Усі роботи з реставрації пневмопідвіски у Львові
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт пневмопідвіски

Відновлення пневмобалонів
Відновлення включає в себе: заміну пневморукава, встановлення направляючого стакану й захисного пильника, чистку та фарбування деталей.
від 2000 грн
Ремонт пневмостійок
Повне дефектування пневмостійки: перевірка на герметичність, перевірка всіх ущільнюючих з'єднань, перевірка амортизатора. Відновлення пошкоджених елементів.
від 2000 грн
Зняття та встановлення елементів пневмопідвіски
Зняття та встановлення всіх елементів пневмосистеми. Вартість залежить від марки автомобіля та кількості демонтованих елементів.
від 500 грн
Діагностика
Візуальний та аудіальний огляд, пошук витоку повітря. Зчитування кодів несправностей за допомогою комп’ютерної діагностики. *при обслуговуванні на нашому сервісі.
Безкоштовно*
Реставрація пневмоамортизаторів
Під час ремонту проводиться заповнення амортизатора газом, заміна штока, ущільнення поршня та сальників.
від 2500 грн
Ремонт компресорів
Усунення різних поломок компресора, заміна осушувача, повітряного фільтра, ремкомплекта, елементів поршневої групи, реле.
від 2500 грн
Показники несправності

Ознаки того, що пневмопідвіска потребує ремонту

Машина нахилилась на одну сторону
Шипіння або стукіт у районі стійки
Ушкодження пневмобалону
Неможливість зробити розвал-сходження
Послуги
Наші можливості
Заміна блоку клапанів
Клапани відповідають за створення, скидання та підтримку тиску у підвісці. Причини виходу з ладу: природний знос або проблеми з електронікою.
Закачування системи азотом
Дана процедура допоможе прибрати вологу з пневмосистеми, тим самим подовжуючи роботу компресора та блоку клапанів.
Калібрування пневмопідвіски
Після ремонту підвіски рекомендоване калібрування, його виконують за допомогою вимірювального пристрою й діагностичного обладнання.
Відновлення пневмоподушок
Обладнання, технології, а також надміцні матеріали дають можливість використовувати наші пневмобалони значно довше, ніж оригінальні
Як покращується стан авто після ремонту пневмопідвіски?

 

100%
Покращення плавності ходу
50%
Зниження вібрації
30%
Стабілізація руху
25%
Зменшення крену кузову
15%
Поліпшення керованості авто
З пневмопідвіскою біда, а грошей на ремонт нема?

Пропонуємо оплату частинами від Моно/Приват на 24 міс
 

 

Оплата частинами до 24 місяців

FAQ
Часті питання про пневмопідвіску

01
Чи можна замінити пневмоподушки на пружини?

Теоретично, так. Однак, це досить складна процедура, яка вимагає перероблення підвіски. Крім того, після такої заміни автомобіль втратить всі переваги пневмопідвіски.


02
Як впливає погода на роботу пневмопідвіски?

При низьких температурах гумові елементи пневмопідвіски можуть стати більш жорсткими, що впливатиме на плавність ходу. При високих температурах можуть виникнути проблеми з герметичністю системи.


03
Чи можна самостійно заправити пневмосистему?

Ні, не рекомендується. Для заправки пневмосистеми використовується спеціальний компресор і мастило. Неправильна заправка може призвести до пошкодження системи.


04
Яке повітря використовується для заправки пневмосистеми?

Для заправки пневмосистеми використовується не звичайне, а спеціальне сухе повітря, яке не містить вологи та масел. Звичайне повітря може призвести до корозії деталей системи і скоротити термін їх служби.


05
Чи можна перевести пневмопідвіску в режим "аварійного опускання" самостійно?

Як правило, ні. Режим аварійного опускання зазвичай активується автоматично при виявленні несправності в системі. Самостійне втручання може призвести до пошкодження системи.


06
Як самостійно діагностувати несправності пневмопідвіски?

Зробити це можна, але тільки частково. За деякими ознаками, такими як просідання кузова, нерівномірний підйом або опускання, можна припустити наявність несправностей. Однак, для точної діагностики необхідно використовувати спеціальне обладнання в автосервісі.

Хочете дізнатись точну вартість ремонту?
Записуйтесь на безкоштовну діагностику пневмопідвіски
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Інформація

Пневматична підвіска - відносно нова розробка в автомобільній промисловості, оптимальне функціонування якої залежить від спеціалізованих подушок безпеки та повітряного компресора.
 

Це тип підвіски транспортного засобу, що приводиться в дію електричним або механічним повітряним насосом або компресором. Компресор нагнітає повітря в гнучкий сильфон, зазвичай виготовлений з гуми, армованої текстилем. Професійний ремонт пневмопідвіски у Львові виконують фахівці TurboSTO.
 

Принципи роботи механізму
 

При ввімкненні запалювання компресор накачує подушки безпеки до заданої висоти дорожнього просвіту. Коли вага автомобіля збільшується або зменшується, датчики виявляють цю зміну і сигналізують ЕБУ про необхідність внести корективи, додаючи або випускаючи повітря з мішків.
 

Це дає змогу підвісці автоматично компенсувати навантаження, зберігати висоту автомобіля і якість їзди. Ключові елементи системи пневмопідвіски включають в себе:
 

  1. Надувні гумові подушки безпеки, розташовані на кожному колесі, які діють як амортизатори.
     
  2. Електронний блок управління (ЕБУ) - комп'ютерний мозок, який контролює датчики і висоту дорожнього просвіту.
     
  3. Датчики висоти - визначають висоту дорожнього просвіту і обмінюються даними з ЕБУ.
     
  4. Повітряний компресор - стискає навколишнє повітря і закачує його в систему.
     

У конструкцію входять також електромагнітні клапани, які регулюють потік повітря в пневматичні ресори і назад під управлінням ЕБУ.
 

Ознаки поломок
 

Симптоми несправних деталей пневмопідвіски можуть варіюватися від відчуття, що автомобіль стає іншим (більш некерованим під час руху) до ввімкнення індикатора на приладовій панелі. Зменшується комфорт під час поїздки.
 

Якщо починає здаватися, що машина нестійка, при цьому відчувається кожна нерівність, потрібна діагностика пневмопідвіски у Львові. На наших СТО її легко зробити безкоштовно, записавшись до фахівців онлайн або телефоном. Також варто звернутися в сервіс, коли повітряний насос не видає шуму, - це означає, що він не працює.
 

Коли механізм періодично вмикається і вимикається, найімовірніше, стався витік у системі пневмопідвіски. Якщо під час вимкнення двигуна спостерігається поступове опускання автомобіля, а під час запуску мотора різкий підйом, то це означає, що потрібен ремонт пневмоподушки у Львові.
 

Коли потрібно їхати на СТО?
 

Пневматична підвіска може прослужити довгі роки за умови правильного обслуговування. Однак, як і будь-яка частина автомобіля, вона може зношуватися і з часом її доведеться ремонтувати або міняти.
 

Основні компоненти системи пневмопідвіски - пневматичні ресори і пневмостійки - містять гумові втулки. Гума - це натуральний продукт, схильний до зносу. Часто вона засихає, і утворюються невеликі тріщини в місцях, де повітряний рукав постійно котиться вгору і вниз поршнем, що обертається, під час руху пружини. Тому дуже важлива своєчасна реставрація пневмостійок у Львові.
 

Зазвичай високоякісну пневматичну пружину слід замінювати кожні 6-10 років. Зовнішні умови, включно з кліматом, дорожніми умовами і постійним контактом з брудом, сміттям, також впливають на функціонування і термін служби цих компонентів пневматичної підвіски. Крім того, більш низькі температури роблять гуму жорсткою і менш гнучкою, а спекотні умови прискорюють її висихання. Як високі, так і низькі температури можуть призвести до того, що вже зношений повітряний рукав лопне.
 

Чому потрібно звертатися до професіоналів у Львові?
 

Важливо пам'ятати, що неякісна робота з установки може спричинити ще одну проблему, пов'язану з тертям подушок безпеки об раму автомобіля або інші деталі. Це може призвести до настільки серйозного пошкодження, що в кінцевому підсумку знадобиться їх заміна. Тому встановлення пневмопідвіски у Львові має бути виконано фахівцями, які знають свою справу.
 

На «ТурбоСТО» проводиться безкоштовна діагностика для точного визначення причин несправності. У нас завжди фіксовані ціни, тому ви не витратите зайвих коштів, звернувшись до нас. Записатися зручно онлайн на сайті або за телефоном.