Ремонт двигуна будь-якої складності у Харкові
Ремонт двигуна будь-якої складності у Харкові
з гарантійним обслуговуванням на 3 роки
Наші послуги

Ремонт двигуна

Поточний ремонт
Ремонт основних деталей двигуна, пов'язаний із зносом при тривалій експлуатації: видалення твердих відкладень, заміна прокладок, ремонт ГБЦ, регулювання клапанів, заміна сальників та інші роботи, які будуть потрібні після діагностики.
від 3000 грн
Капітальний ремонт
Відновлення двигуна до заводських показників. Обов’язкове зняття, розбирання та промивання двигуна. Заміна деталей та відновлення несправних вузлів: головки блоку циліндрів, розточування та гільзування блоку циліндрів, шліфування колінвала, розточування шатунів, ремонт поршневої групи, регулювання клапанів.
від 15000 грн
Ремонт головки блоку циліндрів
Перевірка герметичності, зварювання тріщин, заміна сідел клапанів, заміна напрямних втулок, заміна форкамер, чищення та шліфування фасок.
від 1500 грн
Заміна ременя та ланцюга ГРМ
Заміна ременя ГРМ або ланцюга ГРМ, заміна натягувача, заміна роликів, заміна водяної помпи, регулювання натягувача.
від 1000 грн
Діагностика двигуна
Зовнішній огляд, прослуховування, вимірювання вібрації, вимірювання компресії циліндрів, комп’ютерна діагностика. *послуга безкоштовна під час проведення ремонту у нас. У разі відмови від ремонту вартість діагностики від 400 грн.
Безкоштовно
Зняття/установка двигуна
Знімемо і встановимо двигун, головку блоку циліндрів з використанням спеціального обладнання та дотримуючись технологічного процесу.
від 2500 грн
Переваги ремонту
Чому варто ремонтувати двигун
Забезпечення безпеки на дорозі
Подовження терміну служби автомобіля
Запобігання серйозним поломкам
Економія на пальному
Чому ми
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Зробимо капітальний ремонт двигуна всього за 3-4 дні. Ремонтуємо бензинові та дизельні двигуни для легкових та вантажних автомобілів.
Безкоштовна діагностика*
Наявність ремонтного цеху, оснащеного всім необхідним обладнанням та досвідченими фахівцями, які проведуть роботи будь-якої складності.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
На виконані роботи та запчастини надаємо гарантію до 3 років із подальшим обслуговуванням. Термін гарантії залежить від виду виконаних робіт та деталей.
Доступні ціни на ремонт
Наші фахівці підберуть та замовлять надійні запчастини під Ваш бюджет. Працюємо із перевіреними постачальниками.
Двигун глухне на ходу, а гаманець не готовий до витрат?

TURBOSTO і розстрочка від Моно та Приват – ремонтуй без зайвих турбот.
 


Оплата частинами до 24 місяців

Хочете дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику двигуна
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт турбіни
Заміна картриджа, стандартний ремонт, капітальний ремонт, ремонт сервоприводів, ремонт актуаторів
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
7 місяців тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
7 місяців тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
6 місяців тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
6 місяців тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Часті питання про ремонт двигуна

01
Чи можна використовувати для промивки двигуна кока-колу?

Ні, категорично не можна. Кола містить велику кількість цукру та інших домішок, які можуть спричинити корозію металевих деталей двигуна, а також засмітити масляні канали. Для промивки двигуна необхідно використовувати спеціальні промивні рідини.


02
Чи можна самостійно замінити прокладку головки блоку циліндрів?

Заміна прокладки головки блоку циліндрів – це досить складна процедура, яка вимагає спеціальних знань і навичок. Неправильна заміна може призвести до серйозних наслідків, таких як перегрів двигуна, деформація головки блоку і навіть руйнування двигуна. Рекомендується звернутися до фахівців.


03
Чи може неправильне встановлення свічок запалювання призвести до серйозних поломок двигуна?

Так, може. Неправильно встановлені свічки запалювання можуть призвести до неправильного запалювання суміші повітря і палива, що, своєю чергою, може спричинити перегрів двигуна, детонацію та інші проблеми.


04
Що таке контрактний двигун і чи варто його встановлювати?

Контрактний двигун – це вживаний двигун внутрішнього згоряння, який знімають з автомобіля, що був у експлуатації. Це може бути хорошим рішенням для тих, хто шукає бюджетний варіант ремонту автомобіля. Якщо ваш двигун повністю вийшов з ладу і його ремонт обійдеться дорожче, ніж покупка контрактного, але тут більше ризиків - невідомий ресурс, несправності, складність підбору. 


05
Чому двигун може "заклинити"?

Найочевидніша причина - це неякісне пальне. Воно може містити домішки, які утворюють нагар на поршнях, клапанах і інших деталях двигуна. Це спричинить зменшення компресії, перегрів двигуна і, як наслідок, його заклинювання.


06
Наскільки небезпечні для двигуна перепади температур повітря?

Різкі перепади температури можуть призвести до конденсації вологи всередині двигуна, що може сприяти корозії та утворенню нагару. Особливо це стосується коротких поїздок в холодну пору року, коли двигун не встигає добре прогрітися.

Інформація

Від силової установки залежить функціональність автомобіля. Через погані дороги, перепади температур, невчасне ТО та з інших причин вона періодично виходить з ладу і вимагає відновлення.

Ремонт дизельних двигунів у Харкові як і бензинових установок, варто довірити досвідченим фахівцям компанії TurboSTO. Тут виконують відновлення будь-якої складності та використовують для заміни якісні деталі, які завжди є в наявності.

Що таке ремонт двигуна

Це досить складний процес, що передбачає відновлення силової установки до заводських параметрів. У результаті двигун знову може функціонувати так, як раніше. Повернути йому передбачені виробником технічні параметри зможе лише досвідчений спеціаліст.

Самостійно здійснити таку процедуру неможливо. Ремонт двигуна у Харкові професійно та з гарантією здійснюють фахівці TurboSTO. Тут цей процес завжди починається з діагностики, тобто перевірки та пошуків причин несправності. На цьому етапі теж можна визначити, які деталі несправні та вийшли з ладу.

У яких випадках потрібний ремонт двигуна

Від силової установки залежить не тільки потужність, але також швидкість та безпека при експлуатації машини. Тому, якщо ДВЗ починає працювати некоректно, не можна відкладати його відновлення на потім.

Після вироблення цієї кількості силова установка може працювати некоректно. Зрозуміти, що необхідний ремонт двигуна, можна за такими ознаками:

  • падіння потужності;

  • поява сторонніх звуків під час роботи двигуна;

  • нестабільне функціонування;

  • підвищене споживання оливи та палива;

  • частий перегрів навіть за наявності достатньої кількості антифризу та відсутності вагомих причин для критичного підвищення температури.

Про зламання повідомляє також підвищене скупчення газів у картері. Водій може відзначати зниження тиску оливи або інші механічні пошкодження. У такому разі необхідно оперативно звернутися на СТО для діагностики.

У процесі перевірки фахівець точно визначить, які деталі вийшли з ладу та потребують заміни. На TurboSTO цей процес не займає багато часу. Тут діагностика проводиться безплатно за умови, що подальший ремонт виконуватимуть на цій же автостанції.

Типи відновлення двигуна

Оптимальний варіант вибирають залежно від типу та стану установки, який визначають в результаті діагностики.

Якщо діагностика двигуна у Харкові в компанії TurboSTO показує, що попереднє техобслуговування силової установки було неповним або неякісним, знадобиться середній ремонт. У такому разі агрегат необхідно знімати та частково розбирати, тому вартість такої послуги вища.

Останній, найскладніший тип ремонту називають плановим або капітальним. Він проводиться у разі, якщо ДВЗ вичерпав робочий ресурс і його потрібно повністю відновити. Для цього силову установку доведеться повністю розібрати. Усі такі роботи виконують спеціалісти компанії TurboSTO.

Діагностика двигуна перед ремонтом

Це обов'язковий процес, без якого неможливо визначити стан силової установки. Тільки за її результатом стає зрозуміло, чи потрібний капітальний ремонт двигуна в Харкові, чи достатньо обійтися простішою процедурою. На TurboSTO записатися на діагностику зручно онлайн на сайті.

Процес перевірки складається з кількох етапів:

  • візуальний огляд та прослуховування деталей;

  • вимір вібрацій;

  • визначення компресії циліндрів;

  • комп'ютерна діагностика двигуна у Харкові.

Для цих процедур ми маємо все необхідне обладнання. Так ми використовуємо цифровий відеоендоскоп з екраном 3,5 дюйма, за допомогою якого легко діагностувати стан установки навіть у важкодоступних місцях. Цей пристрій дозволить визначити зламання навіть без демонтажу агрегату.

Для перевірки електронних компонентів використовуємо сканери Launch. Цей прилад для перевірки електронних компонентів вважається найкращим у своїй категорії. Його програмних потужностей достатньо, щоб рахувати коди несправностей, скинути налаштування та відновити заводські параметри.

Особливості капітального ремонту

Як вже писалося вище, ця процедура знадобиться в тому випадку, коли робочий ресурс силового агрегату відпрацьовано і він потребує повного відновлення заводських параметрів. Технологія проведення капітального ремонту приблизно однакова для бензинових та дизельних двигунів.

Процес завжди починається з ендоскопії як важливої ​​частини діагностики. З її допомогою виходить визначити, у якому стані перебувають циліндри. Різниця полягає в процесі займання пального, від якого в цілому залежить технологічний процес відновлення.

Капітальний ремонт бензинового двигуна

Перший етап — зняття силового агрегату з наступним розбиранням. Технологія виконання може відрізнятися залежно від типу двигуна, також конструкція кожної марки автомобіля різна. Після розбирання розпочинають миття двигуна, воно включає також чистку під тиском.

На цьому етапі ретельно видаляють усі сторонні забруднення, що утворилися у процесі експлуатації двигуна. Щоб визначити ступінь зношування деталей, майстер проводить їх візуальний огляд, а також вимірює геометричні параметри прозорів та складників.

У процесі відновлення проводяться такі роботи:

  • дефектування колінвала. При серйозних несправностях може знадобитися встановлення нового двигуна;

  • розточування блоку циліндрів. Їхні стінки сточують для того, щоб збільшити об'єм і відновити форму. При сильних ушкодженнях знадобиться гільзування силової установки;

  • відновлення ГБЦ із заміною розподільного валу, напрямних втулок, клапанів та опресовуванням.

Після завершення необхідно промити всі елементи та продути їх стисненим повітрям. Ретельно висушивши деталі, силовий агрегат збирають.

Капітальний ремонт дизельного двигуна

Ця процедура також включає діагностику і додатково передбачає розбирання верхніх частин, огляд клапанів, ГБЦ. У процесі обов'язково знадобиться дефектування, а також заміна зношених складників.

Капітальний ремонт двигуна у Харкові ー це, у будь-якому випадку, складний процес. Для його проведення та виконання всіх супутніх робіт варто звернутися до спеціалістів TurboSTO. Ми проводимо процедури з гарантією, вона поширюється на встановлені деталі, тому ви можете не сумніватися в якості обслуговування.