Капітальний ремонт
турбіни -50%
Для ремонту форсунок та паливних насосів ми використовуємо функціональні стенди DiMeD EXIST и DiMeD EXAM. Під час роботи замінюємо пошкоджені деталі на нові. Після збірки проводимо фінальну діагностику з присвоєнням індивідуального коду.
Відреставрована форсунка повністю відповідає заводським параметрам і дешевша за нову до 70%.
Форсунки нерозривно пов’язані з іншими елементами паливної системи, тому ми також перевіряємо суміжні вузли – ПНВТ, сажовий фільтр та турбіну.
Усі модифікації механічних дизельних форсунок, діагностика на спеціальному стенді. Заміна розпилювача, проставки, штанги, пружини і гайки. Регулювання тиску відкриття розпилювача з контролем якості розпилювання, легкості руху голки і геометричності зазорного конуса.
ДетальнішеУсі модифікації механічних дизельних форсунок, діагностика на спеціальному стенді. Заміна розпилювача, проставки, штанги, пружини і гайки. Регулювання тиску відкриття розпилювача з контролем якості розпилювання, легкості руху голки і геометричності зазорного конуса.
Конструкція форсунки включає електрогідравлічний вузол, який відкриває-закриває розпилювач, як правило, він і ламається. Ми проводимо очищення в ультразвукової ванні, діагностику на стенді, розбирання та заміну деталей, складання з контрольною перевіркою на стенді.
ДетальнішеКонструкція форсунки включає електрогідравлічний вузол, який відкриває-закриває розпилювач, як правило, він і ламається. Ми проводимо очищення в ультразвукової ванні, діагностику на стенді, розбирання та заміну деталей, складання з контрольною перевіркою на стенді.
Для насос-форсунок характерний швидкий знос деталей насосної частини і вихід з ладу через неякісне пальне. Придатні до ремонту насосні секції і плунжерні пари. Для відновлення ми проводимо діагностику, ремонт і заміну зношених компонентів.
ДетальнішеДля насос-форсунок характерний швидкий знос деталей насосної частини і вихід з ладу через неякісне пальне. Придатні до ремонту насосні секції і плунжерні пари. Для відновлення ми проводимо діагностику, ремонт і заміну зношених компонентів.
Ремонтуємо дизельні форсунки та PDL-секції всіх виробників – Bosch, Denso, Delphi, Zexel. Діагностика на стенді, очищення, розбирання, збирання, регулювання, а також заміна деталей (розпилювач, мультиплікатор, клапан плунжера)
ДетальнішеРемонтуємо дизельні форсунки та PDL-секції всіх виробників – Bosch, Denso, Delphi, Zexel. Діагностика на стенді, очищення, розбирання, збирання, регулювання, а також заміна деталей (розпилювач, мультиплікатор, клапан плунжера)
Перевіряємо елементи в граничному робочому режимі на спеціалізованому стенді. Перевірка за різними параметрами згідно тест-плану, в залежності від виробника. При ремонті у нас – діагностика безкоштовно.
ДетальнішеПеревіряємо елементи в граничному робочому режимі на спеціалізованому стенді. Перевірка за різними параметрами згідно тест-плану, в залежності від виробника. При ремонті у нас – діагностика безкоштовно.
Зазвичай форсунки легко знімаються. Але якщо на них утворюється окис – потрібен спецінструмент та додаткові дії. Ступінь складності демонтажу впливає на ціну. Перед встановленням форсунок назад ми змащуємо їх керамічною пастою, щоб запобігти появі окису.
ДетальнішеЗазвичай форсунки легко знімаються. Але якщо на них утворюється окис – потрібен спецінструмент та додаткові дії. Ступінь складності демонтажу впливає на ціну. Перед встановленням форсунок назад ми змащуємо їх керамічною пастою, щоб запобігти появі окису.
Усі модифікації механічних дизельних форсунок, діагностика на спеціальному стенді. Заміна розпилювача, проставки, штанги, пружини і гайки. Регулювання тиску відкриття розпилювача з контролем якості розпилювання, легкості руху голки і геометричності зазорного конуса.
Конструкція форсунки включає електрогідравлічний вузол, який відкриває-закриває розпилювач, як правило, він і ламається. Ми проводимо очищення в ультразвукової ванні, діагностику на стенді, розбирання та заміну деталей, складання з контрольною перевіркою на стенді.
Для насос-форсунок характерний швидкий знос деталей насосної частини і вихід з ладу через неякісне пальне. Придатні до ремонту насосні секції і плунжерні пари. Для відновлення ми проводимо діагностику, ремонт і заміну зношених компонентів.
Ремонтуємо дизельні форсунки та PDL-секції всіх виробників – Bosch, Denso, Delphi, Zexel. Діагностика на стенді, очищення, розбирання, збирання, регулювання, а також заміна деталей (розпилювач, мультиплікатор, клапан плунжера)
Перевіряємо елементи в граничному робочому режимі на спеціалізованому стенді. Перевірка за різними параметрами згідно тест-плану, в залежності від виробника. При ремонті у нас – діагностика безкоштовно.
Зазвичай форсунки легко знімаються. Але якщо на них утворюється окис – потрібен спецінструмент та додаткові дії. Ступінь складності демонтажу впливає на ціну. Перед встановленням форсунок назад ми змащуємо їх керамічною пастою, щоб запобігти появі окису.
Виконуємо будь-які роботи з ремонту форсунок в одному місці від 1 до 3 днів: зняття, діагностика, ремонт та встановлення.
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери. Якщо ремонтуєте у нас – діагностика на стенді безкоштовно.
Надаємо гарантію на ремонт на 1 рік, незалежно від пробігу.
Великий вибір деталей у різних цінових категоріях дозволить вам самим визначити вартість ремонту форсунок.
Наявність спеціалізованого обладнання дозволяє діагностувати та ремонтувати всі популярні моделі (Bosch, Denso, Delphi, Zexel та інші)
Детально інформуємо про причини поломки та особливості ремонту ваших форсунок. Контролюємо ремонт та відповідає на запитання на всіх етапах.
Більшість автомобілів оснащені сучасною системою упорскування палива. Однією з її основних частин є інжектори, які дозовано подають паливо. Маючи досить великий робочий ресурс, елементи системи упорскування все ж таки не захищені від поломок. У таких випадках вирішенням проблеми стає ремонт форсунок у Тернополі – спеціальна процедура, яка спрямована на відновлення характеристик елемента.
Функцією паливного інжектора є постачання паливом двигуна з чітко встановленим тиском та при потрібному напрямку та схемі розпилення. Система досить складна, тому найменші несправності можуть суттєво вплинути на роботу двигуна загалом.
Ремонт форсунок Бош або інших може бути необхідним, якщо ви помітили:
Якщо ви зіткнулися з подібними проблемами, то вам необхідно якнайшвидше відвідати СТО для проведення перевірки форсунки на стенді. Це дозволить визначити точну причину несправностей, а також підібрати оптимальний комплекс заходів для їх вирішення.
Часто проблеми з форсунками можуть бути викликані деформацією кілець ущільнювачів, зносом розпилювача або появою подряпин на поверхні сопла. Не виключено і негативного впливу механічних пошкоджень на справність роботи інжекторів. З появою несправностей рекомендується звертатися до автосервісу, де буде проведено якісний ремонт форсунок у Тернополі чи будь-яких інших інжекторів.
Технологія ремонту передбачає дотримання такої послідовності:
Після подібних відновлювальних робіт форсунка знову набуває зносостійкості та повноцінних експлуатаційних характеристик.
Щоб мінімізувати ризик виникнення несправностей, рекомендується регулярно чистити форсунки: після кожних ста тисяч кілометрів пробігу. Також фахівці рекомендують використовувати якісне паливо, в якому немає домішок.
Негативний вплив на систему впорскування має їзда на порожньому баку. Тому рекомендується ретельно стежити за рівнем палива у ньому. Власникам автомобілів рекомендують своєчасно здійснювати заміну паливного фільтра, а також не забувати про регулярне чищення паливної системи.
Замовити ремонт паливних форсунок в Тернополі найкраще у фахівців. Компанія ТурбоСТО має все необхідне обладнання для діагностики та ремонту форсунок Денсо та інших. У штаті працюють навчені спеціалісти. Автосервіс надає офіційну гарантію на виконані роботи, а також гарантує дотримання термінів відновлювальних робіт. Ремонт форсунок (ціна якого оптимальна) від ТурбоСТО – це якість, швидкість та доступність.
Ми використовуємо сучасне обладнання
Пн-Пт: 09:00-19:00
Cб: 09:00-16:00
Тернопільська обл., с. Байківці, вул. 15-го Квітня, 3Б