Ремонт двигуна
*в разі обслуговування у нас
TURBOSTO і розстрочка від Моно та Приват – ремонтуй без зайвих турбот.
Оплата частинами до 24 місяців
Ні, категорично не можна. Кола містить велику кількість цукру та інших домішок, які можуть спричинити корозію металевих деталей двигуна, а також засмітити масляні канали. Для промивки двигуна необхідно використовувати спеціальні промивні рідини.
Заміна прокладки головки блоку циліндрів – це досить складна процедура, яка вимагає спеціальних знань і навичок. Неправильна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як перегрів двигуна, деформація головки блоку і навіть руйнування двигуна. Рекомендується звернутися до фахівців.
Так, може. Неправильно встановлені свічки запалювання можуть призвести до неправильного запалювання суміші повітря і палива, що, своєю чергою, може спричинити перегрів двигуна, детонацію та інші проблеми.
Контрактний двигун – це вживаний двигун внутрішнього згоряння, який знімають з автомобіля, що був у експлуатації. Це може бути хорошим рішенням для тих, хто шукає бюджетний варіант ремонту автомобіля. Якщо ваш двигун повністю вийшов з ладу і його ремонт обійдеться дорожче, ніж покупка контрактного, але тут більше ризиків - невідомий ресурс, несправності, складність підбору.
Найочевидніша причина - це неякісне пальне. Воно може містити домішки, які утворюють нагар на поршнях, клапанах і інших деталях двигуна. Це спричинить зменшення компресії, перегрів двигуна і, як наслідок, його заклинювання.
Різкі перепади температури можуть призвести до конденсації вологи всередині двигуна, що може сприяти корозії та утворенню нагару. Особливо це стосується коротких поїздок в холодну пору року, коли двигун не встигає добре прогрітися.
Мотор є основною рушійною силою будь-якого автомобіля. Його робота забезпечує перетворення енергії, отриманої від акумулятора або згоряння палива на механічну силу. У результаті всі компоненти транспортного засобу стабільно рухаються.
З цієї причини правильний догляд, систематична оцінка стану, а також своєчасний ремонт чи заміна окремих компонентів дозволять зберегти ДВЗ у робочому стані протягом довгих років.
Коли необхідний ремонт силової установки
При стандартній експлуатації транспортного засобу з регулярними техоглядами та потоковим обслуговуванням зношування робочих вузлів двигун може працювати без проблем протягом 150-250 тис. км пробігу. У деяких випадках його експлуатаційний ресурс може сягати 350-500 тис. км пробігу.
Ремонт двигунів в Івано-Франківську може проводитися через 600-700 тис. км пробігу. Все залежить від способу водіння, режиму експлуатації, марки та моделі автомобіля. Поточні роботи проводять у середньому кожні 150 тис. км, особливо для авто старше 5 років.
Ознаки, які повідомляють про несправності ДВЗ
Будь-який автовласник, незалежно від досвіду водіння, завжди акцентує свою увагу на поведінці автомобіля на дорозі. Це стосується розгону, гальмування, маневровості, звуку роботи мотора.
Ознаки можливого зламання двигуна:
загорівся індикатор помилки на панелі приладів;
ускладнений запуск та розгін;
зниження потужності, нестабільна робота двигуна з поштовхами та ривками;
підвищення витрати палива та мастильних матеріалів;
нетиповий колір вихлопних газів
Мережа автосервісів TurboSTO пропонує свої послуги із заміни компонентів, а також, у тому числі капітального ремонту двигунів в Івано-Франківську, його демонтажу та встановлення. На СТО можна пройти безплатну діагностику робочих вузлів на сертифікованому сучасному обладнанні.
Основні підходи до діагностики зламання ДВЗ
Природне зношування двигуна та неполадки в його роботі можуть проявлятися різними ознаками. Точно визначити причину допоможе діагностика силової установки, вона проводиться в кілька етапів:
візуальний огляд та прослуховування роботи двигуна дозволяють виявити механічні дефекти та своєчасно їх усунути;
комп'ютерна діагностика з визначенням помилок у роботі системи;
перевірка за допомогою ендоскопу;
оцінка рівня оливи, аналіз стану паливної системи, вимірювання витрати мастила;
перевірка системи запалення, оцінка рівня компресії у циліндрах.
Діагностика двигунів в Івано-Франківську на станціях компанії TurboSTO проводиться на професійних стендах з використанням сертифікованого обладнання. Для доступу до агрегату з усіх боків ДВЗ знімається з автомобіля та оглядається окремо.
Які бувають несправності двигуна
Зношування є основною причиною виходу ДВЗ з ладу. Внаслідок старіння та деформації сполучних елементів між робочими поверхнями циліндрів та поршневих кілець з'являються прозори. Через них проходять продукти згоряння палива. Показники тиску на поршні знижуються, що призводить до збільшення споживання палива.
При невчасному поточному обслуговуванні капітальний ремонт двигуна може стати неминучим, у деяких випадках навіть може знадобитися заміна агрегату. Деякі несправності бувають критичними, після них необхідно лише купувати та встановлювати новий мотор.
Зношування двигуна розвивається поступово і помітити зміни в поведінці автомобіля можна своєчасно. Нерівність холостого ходу внаслідок неправильної роботи підшипника чи різниці у роботі циліндрів можуть бути ознаками серйозної несправності.
Капітальний ремонт бензинового та дизельного двигуна
Силовий агрегат будь-якого типу потребує професійного сервісу та в міру експлуатації виходить з ладу. Спеціалісти TurboSTO виконують ремонт двигунів на бензині чи дизелі. У нас можна записатися на обслуговування, незалежно від того, яка у вас марка або модель транспортного засобу.
Порядок робіт та технологія для бензинових та дизельних двигунів приблизно однакові. Попередньо необхідно обов'язково провести ендоскопію за допомогою спеціального обладнання. Ця процедура дозволить визначити стан циліндрів двигуна.
Відновлення бензинового двигуна
Перший етап – це демонтаж, тобто, зняття силової установки. Потім її потрібно буде розібрати, при цьому сама послідовність дій може бути різною залежно від марки та моделі автомобіля. Наступний ремонт включає такі роботи:
миття. На цьому етапі потрібно не тільки ретельно очистити всі деталі, а й обробити їх під тиском. Це необхідно для якісного видалення всього бруду, що утворився в період експлуатації;
візуальний огляд. Включає також вимір прозорів та геометричних параметрів деталей. Ці роботи дозволять переконатися у працездатності вузлів та точно визначити несправності;
дефектування колінвала. За наявності дуже серйозних проблем відновлення може виявитися недоцільним;
відновлення блоку циліндрів. Цей процес передбачає сточування їх стінок — у такий спосіб можна відновити ідеальну форму деталей і заодно збільшити їх обсяг;
Також проводиться ремонт ГБЦ, який може включати заміну втулок, клапанів, розподільного валу з обов'язковим опресуванням для визначення герметичності. До переліку включають інші роботи.
Відновлення дизельного двигуна
Ремонт дизельних двигунів в Івано-Франківську — це ще складніший процес. У такому разі після діагностики потрібно розібрати верхню частину, оглянути ГБЦ, клапани та обов'язково провести дефектування. Після цього беруться до заміни зношених деталей.
Наступний етап — це ремонт колінвала, а також відновлення або заміна деталей поршневої групи. Після завершення всіх робіт двигун збирають назад і обов'язково проводять повторну діагностику, щоб переконатися в ефективному відновленні.
Роботи будь-якої складності виконують спеціалісти TurboSTO.