Діагностика та ремонт ходової
Ремонтуй в розстрочку з Моно/Приват без напрягу
Оплата частинами до 24 місяців
Ні, універсальних комплектів ремонту ходової не існує. Кожен автомобіль має свою індивідуальну конструкцію ходової частини, яка відрізняється за розмірами, формою деталей та їх розташуванням. Навіть автомобілі однієї марки і моделі, але різних років випуску, можуть мати відмінності в конструкції ходової.
Балансування коліс дозволяє уникнути вібрацій під час руху, які негативно впливають на керованість автомобіля і можуть призвести до передчасного зносу підшипників ступиці, рульових тяг та інших деталей ходової.
Встановлення нештатних колісних дисків може істотно вплинути на роботу ходової частини автомобіля. Це пов'язано з тим, що диски є важливим елементом підвіски, і їх неправильний підбір може призвести до різних проблем, наприклад, до дисбалансу колеса, підвищеного зносу підшипників маточини, а також до пошкодження гальмівних дисків. Якщо ви все ж таки вирішили встановити нештатні диски, то необхідно провести комп'ютерну діагностику підвіски після їх встановлення для коригування розвал-сходження.
Термін служби сайлентблоків залежить від умов експлуатації автомобіля. У середньому, їх рекомендується міняти кожні 60-80 тисяч кілометрів пробігу.
Сайлентблоки – це гумові або поліуретанові елементи, які постійно піддаються навантаженням. З часом вони втрачають еластичність, тріскаються і починають пропускати вібрації. Основні причини зносу: якість доріг, стиль водіння, вік автомобіля.
Гальмівна рідина з часом втрачає свої властивості, що часто призводить до погіршення ефективності гальмування. Крім того, забруднена рідина може потрапити в гальмівний циліндр і спричинити його заклинювання, що, своєю чергою, впливатиме на роботу підвіски.
Ходова – один із найважливіших елементів легкового або вантажного автомобіля. Щодня вона витримує величезні навантаження, особливо через погані дороги та агресивний стиль їзди. Система складається з великої кількості деталей, відповідальних за керованість авто.
Діагностика ходової в Києві має проводитися регулярно, бажано робити її кожні 10–15 тис. км пробігу. Якщо доводиться часто їздити вулицями з поганими дорогами, процедура знадобиться частіше, оскільки деталі швидше зношуються.
Що таке ходова автомобіля
Це система, відповідальна за переміщення транспортного засобу, тому водій майже одразу відчуває та розуміє, коли з нею не все гаразд. Вузол бере на себе крутний момент і передає його на колеса автомобіля. Каркасною основою є рама, до неї приєднують решту механізмів, які забезпечують рух машини.
Рельєф дороги нівелює підвіска з чотирьох амортизаторів, завдяки їй водію та пасажирам завжди комфортно в салоні. Елемент пом'якшує нерівності, гасить коливання від ям та вибоїн. Термін служби підвіски залежить від міцності заліза, але навіть найякісніші та найдовговічніші матеріали згодом стають непридатними. У підсумку між рухомими деталями утворюється люфт.
Відновлення періодично вимагають інші комплектуючі ходової. Наприклад, міст утримує вагу порожнього транспорту чи з навантаженням. Гальма, шини та колеса також входять до системи, адже вони пом'якшують удари навіть від дуже великих та глибоких ям. Часто ламаються балки мостів, передня та задня підвіска – ці несправності відразу відчуваються при керуванні, особливо по поганій дорозі.
Чому й коли необхідний ремонт ходової
Головна причина поламання – неякісне дорожнє покриття. З цією проблемою часто стикаються водії в Україні, особливо мешканці невеликих міст та сільської місцевості. Через нерівності підвищується навантаження на амортизатори та підвіску загалом. Іноді достатньо «влетіти» в глибоку яму, щоб зламалися кріплення колеса.
Ремонт ходової в Києві може знадобитися також внаслідок недбалого поводження з автомобілем. Агресивний стиль водіння, часті поїздки поганими дорогами та в негоду призводять до швидкого зносу деталей. Приблизно через кожні 10 тис. км пробігу більшість вузлів потребують заміни.
Головні ознаки поламання ходової:
- поява сторонніх звуків (стукання чи скрипи) під час їзди;
- погіршення керованості в разі підвищення швидкості, проблеми з маневровістю;
- збільшення нахилу на поворотах;
- занесення убік при натисканні на педаль гальма;
- стукіт рульової рейки.
Якщо під час розгону посилюється вібрація кузова, відчувається опір амортизаторів, необхідно якнайшвидше звернутися на СТО. Все це не тільки повідомляє про несправності, а й негативно позначається на безпеці водіння. З появою навіть однієї з перелічених вище ознак необхідне втручання спеціаліста.
Поширені несправності ходової
Є деталі, які доводиться відновлювати та міняти частіше за інших. Ціна ремонту ходової в Києві в компанії «ТурбоСТО» визначається після діагностики, коли стає зрозумілим, у чому проблема. Найуразливішими є:
- амортизатори, відповідальні за гасіння коливань під час їзди нерівностями;
- сайлентблоки – про їх несправність повідомляє сильне стирання шин із боків;
- гальмівні колодки – відповідають за зниження швидкості під час їзди. Якщо не змінювати їх своєчасно, незабаром доведеться витратитись на ремонт підвіски;
- кермові наконечники – коли вони не в порядку, під час повертання керма чути сторонні звуки;
- шарнір рівних кутових швидкостей – необхідний для збереження параметрів руху коліс на поворотах.
Для профілактики несправностей, коректного та безпечного водіння потрібно також приділяти увагу сальникам, пильовикам, прокладкам, кульовим опорам.
Навіщо потрібна діагностика ходової
Коли водій звертається до майстрів «ТурбоСТО», їм потрібно знайти несправність та визначити її причини. Ми використовуємо спеціальне обладнання, щоб отримати точні результати. Під час діагностики особливу увагу приділяємо важелям та стійкам амортизаторів. Перевірка починається з візуального огляду підкапотного простору.
Насамперед дивляться місця кріплення передніх стійок до кузова. Для діагностики верхніх опор, у тому числі задніх амортизаторів, підвіска має бути під навантаженням. Без вивішування авто на підіймачу можна перевірити стан кермових тяг – для цього достатньо повертати переднє колесо. Далі оцінюють справність кермової рейки, елементів стабілізатора, сайлентблоків важелів.
Вартість ремонту ходової частини автомобіля в Києві залежить від результатів діагностики. Фахівці «ТурбоСТО» перевіряють передню та задню підвіски, балку, підшипники задніх маточок та інші деталі. За допомогою тестування можна виявити та вчасно усунути навіть приховані несправності, які майже ніяк не проявляються.
Як проводиться ремонт ходової
Послідовність робіт залежить від результатів діагностики – після її проведення спеціаліст складає перелік деталей, які потрібно замінити. Не завадить встановити нові запчастини замість тих, що вже на межі зношування. У такому разі вдасться уникнути повторного ремонту найближчим часом.
Часто доводиться робити комплексну реконструкцію, а не замінювати окрему деталь або виконувати розвал-сходження. Ремонт ходової частини автомобіля в Києві на «ТурбоСТО» вигідний із таких причин:
- ми використовуємо лише оригінальні запчастини;
- надаємо гарантію на всі деталі та виконані роботи;
- приймаємо легкові, вантажні машини, спецтехніку будь-яких марок та моделей.
Записатися до нас зручно онлайн просто на сайті або в телефонному режимі.
Як подовжити термін служби ходової
Витрачатись на ремонт підвіски та інших деталей не доведеться занадто часто, якщо дотримуватись правил експлуатації:
- за можливості уникати поїздок по бездоріжжю, ям та вибоїн;
- водити акуратно, відмовитися від звички «лихачити» і різко розганятися;
- уважно стежити за поведінкою авто на дорозі, прислухатися, чи немає сторонніх звуків.
Важливо регулярно робити діагностику ходової – 1-2 рази на рік. Це дозволить уникнути великих витрат надалі. Пройти перевірку авто та виконати якісний ремонт із застосуванням оригінальних запчастин зручно на «ТурбоСТО».