Усі роботи з реставрації пневмопідвіски в Харкові
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт пневмопідвіски

Відновлення пневмобалонів
Відновлення включає в себе: заміну пневморукава, встановлення направляючого стакану й захисного пильника, чистку та фарбування деталей.
від 2000 грн
Ремонт пневмостійок
Повне дефектування пневмостійки: перевірка на герметичність, перевірка всіх ущільнюючих з'єднань, перевірка амортизатора. Відновлення пошкоджених елементів.
від 2000 грн
Зняття та встановлення елементів пневмопідвіски
Зняття та встановлення всіх елементів пневмосистеми. Вартість залежить від марки автомобіля та кількості демонтованих елементів.
від 500 грн
Діагностика
Візуальний та аудіальний огляд, пошук витоку повітря. Зчитування кодів несправностей за допомогою комп’ютерної діагностики. *при обслуговуванні на нашому сервісі.
Безкоштовно*
Реставрація пневмоамортизаторів
Під час ремонту проводиться заповнення амортизатора газом, заміна штока, ущільнення поршня та сальників.
від 2500 грн
Ремонт компресорів
Усунення різних поломок компресора, заміна осушувача, повітряного фільтра, ремкомплекта, елементів поршневої групи, реле.
від 2500 грн
Показники несправності

Ознаки того, що пневмопідвіска потребує ремонту

Машина нахилилась на одну сторону
Шипіння або стукіт у районі стійки
Ушкодження пневмобалону
Неможливість зробити розвал-сходження
Послуги
Наші можливості
Заміна блоку клапанів
Клапани відповідають за створення, скидання та підтримку тиску у підвісці. Причини виходу з ладу: природний знос або проблеми з електронікою.
Закачування системи азотом
Дана процедура допоможе прибрати вологу з пневмосистеми, тим самим подовжуючи роботу компресора та блоку клапанів.
Калібрування пневмопідвіски
Після ремонту підвіски рекомендоване калібрування, його виконують за допомогою вимірювального пристрою й діагностичного обладнання.
Відновлення пневмоподушок
Обладнання, технології, а також надміцні матеріали дають можливість використовувати наші пневмобалони значно довше, ніж оригінальні
Як покращується стан авто після ремонту пневмопідвіски?

 

100%
Покращення плавності ходу
50%
Зниження вібрації
30%
Стабілізація руху
25%
Зменшення крену кузову
15%
Поліпшення керованості авто
З пневмопідвіскою біда, а грошей на ремонт нема?

Пропонуємо оплату частинами від Моно/Приват на 24 міс
 

 

Оплата частинами до 24 місяців

FAQ
Часті питання про пневмопідвіску

01
Чи можна замінити пневмоподушки на пружини?

Теоретично, так. Однак, це досить складна процедура, яка вимагає перероблення підвіски. Крім того, після такої заміни автомобіль втратить всі переваги пневмопідвіски.


02
Як впливає погода на роботу пневмопідвіски?

При низьких температурах гумові елементи пневмопідвіски можуть стати більш жорсткими, що впливатиме на плавність ходу. При високих температурах можуть виникнути проблеми з герметичністю системи.


03
Чи можна самостійно заправити пневмосистему?

Ні, не рекомендується. Для заправки пневмосистеми використовується спеціальний компресор і мастило. Неправильна заправка може призвести до пошкодження системи.


04
Яке повітря використовується для заправки пневмосистеми?

Для заправки пневмосистеми використовується не звичайне, а спеціальне сухе повітря, яке не містить вологи та масел. Звичайне повітря може призвести до корозії деталей системи і скоротити термін їх служби.


05
Чи можна перевести пневмопідвіску в режим "аварійного опускання" самостійно?

Як правило, ні. Режим аварійного опускання зазвичай активується автоматично при виявленні несправності в системі. Самостійне втручання може призвести до пошкодження системи.


06
Як самостійно діагностувати несправності пневмопідвіски?

Зробити це можна, але тільки частково. За деякими ознаками, такими як просідання кузова, нерівномірний підйом або опускання, можна припустити наявність несправностей. Однак, для точної діагностики необхідно використовувати спеціальне обладнання в автосервісі.

Хочете дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику пневмопідвіски
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Інформація

Пневматична підвіска швидко завоювала популярність серед автомобілістів завдяки тому, що суттєво модернізує транспортний засіб та створює комфортніші умови водіння. З її наявністю маневрувати дорогами з різними пошкодженнями стає набагато легше.

Можна регулювати висоту автомобіля та задавати параметри як вручну, так і автоматично. Основна відмінність цієї системи в тому, що роль пружин тут грають пневмоелементи. Подача повітря до них здійснюється системою стискання, яка є основною робочою силою цієї конструкції.

Однак при тривалій експлуатації автомобіля через постійні навантаження може знадобитися ремонт пневмопідвіски у Харкові. Найчастіше з ладу виходять компоненти компресора, у результаті можуть спостерігатися перебої у роботі системи.

Особливості автомобіля з пневматичною підвіскою

Такі машини мають кілька ключових переваг у порівнянні з традиційними сталевими ресорами:

  1. Підвищений комфорт під час їзди. Пневмоподушки забезпечують більш плавне водіння, вміло справляючись із нерівностями дороги.
  2. Поліпшена керованість та контроль. Завдяки датчикам, що відстежують умови на кожному етапі шляху, пневматична підвіска забезпечує відмінну керованість.
  3. Регульований дорожній просвіт. Тиск можна підвищити, щоб збільшити дорожній просвіт або зменшити, щоб опустити автомобіль.
  4. Самовирівнювання – постійний моніторинг та регулювання забезпечують правильне балансування та вирівнювання автомобіля.

З цих причин пневматична підвіска забезпечує комфортне і добре кероване керування. Правильне технічне обслуговування є ключовим моментом, оскільки витік повітря або проблеми з компресором можуть призвести до проблем.

Ознаки несправності

Присідання автомобіля під час простою означає, що пневмопідвіска несправна і потребує ремонту. Брязкіт під час роботи компресора або збільшення кількості часу для створення потрібного тиску в системі також вказує на несправність.

Щоб точно визначити причину несправності механізму, потрібна професійна діагностика пневмопідвіски у Харкові. Професійне обладнання спеціалізованого сервісного центру TurboSTO та великий досвід усунення несправностей різного рівня складності допоможуть виявити пошкодження та усунути його.

Серед ознак порушення нормальної роботи пневмопідвіски слід зазначити наступні: збій у роботі датчика тиску ресивера, повітроводів, проводки, пневмоциліндра, а також пошкодження або повна зношеність блоку клапанів компресора, подушок безпеки, поршневої групи або розгерметизація пневмостін.

Ремонт пневматичної підвіски

Коли система пневматичної підвіски виходить з ладу, її ремонт може виявитися дуже дорогим. Оригінальні деталі коштують недешево і можуть бути навіть недоступними для деяких старих моделей. Реставрація пневмостійок у Харкові може стати економнішою альтернативою для автолюбителів. Ремонт механізму включає детальну перевірку системи: пневматичних пружин, компресорів та клапанів на предмет витоку, зносу чи ушкоджень.

Усуваються витік повітря у системі підвіски. Це найчастіша проблема, яка впливає на продуктивність. За потреби проводиться заміна несправних пневматичних пружин, компресорів або інших запчастин. Калібрування системи полягає в регулюванні налаштувань пневматичної підвіски для оптимальної висоти дорожнього просвіту та продуктивності.

Між колісною віссю та кузовом розташовується пневмоподушка. Її основне завдання — забезпечення об'єму та жорсткості. Несправність пневмоподушок утворюється внаслідок негативних зовнішніх кліматичних впливів, забруднених пневморесор та підвісок. Ремонт пневмоподушки в Харкові потрібно проводити краще у спеціалізованому автосервісі, оскільки впоратися з такою роботою може лише фахівець.

Чому варто звернутися на TurboSTO?

Установка пневмопідвіски у Харкові — здійсненне завдання для наших фахівців, адже ми маємо у своєму розпорядженні все необхідне обладнання для відновлення. Працюємо з автомобілями будь-яких марок та моделей. Після виконання процедур керування машиною помітно покращиться, незалежно від якості доріг. Стане доступним керування кліренсом, а велика завантаженість не створюватиме провисання кузова.