Повне відновлення демпферного маховика у Києві
З гарантією 1 рік по всій мережі
Наші послуги

Ремонт маховика

Ремонт маховика
Розбирання/складання, заміна мастила, дефектування та заміна пакетів пружин, заміна пластикових демпферів, токарні роботи, зварювальні роботи, двох площинне балансування після складання.
від 3000 грн
Капітальний ремонт маховика
Розбирання/складання, заміна мастила, дефектування та заміна пакетів пружин, заміна пластикових демпферів, токарні роботи, токарні роботи внутрішніх площин маховика, заміна корпусних деталей, зварювальні роботи.
від 4000 грн
Продаж відновлених маховиків
Швидше, ніж ремонт! Забираємо ваш старий маховик та видаємо вже відновлений агрегат. Економія до 70% щодо купівлі нового маховика.
від 6000 грн
Дефектування
Розкриваємо корпус маховика та проводимо дефектування деталей на знос чи пошкодження. *послуга безкоштовна під час проведення ремонту у нас. В іншому випадку - вартість дефектування 800 грн.
Безкоштовно*
Причини несправності
Ознаки поломки демпферного маховика
Звуки при розгоні
Звуки при розгоні Сторонні звуки під час розгону транспортного засобу.
Вібрації
Виникнення значних вібрацій.
Нестійкі холості оберти
Спостерігається нестійкість холостих обертів.
Шум при запуску/зупинці
Нетиповий шум, який виникає при спробі запуску або зупинки двигуна.
Маховик почав скрипіти, а ще треба підкопити?

Ремонтуй без вагань - оплачуй частинами від Моно/Приват на 24 місяці
 

Оплата частинами до 24 місяців

Чому ми
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Наші філії є у всіх великих містах. Приймаємо маховики на ремонт Новою поштою, доставка за наш рахунок, оплата роботи при отриманні.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Надійність робіт та запчастин підтверджується найдовшою гарантією 1 рік.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей у різних цінових категоріях дозволить вам самим визначити вартість ремонту.
Хочете дізнатись вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику маховика
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт маховика

01
Чи впливає ремонт маховика на витрату пального?

Так, теоретично може. Якщо маховик був деформований або мав інші пошкодження, які впливали на роботу зчеплення, то після якісного ремонту витрата пального може злегка знизитися. Це пов'язано з тим, що зчеплення буде працювати плавніше, а втрати на тертя зменшаться. Однак, це не завжди помітний ефект і залежить від багатьох інших факторів, таких як стиль водіння, технічний стан двигуна тощо.


02
Чи можна відремонтувати маховик самостійно?

Не рекомендується. Ремонт маховика вимагає спеціального обладнання, знань і навичок. Неправильний ремонт може призвести до більш серйозних поломок і створити небезпеку під час руху. Краще звернутися до професіоналів.


03
Чи можна їздити з несправним маховиком?

Їзда з несправним маховиком може призвести до пошкодження інших деталей трансмісії, таких як коробка передач, вижимний підшипник. Крім того, це може створити аварійну ситуацію.


04
Як часто потрібно ремонтувати маховик?

Частота ремонту маховика залежить від багатьох факторів, таких як стиль водіння, якість доріг, своєчасність технічного обслуговування. В середньому, маховик може прослужити від 100 000 до 200 000 км пробігу.


05
Чи впливає ремонт маховика на гарантію на автомобіль?

Якщо ремонт проводиться не в офіційному сервісі, то гарантія на автомобіль може бути анульована. Тому перед ремонтом варто уточнити цей момент у дилера.


06
Чи можна відновити геометрію двомасового маховика?

Теоретично, так. Однак, це досить складна і коштовна процедура, яка не завжди виправдана економічно. Часто буває простіше замінити двомасовий маховик на новий або відновлений.

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт турбіни
Заміна картриджа, стандартний ремонт, капітальний ремонт, ремонт сервоприводів, ремонт актуаторів
Заміна ременя ГРМ
Заміна ременя ГРМ, натягувача та роликів натягувача, обвідних роликів, віброгасника, кілець свічкових колодязів.
Інформація

Маховик двигуна виглядає досить просто (великий важкий диск), але насправді це найважливіша частина автомобіля. Він забезпечує плавну роботу двигуна та зчеплення. Тому від його працездатності залежить стан двигуна загалом. У разі виникнення несправностей оптимальним рішенням може стати ремонт маховика у Києві, який дозволить відновити робочі характеристики деталі.

Конструкція деталі, а також типові причини поломки

Спочатку махове колесо мало максимально просту конструкцію: воно являло собою великий диск із металу із зубчастим вінцем. Однак сучасні потужні мотори припускають наявність двомасового маховика, що має два корпуси, що обертаються між собою. З'єднані вони між собою підшипниками ковзання. Усередині самого колеса знаходяться пружини різної жорсткості: м'якіші дозволяють плавно запускати і вимикати двигуни, жорсткіші відповідають за гасіння коливань.

Ремонт двомасового маховика у Києві може вимагати вже після 100-120 тисяч км пробігу, попри те, що багато виробників обіцяють експлуатаційний термін понад 300 тисяч км пробігу. Найчастішими причинами несправностей можуть стати:

  • проблеми із пружинно-демпферною системою;
  • механічні пошкодження корпусу: глибокі подряпини, тріщини;
  • протікання мастила;
  • виникнення осьового люфту.

Наявність подібних проблем можна знайти у процесі діагностики маховика за умови використання спеціалізованих стендів на СТО.

Ремонт демпферних маховиків у Києві: ознаки несправностей

Типовою ознакою несправностей маховика може стати поява металевого стуку, який виникає у разі запуску двигуна в холодному режимі. Коли двигун прогрівається до робочої температури, стукіт може зникнути. Іноді при натисканні на педаль газу може виникати нетипове дзижчання.

Ремонт демпферного маховика може також знадобитися, якщо ви помітили:

  • значні вібрації у кузові;
  • наявність ривків при перемиканні щаблів;
  • плаваючі обороти;
  • нестабільність роботи у режимі холостого ходу.

При виявленні таких проблем рекомендується негайно звертатися на СТО, що дозволить мінімізувати ризик більш серйозних поломок.

Реставрація демпферних маховиків у Києві

Стандартний процес реставрації маховика передбачає проведення таких робіт:

  1. Діагностика
  2. Вимірювання можливих допусків та зазорів з обов'язковим порівнянням їх із заводськими параметрами.
  3. Розбирання агрегату.
  4. Саме реставрація маховика: дефектування внутрішніх пошкоджень, усунення сколів, тріщин або інших дефектів корпусу.
  5. Очищення всіх робочих поверхонь.
  6. Заміна зчеплення та інших внутрішніх елементів.
  7. Складання агрегату з обов'язковим балансуванням та перевіркою на електронному стенді.

Доступна ціна ремонту двомасового маховика у Києві дозволяє без проблем повернути робочі характеристики важливого вузла і підготувати його до подальшої активної експлуатації.

Компанія ТурбоСТО здійснює ремонт демпферних маховиків у Києві. Ми пропонуємо спеціалізований підхід та чітке дотримання термінів ремонту. Наші спеціалісти мають багаторічний досвід роботи, що дозволяє гарантувати якість ремонту.