Ремонт двигуна
*в разі обслуговування у нас
TURBOSTO і розстрочка від Моно та Приват – ремонтуй без зайвих турбот.
Оплата частинами до 24 місяців
Ні, категорично не можна. Кола містить велику кількість цукру та інших домішок, які можуть спричинити корозію металевих деталей двигуна, а також засмітити масляні канали. Для промивки двигуна необхідно використовувати спеціальні промивні рідини.
Заміна прокладки головки блоку циліндрів – це досить складна процедура, яка вимагає спеціальних знань і навичок. Неправильна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як перегрів двигуна, деформація головки блоку і навіть руйнування двигуна. Рекомендується звернутися до фахівців.
Так, може. Неправильно встановлені свічки запалювання можуть призвести до неправильного запалювання суміші повітря і палива, що, своєю чергою, може спричинити перегрів двигуна, детонацію та інші проблеми.
Контрактний двигун – це вживаний двигун внутрішнього згоряння, який знімають з автомобіля, що був у експлуатації. Це може бути хорошим рішенням для тих, хто шукає бюджетний варіант ремонту автомобіля. Якщо ваш двигун повністю вийшов з ладу і його ремонт обійдеться дорожче, ніж покупка контрактного, але тут більше ризиків - невідомий ресурс, несправності, складність підбору.
Найочевидніша причина - це неякісне пальне. Воно може містити домішки, які утворюють нагар на поршнях, клапанах і інших деталях двигуна. Це спричинить зменшення компресії, перегрів двигуна і, як наслідок, його заклинювання.
Різкі перепади температури можуть призвести до конденсації вологи всередині двигуна, що може сприяти корозії та утворенню нагару. Особливо це стосується коротких поїздок в холодну пору року, коли двигун не встигає добре прогрітися.
Від силової установки залежить функціональність автомобіля. Через погані дороги, перепади температур, невчасне ТО та з інших причин вона періодично виходить з ладу і вимагає відновлення.
Ремонт дизельних двигунів у Харкові як і бензинових установок, варто довірити досвідченим фахівцям компанії TurboSTO. Тут виконують відновлення будь-якої складності та використовують для заміни якісні деталі, які завжди є в наявності.
Що таке ремонт двигуна
Це досить складний процес, що передбачає відновлення силової установки до заводських параметрів. У результаті двигун знову може функціонувати так, як раніше. Повернути йому передбачені виробником технічні параметри зможе лише досвідчений спеціаліст.
Самостійно здійснити таку процедуру неможливо. Ремонт двигуна у Харкові професійно та з гарантією здійснюють фахівці TurboSTO. Тут цей процес завжди починається з діагностики, тобто перевірки та пошуків причин несправності. На цьому етапі теж можна визначити, які деталі несправні та вийшли з ладу.
У яких випадках потрібний ремонт двигуна
Від силової установки залежить не тільки потужність, але також швидкість та безпека при експлуатації машини. Тому, якщо ДВЗ починає працювати некоректно, не можна відкладати його відновлення на потім.
Після вироблення цієї кількості силова установка може працювати некоректно. Зрозуміти, що необхідний ремонт двигуна, можна за такими ознаками:
падіння потужності;
поява сторонніх звуків під час роботи двигуна;
нестабільне функціонування;
підвищене споживання оливи та палива;
частий перегрів навіть за наявності достатньої кількості антифризу та відсутності вагомих причин для критичного підвищення температури.
Про зламання повідомляє також підвищене скупчення газів у картері. Водій може відзначати зниження тиску оливи або інші механічні пошкодження. У такому разі необхідно оперативно звернутися на СТО для діагностики.
У процесі перевірки фахівець точно визначить, які деталі вийшли з ладу та потребують заміни. На TurboSTO цей процес не займає багато часу. Тут діагностика проводиться безплатно за умови, що подальший ремонт виконуватимуть на цій же автостанції.
Типи відновлення двигуна
Оптимальний варіант вибирають залежно від типу та стану установки, який визначають в результаті діагностики.
Якщо діагностика двигуна у Харкові в компанії TurboSTO показує, що попереднє техобслуговування силової установки було неповним або неякісним, знадобиться середній ремонт. У такому разі агрегат необхідно знімати та частково розбирати, тому вартість такої послуги вища.
Останній, найскладніший тип ремонту називають плановим або капітальним. Він проводиться у разі, якщо ДВЗ вичерпав робочий ресурс і його потрібно повністю відновити. Для цього силову установку доведеться повністю розібрати. Усі такі роботи виконують спеціалісти компанії TurboSTO.
Діагностика двигуна перед ремонтом
Це обов'язковий процес, без якого неможливо визначити стан силової установки. Тільки за її результатом стає зрозуміло, чи потрібний капітальний ремонт двигуна в Харкові, чи достатньо обійтися простішою процедурою. На TurboSTO записатися на діагностику зручно онлайн на сайті.
Процес перевірки складається з кількох етапів:
візуальний огляд та прослуховування деталей;
вимір вібрацій;
визначення компресії циліндрів;
комп'ютерна діагностика двигуна у Харкові.
Для цих процедур ми маємо все необхідне обладнання. Так ми використовуємо цифровий відеоендоскоп з екраном 3,5 дюйма, за допомогою якого легко діагностувати стан установки навіть у важкодоступних місцях. Цей пристрій дозволить визначити зламання навіть без демонтажу агрегату.
Для перевірки електронних компонентів використовуємо сканери Launch. Цей прилад для перевірки електронних компонентів вважається найкращим у своїй категорії. Його програмних потужностей достатньо, щоб рахувати коди несправностей, скинути налаштування та відновити заводські параметри.
Особливості капітального ремонту
Як вже писалося вище, ця процедура знадобиться в тому випадку, коли робочий ресурс силового агрегату відпрацьовано і він потребує повного відновлення заводських параметрів. Технологія проведення капітального ремонту приблизно однакова для бензинових та дизельних двигунів.
Процес завжди починається з ендоскопії як важливої частини діагностики. З її допомогою виходить визначити, у якому стані перебувають циліндри. Різниця полягає в процесі займання пального, від якого в цілому залежить технологічний процес відновлення.
Капітальний ремонт бензинового двигуна
Перший етап — зняття силового агрегату з наступним розбиранням. Технологія виконання може відрізнятися залежно від типу двигуна, також конструкція кожної марки автомобіля різна. Після розбирання розпочинають миття двигуна, воно включає також чистку під тиском.
На цьому етапі ретельно видаляють усі сторонні забруднення, що утворилися у процесі експлуатації двигуна. Щоб визначити ступінь зношування деталей, майстер проводить їх візуальний огляд, а також вимірює геометричні параметри прозорів та складників.
У процесі відновлення проводяться такі роботи:
дефектування колінвала. При серйозних несправностях може знадобитися встановлення нового двигуна;
розточування блоку циліндрів. Їхні стінки сточують для того, щоб збільшити об'єм і відновити форму. При сильних ушкодженнях знадобиться гільзування силової установки;
відновлення ГБЦ із заміною розподільного валу, напрямних втулок, клапанів та опресовуванням.
Після завершення необхідно промити всі елементи та продути їх стисненим повітрям. Ретельно висушивши деталі, силовий агрегат збирають.
Капітальний ремонт дизельного двигуна
Ця процедура також включає діагностику і додатково передбачає розбирання верхніх частин, огляд клапанів, ГБЦ. У процесі обов'язково знадобиться дефектування, а також заміна зношених складників.
Капітальний ремонт двигуна у Харкові ー це, у будь-якому випадку, складний процес. Для його проведення та виконання всіх супутніх робіт варто звернутися до спеціалістів TurboSTO. Ми проводимо процедури з гарантією, вона поширюється на встановлені деталі, тому ви можете не сумніватися в якості обслуговування.