Ремонт двигуна
*в разі обслуговування у нас
TURBOSTO і розстрочка від Моно та Приват – ремонтуй без зайвих турбот.
Оплата частинами до 24 місяців
Ні, категорично не можна. Кола містить велику кількість цукру та інших домішок, які можуть спричинити корозію металевих деталей двигуна, а також засмітити масляні канали. Для промивки двигуна необхідно використовувати спеціальні промивні рідини.
Заміна прокладки головки блоку циліндрів – це досить складна процедура, яка вимагає спеціальних знань і навичок. Неправильна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як перегрів двигуна, деформація головки блоку і навіть руйнування двигуна. Рекомендується звернутися до фахівців.
Так, може. Неправильно встановлені свічки запалювання можуть призвести до неправильного запалювання суміші повітря і палива, що, своєю чергою, може спричинити перегрів двигуна, детонацію та інші проблеми.
Контрактний двигун – це вживаний двигун внутрішнього згоряння, який знімають з автомобіля, що був у експлуатації. Це може бути хорошим рішенням для тих, хто шукає бюджетний варіант ремонту автомобіля. Якщо ваш двигун повністю вийшов з ладу і його ремонт обійдеться дорожче, ніж покупка контрактного, але тут більше ризиків - невідомий ресурс, несправності, складність підбору.
Найочевидніша причина - це неякісне пальне. Воно може містити домішки, які утворюють нагар на поршнях, клапанах і інших деталях двигуна. Це спричинить зменшення компресії, перегрів двигуна і, як наслідок, його заклинювання.
Різкі перепади температури можуть призвести до конденсації вологи всередині двигуна, що може сприяти корозії та утворенню нагару. Особливо це стосується коротких поїздок в холодну пору року, коли двигун не встигає добре прогрітися.
Двигун є "серцем" будь-якого автомобіля. Це найскладніший механізм, що складається з великої кількості вузлів. Від справності кожного елемента залежить працездатність транспортного засобу загалом. Саме тому велике значення має діагностика механізму кожні 10-15 тис. км пробігу.
Якщо нехтувати подібним правилом, може виникнути необхідність звернення на СТО з іншого приводу. Ремонт двигуна в Києві — послуга досить популярна, оскільки через нехтування правил експлуатації авто мотор часто виходить з ладу.
Чому потрібний ремонт двигуна?
Однією з головних причин виходу з ладу двигуна є олійне голодування. Часто власник автомобіля допускає його самостійно, оскільки не стежить за кількістю мастила у системі. Однак проблема також може виникати через пробитий картер двигуна, в якому трубки подачі масла можуть підтікати, викликаючи тим самим дефіцит масла в системі.
Друга причина поломки двигуна полягає у використанні неякісного мастильного матеріалу. Причому важливо використовувати спеціальну олію, призначену саме для того виду двигуна, який встановлений у вашому авто (використовувати олію для дизельних моторів при бензиновому двигуні і категорично заборонено).
Необхідність ремонту ДВЗ у Києві може виникнути також через використання неякісного палива. Воно провокує засмічення паливної системи, а також може спричинити перегрівання двигуна.
Спровокувати поломку може і перегрів агрегату, якщо виникають проблеми в охолоджувальній системі. Причиною може стати порушення герметичності бачка або наявність тріщин у радіаторі.
Як визначити наявність проблем із двигуном
Діагностика дизельного двигуна в Києві може знадобитися, якщо ви стали помічати такі проблеми:
- поява сторонніх шумів;
- збільшення витрати паливно-мастильних матеріалів;
- поява темного вихлопу;
- поява нетипового нальоту на свічках запалювання;
- втрата динаміки двигуна.
У таких випадках рекомендується звертатись на СТО, оскільки подібні симптоми можуть свідчити про різні проблеми в роботі авто. Визначити справжню причину несправностей дозволяє тестування роботи двигуна на спеціальних стендах.
Капітальний ремонт двигуна у Києві
Капремонт - складна процедура, яка потребує наявності спеціальних навичок та спеціалізованого обладнання. Саме тому до вибору СТО слід ставитись максимально відповідально.
Капітальний ремонт двигуна в Києві полягає в таких операціях:
- Проводиться розбирання та чищення мотора.
- Обов'язкове дефектування, у тому числі перевірка стану головки блоку циліндрів. На підставі її приймається рішення про необхідність заміни певних елементів (наприклад, поршнів).
- Якщо необхідний ремонт блоку циліндрів, то проводиться навіть хонінгування, а також розточування. У низці ситуацій додатково проводиться гільзування циліндрового блоку.
- Останній етап передбачає складання ДВЗ, а також його обов'язкове тестування перед встановленням.
Капітальний ремонт передбачає повну заміну зношених деталей та відновлення системи до заводських параметрів. Така процедура дозволяє значно продовжити життя двигуна. Ціна капітального ремонту двигуна залежить від складності робіт, що проводяться.
Рекомендуємо звертатися до ТурбоСТО. Наша компанія гарантує якісне проведення ремонту ГБЦ у Києві з дотриманням усіх необхідних технологій. Надаємо офіційну гарантію на ремонт.