Терміновий ремонт турбін в Борисполі
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт турбін

Заміна картриджа турбіни
Найшвидший і гарантовано надійний варіант ремонту турбокомпресора. В процесі робіт ми міняємо всю внутрішню частину елемента, а корпус старанно очищаємо від забруднень і нагару.
600 грн
Стандартний ремонт турбіни
В процесі ремонту ми замінюємо втулки ковзання й опорний підшипник, балансуємо вал, очищуємо вхідну масляну систему, проводимо повну чистку, налаштовуємо на стенді до початкових параметрів.
від 1500 грн
Капітальний ремонт турбіни
У процесі повного відновлення турбіни ми проводимо роботи, які входять в набір стандартного обслуговування, а також повністю замінюємо крильчатку холодної частини.
від 2800 грн
Ремонт сервоприводів
Послуга актуальна для деталей таких виробників: Hella, Melett, Siemens VDO. Замінюємо компоненти, що вийшли з ладу. Сервоприводи програмуємо на АТР-100 Turbotechnics. Налаштовуємо зібрану турбіну на стенді.
Від 800 грн
Ремонт актуаторів
На види здійснюваних робіт впливає характер пошкоджень. Ми замінимо мембрану або сам актуатор, а після закінчення ремонту налаштуємо турбіну з активним актуатором на стенді.
від 700 грн
Зняття та установка турбіни
Проводимо зняття й професійну установку турбіни з дотриманням правильної технології. У нас є підіймачі та обладнання для оперативного здійснення робіт.
від 1500 грн
Ознаки несправності
Чому портібно ремонтувати турбіну
Втрата потужності
Турбіна більше не забезпечує необхідну потужність двигуна, що призводить до значного зниження продуктивності автомобіля.
Збільшення споживання пального
Через несправну турбіну двигун починає споживати більше палива, що призводить до зростання витрат на заправку.
Сторонні звуки і вібрація
Поломка турбіни може спричинити появу незвичних звуків, таких як свист або стук, а також вібрацій під час роботи двигуна.
Підвищена димність вихлопу
Несправна турбіна спричиняє появу білого, сірого або чорного диму з вихлопної труби через згоряння зайвого моторного мастила
Витік мастила
Деформація мастилопровідних магістралей спричиняє надмірний тиск мастила та його викид в камеру згоряння та назовні
Погіршення динаміки розгону
Внаслідок дефіциту повітряної суміші в циліндрах виникає недодув турбіни, що призводить до погіршення динаміки розгону.
Ціни
З чого складається ціна на ремонт турбіни?
Стандартний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта
від 580 грн
Робота майстра
400 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 1500 грн
Капітальний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта і ротора
від 1700 грн
Робота майстра
580 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 2800 грн
Заміна картриджа
Послуга
Ціна
Новий картридж
від 3500 грн
Робота майстра
480 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Налаштування турбіни
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 4500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Ремонт демонтованої турбіни займає до 6 годин. Повний цикл робіт включає демонтаж та встановлення. Займає не більше 1 дня.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Гарантія на наш ремонт довша, ніж на нову турбіну, не зважаючи на пробіг.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях дозволить вам самостійно визначити вартість ремонту турбіни.
Як з'ясувати причину поломки?
Запишіться на безкоштовну діагностику прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна “гарчить”?

Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!

 

Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт турбіни

01
Чи завжди потрібно повністю розібрати турбіну для ремонту?

Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.


02
Як часто потрібно проводити діагностику турбіни?

Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.


03
Чи можна відремонтувати турбіну з великим пробігом?

Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань. 


04
Чи впливає на ресурс турбіни використання конкретного мастила та пального ?

Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне  може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.


05
Чи можна встановити турбіну від іншого автомобіля?

Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.


06
Як довго прослужить відремонтована турбіна?

Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.

Інформація

Більшість авто комплектують турбокомпресором – спеціальним агрегатом, який допомагає підвищити потужність двигуна внутрішнього згоряння. Турбований мотор потужніший і ефективніший у порівнянні зі звичайним атмосферним. Але бувають ситуації, коли турбокомпресор виходить із ладу. Ремонт турбін – складна процедура, яку слід довіряти виключно професіоналам. Самостійно займатись реставрацією такого складного агрегату не рекомендується.

Компанія ТурбоСТО втілює принципи сучасного турборемонту. Всі станції нашої мережі обладнані за останнім словом техніки. Усі майстри пройшли спеціалізоване навчання. Тому ми забезпечуємо результат і гарантуємо якість своєї роботи.

Ремонт турбін у Борисполі: чи реально не допустити несправність?

Щоб турбокомпресор прослужив якомога довше і не потребував ремонту, рекомендується дотримуватися правил його експлуатації:

  • після тривалої поїздки потрібно дати час двигуну на охолодження, потримавши його на холостих обертах протягом 2-3 хвилин;
  • перед поїздкою слід прогрівати двигун;
  • використовувати якісну оливу та дотримуватися рекомендацій виробника;
  • у разі появи ознак поломки не намагатися самостійно займатися відновленням турбованого двигуна, а звернутися до ТурбоСТО для подальшого ремонту.

Спеціалізований ремонт турбін автомобілів може знадобитися, якщо ви помітили нетиповий шум під час роботи двигуна: гул або свист свідчать про негаразди. Також про проблеми з агрегатом може свідчити поява з вихлопної труби диму сизого кольору. Варто звернути увагу на систему турбонаддува, якщо ви помітили збільшену витрату мастила, а також зниження потужності двигуна.

Чому виникає необхідність реставрації турбін?

Серед найбільш типових причин виходу турбокомпресора з ладу можна назвати:

  • використання палива та оливи низької якості;
  • частий перегрів двигуна;
  • попадання сторонніх частинок в агрегат;
  • експлуатацію турбіни протягом тривалого періоду часу при недостатній кількості мастила;
  • нехтування правилами технічного обслуговування авто.

Відновлення турбіни слід довіряти професіоналам. А на СТО має бути спеціалізоване обладнання, яке дозволить провести діагностику, чищення та заміну пошкоджених деталей. Крім того, за допомогою стендів проводять тестування агрегату після заміни пошкоджених елементів.

Ремонт турбін авто — не дуже довгий процес, але терміни залежать від наявності запчастин. Тому краще вибирати СТО із власним складом – це скоротить час, потрібний на проведення ремонту турбіни.

Ремонт турбін в Україні

Компанія ТурбоСТО проводить діагностичні та ремонтні роботи будь-якої складності. У нашому штаті досвідчені механіки, які без проблем візьмуться за роботу та виконають її швидко та якісно. Ремонт автомобільних турбін у Борисполі супроводжується 3-річною гарантією, тому якості нашої роботи можна довіряти.

Наша СТО пропонує безкоштовну діагностику, під час якої фахівець безпомилково визначить причину поломки, а також запропонує план подальших дій. На ремонт турбіни пропонуємо адекватні ціни: з прайсом можна ознайомитись на нашому сайті.

Звертаємо вашу увагу на те, що всі ремонтні роботи ми проводимо протягом одного дня, що дозволяє заощадити дорогоцінний час кожного клієнта. ТурбоСТО у Борисполі— це гарантія якості, оперативності та надійності. Ми займаємося відновлювальними роботами не лише турбокомпресорів, а й ТНВД.