Терміновий ремонт турбін у Кам'янці-Подільському
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт турбін

Заміна картриджа турбіни
Найшвидший і гарантовано надійний варіант ремонту турбокомпресора. В процесі робіт ми міняємо всю внутрішню частину елемента, а корпус старанно очищаємо від забруднень і нагару.
600 грн
Стандартний ремонт турбіни
В процесі ремонту ми замінюємо втулки ковзання й опорний підшипник, балансуємо вал, очищуємо вхідну масляну систему, проводимо повну чистку, налаштовуємо на стенді до початкових параметрів.
від 1500 грн
Капітальний ремонт турбіни
У процесі повного відновлення турбіни ми проводимо роботи, які входять в набір стандартного обслуговування, а також повністю замінюємо крильчатку холодної частини.
від 2800 грн
Ремонт сервоприводів
Послуга актуальна для деталей таких виробників: Hella, Melett, Siemens VDO. Замінюємо компоненти, що вийшли з ладу. Сервоприводи програмуємо на АТР-100 Turbotechnics. Налаштовуємо зібрану турбіну на стенді.
Від 800 грн
Ремонт актуаторів
На види здійснюваних робіт впливає характер пошкоджень. Ми замінимо мембрану або сам актуатор, а після закінчення ремонту налаштуємо турбіну з активним актуатором на стенді.
від 700 грн
Зняття та установка турбіни
Проводимо зняття й професійну установку турбіни з дотриманням правильної технології. У нас є підіймачі та обладнання для оперативного здійснення робіт.
від 1500 грн
Ознаки несправності
Чому портібно ремонтувати турбіну
Втрата потужності
Турбіна більше не забезпечує необхідну потужність двигуна, що призводить до значного зниження продуктивності автомобіля.
Збільшення споживання пального
Через несправну турбіну двигун починає споживати більше палива, що призводить до зростання витрат на заправку.
Сторонні звуки і вібрація
Поломка турбіни може спричинити появу незвичних звуків, таких як свист або стук, а також вібрацій під час роботи двигуна.
Підвищена димність вихлопу
Несправна турбіна спричиняє появу білого, сірого або чорного диму з вихлопної труби через згоряння зайвого моторного мастила
Витік мастила
Деформація мастилопровідних магістралей спричиняє надмірний тиск мастила та його викид в камеру згоряння та назовні
Погіршення динаміки розгону
Внаслідок дефіциту повітряної суміші в циліндрах виникає недодув турбіни, що призводить до погіршення динаміки розгону.
Ціни
З чого складається ціна на ремонт турбіни?
Стандартний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта
від 580 грн
Робота майстра
400 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 1500 грн
Капітальний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта і ротора
від 1700 грн
Робота майстра
580 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 2800 грн
Заміна картриджа
Послуга
Ціна
Новий картридж
від 3500 грн
Робота майстра
480 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Налаштування турбіни
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 4500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Ремонт демонтованої турбіни займає до 6 годин. Повний цикл робіт включає демонтаж та встановлення. Займає не більше 1 дня.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Гарантія на наш ремонт довша, ніж на нову турбіну, не зважаючи на пробіг.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях дозволить вам самостійно визначити вартість ремонту турбіни.
Як з'ясувати причину поломки?
Запишіться на безкоштовну діагностику прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна “гарчить”?

Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!

 

Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт турбіни

01
Чи завжди потрібно повністю розібрати турбіну для ремонту?

Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.


02
Як часто потрібно проводити діагностику турбіни?

Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.


03
Чи можна відремонтувати турбіну з великим пробігом?

Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань. 


04
Чи впливає на ресурс турбіни використання конкретного мастила та пального ?

Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне  може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.


05
Чи можна встановити турбіну від іншого автомобіля?

Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.


06
Як довго прослужить відремонтована турбіна?

Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.

Інформація

Якщо раніше автолюбителі "змагалися" за марки автомобілів, то сьогодні на першому місці стоїть потужність. З урахуванням бажання більшості водіїв у Кам'янці-Подільському мати автомобіль з високою потужністю, виробники встановлюють на машинах турбокомпресори. Цей компонент дозволяє подавати в циліндри більше повітря, перед тим як стиснути його. Це значно підвищує потужність двигуна. Виробники гарантують безпроблемну та довготривалу роботу турбокомпресора. Однак неправильне технічне обслуговування автомобіля часто стає причиною виходу цього компонента з ладу значно раніше. У результаті водій змушений звернутися для відновлення турбіни в TurboSTO в Кам'янці-Подільському.

Основна перевага звернення до цього спеціалізованого сервісу - це економія. Тут вам не запропонують одразу замінити агрегат на новий, а при наявності ресурсу забезпечать якісний ремонт турбін в Кам'янці-Подільському.

Залежно від результатів діагностики може знадобитися:

  • Заміна картриджа - найшвидший і ефективний спосіб відновлення працездатності агрегату. Проводиться повна заміна всіх його "внутрішностей". При цьому ретельно очищується рідний корпус від забруднень і нагару.
  • Стандартний ремонт турбіни в Кам'янці-Подільському. Міняються опорні підшипники, ковзаючі втулки. Проводиться розкоксовка масляної системи впуску, балансування вала. Видаляється нагар і забруднення на гарячих і холодних поверхнях. Виставляються заводські параметри на спеціальному стенді.
  • Капітальний ремонт турбіни. До стандартного процесу додається заміна лопаток. Обов'язково виставляються заводські параметри.
  • Ремонт актуаторів і сервоприводів. Усуваються різноманітні механічні поломки, встановлюються нові деталі, програмується, налаштовується.

Як зрозуміти, що потрібен ремонт турбокомпресора?

Турбіна - це компонент системи турбонаддува, що додатково постачає повітря під тиском у циліндри двигуна, що дозволяє суттєво збільшити потужність. Ремонт турбін автомобілів є невід'ємною частиною експлуатації турбованого двигуна. Постійне перебування під тиском і високими температурами впливає на зносостійкість деталей цього вузла, що вимагає ремонту, коли турбіна починає викидати масло або видавати сторонні звуки. Тому відновлення турбокомпресорів починається з діагностики робочого ресурсу агрегата для визначення актуальності ремонтних робіт.

Основними причинами поломки турбіни можуть бути:

  • Домішки в робочій рідині
  • Недостатньо масла
  • Порушення правил експлуатації
  • Наявність сміття або інших предметів у механізмі

Цей вузол відрізняється простотою та надійністю. Проте іноді автомобіль починає рухатися з меншою потужністю. Сигналами можливих збоїв у роботі т

  • З'явлення чорного або блакитного відтінку диму з вихлопу
  • Поява сторонніх звуків з двигуну
  • Автомобіль раптово втрачає потужність
  • Потреба у частішому доливанні масла та пального

З'явлення навіть одного з цих симптомів - це підстава звернутися в сервіс, який професійно здійснює ремонт турбокомпресорів у Кам'янці-Подільському, щоб майстри зуміли максимально зберегти оригінальний вузол турбіни. В сервісі ТурбоСТО клієнти можуть бути присутні як під час зняття та установки турбіни, її діагностики, так і під час інших робіт, які входять до ремонту турбокомпресора у Кам'янці-Подільському.

Діагностика турбіни в Києві

Ця послуга обов'язкова незалежно від того, чи потрібен ремонт дизельних чи бензинових турбін, оскільки лише так можна встановити причину появи скарг або оцінити розміри поломки. Діагностика та ремонт турбін у Києві в ТурбоСТО - це комплексний підхід, коли на одному сервісі проводяться всі види робіт - від зняття до налаштування і перевірки. Наш сервіс має всі необхідні цехи і верстати для ремонту турбін, що дозволяє нам швидше обслуговувати клієнтів без необхідності залучення спеціалізованих підрядників.

Діагностика турбіни у Києві на спеціалізованому сервісі може проводитися з видаленням турбокомпресора, що дозволяє з 100% точністю визначити його стан.

Також, без видалення турбіни на дизелі за зовнішніми ознаками можна визначити причину поломки, але це вимагає від майстрів багаторічного досвіду.

ТурбоСТО пропонує максимально детальну безкоштовну послугу діагностики турбіни у Кам'янці-Подільському. По завершенні діагностики вам буде запропоновано найбільш ефективний і економний варіант ремонту.

Скільки за часом займає реставрація турбіни в Києві на СТО "ТурбоСТО"?

Турбіна - це складний механізм, який включає в себе декілька ключових компонентів. Під час відновлення турбін у Ізмаїлі часто виконуються роботи з відновлення до заводських стандартів наступних елементів:

  1. Вал турбіни: центральна вісь, на якій розташовані турбінні і компресорні колеса, відповідає за передачу енергії від газів, що приводять в рух турбіну. Заміну вала можна провести лише на спеціалізованому сервісі.
  2. Турбінне колесо: елемент, на який направляються викинуті з циліндрів гарячі гази, змушуючи його обертатися.
  3. Компресорне колесо: відповідає за подачу стиснутого під тиском повітря в циліндри двигуна, розташоване на тій же вісі, що і турбінне колесо.
  4. Корпус турбіни: утримує в собі весь механізм турбіни і забезпечує правильний напрямок потоку газів.
  5. Масляний і водяний охолоджувачі: деякі турбіни мають системи охолодження для запобігання перегріву.

Щоб швидко та успішно відновити турбіну в Кам'янці-Подільському, можна обмежитися наступними кроками:

  • Провести очищення та діагностику, щоб виявити причину поломки і видалити зайві нальоти або інородні тіла.
  • Замінити підшипники, які є поширеною причиною збоїв.
  • Перевірити ущільнення і відновити їх при необхідності.
  • Провести контроль тиску для перевірки відповідності номінальним показникам.

Професійний ремонт турбонаддува на ТурбоСТО включає такі етапи:

  1. Демонтаж і діагностика, які передбачають повний розбір турбіни і виявлення всіх пошкоджень.
  2. Очищення та обслуговування, які допомагають позбутися від нальотів і ретельно промити компоненти.
  3. Заміна зношених деталей, таких як підшипники та ущільнення.
  4. Балансування для уникнення вібрацій та зносу. Після зборки проводиться тестування на надійність.

Ремонт турбін у Києві в ТурбоСТО - це ефективне та надійне рішення для власників автомобілів у місті Кам'янці-Подільському.

Ремонт турбін Київ: ціна у ТурбоСТО

Визначення вартості професійного ремонту турбін на автомобілі у Кам'янці-Подільському без проведення діагностики може бути тільки орієнтовним, але це дозволяє трохи уявити собі ситуацію. Слід мати на увазі, що якісний ремонт турбіни у Кам'янці-Подільському, чия вартість починається від кількох тисяч гривень, доступний лише у спеціалізованих сервісних центрах. Не варто піддаватися на низьку ціну, оскільки це може свідчити про погану якість робіт. Приблизно стандартний ремонт турбіни розпочинається від 1500 гривень, а заміна окремих деталей - від 500 гривень. Важливо зазначити, що ціни на ремонт автомобільної турбіни з гарантією не залежать від марки авто, але визначаються за складністю поломки та ремонту.

Однак повне відновлення турбіни у Кам'янці-Подільському не є дешевим заходом, оскільки воно включає у себе роботу кількох фахівців, використання високоякісного обладнання для ремонту та балансування, заміну комплектуючих і надається офіційна гарантія на виконану роботу.

В будь-якому випадку, це все одно набагато економніше, ніж придбання нової турбіни. Крім того, це дозволяє зберегти оригінальність вузла. Тому, якщо ви не бажаєте ризикувати, а просто хочете відновити початкові характеристики свого автомобіля, то рекомендуємо записатися на безкоштовну діагностику в ТурбоСТО при перших ознаках проблем. Ми щодня відновлюємо понад 100 вузлів по всій Україні і готові допомогти вам у разі потреби.

Дуже важливо знайти професійну компанію з ремонту турбін двигуна в вашому місті. Досвідчені майстри компанії TurboSTO проведуть швидкий ремонт турбін у Кам'янці-Подільському, незалежно від типу автомобіля, забезпечивши високоякісне рішення.

Компанія TurboSTO у Кам'янці-Подільському не лише виконає швидкий ремонт турбіни, але й надасть тривалу гарантію на 3 роки на виконані роботи, незалежно від кількості пройдених кілометрів.

Для максимального збереження робочого вузла рекомендуємо:

  • Використовуйте лише оригінальне пальне та мастило.
  • Обов'язково прогрівайте двигун перед рухом.
  • Своєчасно замінюйте повітряні фільтри.
  • Після кожних 7 тисяч кілометрів пробігу проводьте заміну мастила.
  • Після тривалої поїздки залиште розігрітий двигун охолоджуватися протягом не менше 3 хвилин.