циліндрів. На підставі її приймається рішення про необхідність заміни певних елементів (наприклад, поршнів).
  3. Якщо необхідний ремонт блоку циліндрів, то проводиться навіть хонінгування, а також розточування. У низці ситуацій додатково проводиться гільзування циліндрового блоку.
  4. Останній етап передбачає складання ДВЗ, а також його обов'язкове тестування перед встановленням.

Капітальний ремонт передбачає повну заміну зношених деталей та відновлення системи до заводських параметрів. Така процедура дозволяє значно продовжити життя двигуна. Ціна капітального ремонту двигуна залежить від складності робіт, що проводяться.

Рекомендуємо звертатися до ТурбоСТО. Наша компанія гарантує якісне проведення ремонту ГБЦ у Києві з дотриманням усіх необхідних технологій. Надаємо офіційну гарантію на ремонт.