Терміновий ремонт турбін у Дрогобичі
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт турбін

Заміна картриджа турбіни
Найшвидший і гарантовано надійний варіант ремонту турбокомпресора. В процесі робіт ми міняємо всю внутрішню частину елемента, а корпус старанно очищаємо від забруднень і нагару.
600 грн
Стандартний ремонт турбіни
В процесі ремонту ми замінюємо втулки ковзання й опорний підшипник, балансуємо вал, очищуємо вхідну масляну систему, проводимо повну чистку, налаштовуємо на стенді до початкових параметрів.
від 1500 грн
Капітальний ремонт турбіни
У процесі повного відновлення турбіни ми проводимо роботи, які входять в набір стандартного обслуговування, а також повністю замінюємо крильчатку холодної частини.
від 2800 грн
Ремонт сервоприводів
Послуга актуальна для деталей таких виробників: Hella, Melett, Siemens VDO. Замінюємо компоненти, що вийшли з ладу. Сервоприводи програмуємо на АТР-100 Turbotechnics. Налаштовуємо зібрану турбіну на стенді.
Від 800 грн
Ремонт актуаторів
На види здійснюваних робіт впливає характер пошкоджень. Ми замінимо мембрану або сам актуатор, а після закінчення ремонту налаштуємо турбіну з активним актуатором на стенді.
від 700 грн
Зняття та установка турбіни
Проводимо зняття й професійну установку турбіни з дотриманням правильної технології. У нас є підіймачі та обладнання для оперативного здійснення робіт.
від 1500 грн
Ознаки несправності
Чому портібно ремонтувати турбіну
Втрата потужності
Турбіна більше не забезпечує необхідну потужність двигуна, що призводить до значного зниження продуктивності автомобіля.
Збільшення споживання пального
Через несправну турбіну двигун починає споживати більше палива, що призводить до зростання витрат на заправку.
Сторонні звуки і вібрація
Поломка турбіни може спричинити появу незвичних звуків, таких як свист або стук, а також вібрацій під час роботи двигуна.
Підвищена димність вихлопу
Несправна турбіна спричиняє появу білого, сірого або чорного диму з вихлопної труби через згоряння зайвого моторного мастила
Витік мастила
Деформація мастилопровідних магістралей спричиняє надмірний тиск мастила та його викид в камеру згоряння та назовні
Погіршення динаміки розгону
Внаслідок дефіциту повітряної суміші в циліндрах виникає недодув турбіни, що призводить до погіршення динаміки розгону.
Ціни
З чого складається ціна на ремонт турбіни?
Стандартний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта
від 580 грн
Робота майстра
400 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 1500 грн
Капітальний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта і ротора
від 1700 грн
Робота майстра
580 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 2800 грн
Заміна картриджа
Послуга
Ціна
Новий картридж
від 3500 грн
Робота майстра
480 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Налаштування турбіни
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 4500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Ремонт демонтованої турбіни займає до 6 годин. Повний цикл робіт включає демонтаж та встановлення. Займає не більше 1 дня.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Гарантія на наш ремонт довша, ніж на нову турбіну, не зважаючи на пробіг.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях дозволить вам самостійно визначити вартість ремонту турбіни.
Як з'ясувати причину поломки?
Запишіться на безкоштовну діагностику прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна “гарчить”?

Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!

 

Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт турбіни

01
Чи завжди потрібно повністю розібрати турбіну для ремонту?

Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.


02
Як часто потрібно проводити діагностику турбіни?

Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.


03
Чи можна відремонтувати турбіну з великим пробігом?

Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань. 


04
Чи впливає на ресурс турбіни використання конкретного мастила та пального ?

Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне  може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.


05
Чи можна встановити турбіну від іншого автомобіля?

Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.


06
Як довго прослужить відремонтована турбіна?

Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.

Інформація

Якщо раніше автолюбителі порівнювали марки авто, то сучасні водії вважають потужність більш важливою.

З огляду на бажання більшості автомобілістів у Дрогобичі їздити на авто з високою потужністю, виробники встановлюють на машинах турбокомпресори. Цей агрегат дозволяє подавати в циліндри більшу кількість повітря, попередньо зробивши його більш щільним, що значно підвищує потужність двигуна. Виробники гарантують безпроблемну тривалу роботу турбокомпресора, але несвоєчасне проведення технічного обслуговування автомобіля часто призводить до виходу цього вузла з ладу набагато раніше.

Головна перевага звернення в цей спеціалізований сервіс - це можливість заощадити. Тут вам не запропонують відразу замінити агрегат на новий, а за наявності ресурсу забезпечують якісний ремонт турбін у Дрогобичі.

Залежно від результатів діагностики може знадобитися:

  1. Заміна Картриджа: Найбільш оперативний і ефективний спосіб відновлення працездатності вузла.
  2. Стандартний Ремонт Турбіни: Змінюються опорні підшипники, ковзаючі втулки.
  3. Капітальний Ремонт: До процесу стандартного ремонту додається заміна крильчатки.
  4. Ремонт Актуаторів і Сервоприводів: Усунення різноманітних механічних поломок зі встановленням нових запчастин, програмування, налаштування.

Насправді реставрація турбін у м. Дрогобич є доволі затребуваною, але надається далеко не кожним СТО. Для цього потрібні певні навички та кваліфікація, а також спеціалізоване обладнання. Отже, якщо вам знадобиться ремонт турбін бензинових і дизельних двигунів у Дрогобичі, то насамперед зверніть увагу на досвід майстрів і наявність цехів і стендів в автомайстерні.

Як зрозуміти що потрібен ремонт турбокомпресора?

Турбіна - це ключовий компонент системи турбонаддуву, який надає додатковий натиск повітря у циліндри двигуна, забезпечуючи істотне підвищення потужності. Ремонт турбін у автомобілях став необхідною частиною експлуатації турбованого двигуна, оскільки постійний тиск і високі температури сприяють зносу деталей цього вузла. Виявлення несправностей в турбіні може бути виявлено різними ознаками, що варто враховувати.

Поломка турбіни може бути спричинена такими факторами, як:

  • Домішки в робочій рідині
  • Недостатня кількість мастила
  • Порушення правил експлуатації
  • Наявність сміття або інших предметів у механізмі

Хоча цей вузол відомий своєю простотою та надійністю, іноді автомобіль може виявити знижену потужність. Сигнали можливих збоїв у роботі турбіни включають:

  • Вихлопний дим чорного або синюватого кольору
  • Лунання сторонніх звуків з боку двигуна
  • Різке зниження потужності автомобіля
  • Частіші додавання мастила та палива

Навіть один з цих симптомів є достатнім приводом для звернення до професіоналів, які здійснюють ремонт турбокомпресорів у Дрогобичі. Майстри спроможні ефективно відновити оригінальну турбіну, зберігаючи її найважливіші властивості.

Діагностика турбіни у Дрогобичі

Ця послуга є невід'ємною незалежно від того, чи потрібен ремонт дизельних чи бензинових турбін. Лише таким чином можна виявити причину скарг або оцінити масштаб поломки. Діагностика та ремонт турбін у Дрогобичі в ТурбоСТО - це комплексний підхід, що включає в себе всі необхідні види робіт, від зняття до налаштування й перевірки. Наш сервіс з ремонту турбін обладнаний всіма потрібними цехами і верстатами, що дозволяє нам оперативно обслуговувати клієнтів поряд із звичайними автосервісами. У нас немає необхідності співпрацювати з підрядниками, оскільки ми самостійно виконуємо всі роботи.

Діагностика турбіни у Дрогобичі на спеціалізованому сервісі може включати:

  • зняття турбіни: під час демонтажу турбокомпресора можна точно визначити його стан;
  • а також діагностику без зняття турбіни: за зовнішніми ознаками можна визначити причину поломки, але це можуть зробити тільки досвідчені майстри з багаторічним досвідом.

ТурбоСТО надає безкоштовну та детальну послугу діагностики турбіни у Дрогобичі, результати якої дозволяють вибрати найефективніший та економічний варіант ремонту.

Скільки за часом займає реставрація турбіни у Дрогобичі на СТО "ТурбоСТО"?

Турбіна - це складний механізм, що включає в себе кілька ключових компонентів. Реставрація турбін у Дрогобичі, як правило, означає повернення їх до заводських стандартів, зокрема:

  1. Вал турбіни: Це головна вісь, на якій розміщені турбінні та компресорні колеса. Він відповідає за передачу енергії від газів, які приводять турбіну в рух. Заміна вала турбіни можлива лише в спеціалізованому сервісі.
  2. Турбінне колесо: Це елемент, на який направляються гарячі гази, що виходять з циліндрів, змушуючи його обертатися.
  3. Компресорне колесо: Розташоване на тому ж валу, що і турбінне колесо, і відповідає за подачу стисненого повітря в циліндри двигуна.
  4. Корпус турбіни: Він містить всю механіку турбіни і забезпечує правильний напрямок потоку газів.
  5. Масляний і водяний охолоджувачі: Деякі турбіни мають системи охолодження, щоб запобігти перегріву. В таких випадках ремонт турбін рідше потрібний.

Для успішної реставрації турбіни у Дрогобичі, можна обмежитися такими кроками:

  • Очищення і діагностика: Визначення причин поломки та видалення зайвих відкладень або сторонніх предметів.
  • Заміна підшипників: Знос підшипників - поширена причина виникнення проблем.
  • Перевірка ущільнень: Заміна або відновлення елементів ущільнювачів.
  • Контроль тиску: Перевірка відповідності номінальним параметрам.

Професійний ремонт турбін в ТурбоСТО включає такі етапи:

  1. Демонтаж і діагностика: Повне розбирання турбіни для виявлення усіх пошкоджень.
  2. Чистка та обслуговування: Видалення відкладень і промивання компонентів.
  3. Заміна зношених деталей: Якщо підшипники, ущільнення та інші елементи зношені, вони підлягають заміні.
  4. Балансування: Врівноваження обертаючихся частин для запобігання вібраціям і зносу.
  5. Збірка і тестування на надійність.

Ремонт турбін у Дрогобичі має свою ціну в ТурбоСТО, яка формується залежно від складності поломок і самого процесу ремонту. У середньому, реставрація турбіни обходиться від 1500 гривень, а заміна окремих деталей - від 500 гривень.

Ремонт турбіни вимагає професійного підходу та спеціалізованого обладнання для забезпечення ефективності після втручання.

Ремонт турбін Дрогобич: ціна у ТурбоСТО

Оцінити вартість професійного ремонту турбіни на автомобілі у Дрогобичі без проведення діагностики можна лише приблизно, але це може надати загальне уявлення. Важливо зауважити, що якісний ремонт турбіни у Дрогобичі, що розпочинається від декількох тисяч гривень, надається виключно спеціалізованими сервісами. Не варто піддаватися низькій ціні, оскільки це може свідчити про погану якість робіт. Приблизно, середня вартість стандартної реставрації турбіни починається з 1500 гривень, а заміна окремих деталей - з 500 гривень. Важливо зауважити, що ціна на ремонт двигуна з гарантією не залежить від марки автомобіля, а визначається в залежності від складності поломок і характеру ремонту.

Проте, повна реставрація турбіни в Дрогобичі не може бути дешевою, оскільки вона передбачає залучення кількох кваліфікованих майстрів, використання дорогого обладнання для ремонту, токарного та балансувального обладнання, заміну комплектуючих, а також надання офіційної гарантії.

Проте, навіть при цьому ремонт турбіни все одно виявиться набагато вигіднішим, ніж придбання нової турбіни. Крім того, це дасть можливість зберегти максимальну оригінальність вузла. Тому, якщо ви не бажаєте ризикувати і просто бажаєте відновити початкові характеристики вашого автомобіля, рекомендуємо записатися на безкоштовну діагностику в ТурбоСТО. Ми ремонтуємо понад 100 вузлів щодня по всій Україні і готові допомогти вам в першу чергу.

Важливо знайти професійну компанію з ремонту турбін у вашому місті. Досвідчені майстри компанії TurboSTO здійснюють швидкий ремонт турбін у Дрогобичі, як для легкових, так і для вантажних автомобілів, знаходячи оптимальне рішення.

Компанія TurboSTO у Дрогобичі не лише проведе швидкий ремонт турбіни, але й надасть кожному клієнту довгострокову гарантію на виконані роботи, незалежно від пробігу автомобіля.

Проте, для максимального збереження вузла на майбутнє рекомендується:

  • Використовувати лише оригінальне паливо і мастило для автомобіля.
  • Регулярно прогрівати двигун.
  • Своєчасно замінювати повітряні фільтри.
  • Проводити заміну масла кожні 7 тисяч кілометрів пробігу.
  • Після тривалих поїздок обов'язково дати двигуну "відпочити", давши йому працювати принаймні 3 хвилини.