Терміновий ремонт турбін у Ковелі
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт турбін

Заміна картриджа турбіни
Найшвидший і гарантовано надійний варіант ремонту турбокомпресора. В процесі робіт ми міняємо всю внутрішню частину елемента, а корпус старанно очищаємо від забруднень і нагару.
600 грн
Стандартний ремонт турбіни
В процесі ремонту ми замінюємо втулки ковзання й опорний підшипник, балансуємо вал, очищуємо вхідну масляну систему, проводимо повну чистку, налаштовуємо на стенді до початкових параметрів.
від 1500 грн
Капітальний ремонт турбіни
У процесі повного відновлення турбіни ми проводимо роботи, які входять в набір стандартного обслуговування, а також повністю замінюємо крильчатку холодної частини.
від 2800 грн
Ремонт сервоприводів
Послуга актуальна для деталей таких виробників: Hella, Melett, Siemens VDO. Замінюємо компоненти, що вийшли з ладу. Сервоприводи програмуємо на АТР-100 Turbotechnics. Налаштовуємо зібрану турбіну на стенді.
Від 800 грн
Ремонт актуаторів
На види здійснюваних робіт впливає характер пошкоджень. Ми замінимо мембрану або сам актуатор, а після закінчення ремонту налаштуємо турбіну з активним актуатором на стенді.
від 700 грн
Зняття та установка турбіни
Проводимо зняття й професійну установку турбіни з дотриманням правильної технології. У нас є підіймачі та обладнання для оперативного здійснення робіт.
від 1500 грн
Ознаки несправності
Чому портібно ремонтувати турбіну
Втрата потужності
Турбіна більше не забезпечує необхідну потужність двигуна, що призводить до значного зниження продуктивності автомобіля.
Збільшення споживання пального
Через несправну турбіну двигун починає споживати більше палива, що призводить до зростання витрат на заправку.
Сторонні звуки і вібрація
Поломка турбіни може спричинити появу незвичних звуків, таких як свист або стук, а також вібрацій під час роботи двигуна.
Підвищена димність вихлопу
Несправна турбіна спричиняє появу білого, сірого або чорного диму з вихлопної труби через згоряння зайвого моторного мастила
Витік мастила
Деформація мастилопровідних магістралей спричиняє надмірний тиск мастила та його викид в камеру згоряння та назовні
Погіршення динаміки розгону
Внаслідок дефіциту повітряної суміші в циліндрах виникає недодув турбіни, що призводить до погіршення динаміки розгону.
Ціни
З чого складається ціна на ремонт турбіни?
Стандартний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта
від 580 грн
Робота майстра
400 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 1500 грн
Капітальний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта і ротора
від 1700 грн
Робота майстра
580 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 2800 грн
Заміна картриджа
Послуга
Ціна
Новий картридж
від 3500 грн
Робота майстра
480 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Налаштування турбіни
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 4500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Ремонт демонтованої турбіни займає до 6 годин. Повний цикл робіт включає демонтаж та встановлення. Займає не більше 1 дня.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Гарантія на наш ремонт довша, ніж на нову турбіну, не зважаючи на пробіг.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях дозволить вам самостійно визначити вартість ремонту турбіни.
Як з'ясувати причину поломки?
Запишіться на безкоштовну діагностику прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна “гарчить”?

Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!

 

Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт турбіни

01
Чи завжди потрібно повністю розібрати турбіну для ремонту?

Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.


02
Як часто потрібно проводити діагностику турбіни?

Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.


03
Чи можна відремонтувати турбіну з великим пробігом?

Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань. 


04
Чи впливає на ресурс турбіни використання конкретного мастила та пального ?

Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне  може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.


05
Чи можна встановити турбіну від іншого автомобіля?

Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.


06
Як довго прослужить відремонтована турбіна?

Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.

Інформація

Якщо раніше автолюбителі змагалися за марки авто, то сьогодні основна увага приділяється потужності.

З урахуванням бажання більшості автомобілістів у Києві їздити на авто з хорошою потужністю, виробники встановлюють турбокомпресори на своїх машинах. Цей агрегат дозволяє подавати більше повітря в циліндри, зробивши його більш щільним, що дозволяє значно підвищити потужність двигуна. Виробники гарантують безпроблемну роботу турбокомпресора, але несвоєчасне технічне обслуговування автомобіля часто стає причиною виходу цього агрегата з ладу. В результаті водії часто змушені звертатися для реставрації турбіни до TurboSTO в Ковелі.

Основна перевага звернення в цей спеціалізований сервіс полягає в можливості зекономити кошти. Тут вам не запропонують відразу замінити агрегат на новий, а за наявності ресурсу забезпечать якісний ремонт турбіни в Ковелі.

В залежності від результатів діагностики може знадобитися:

  • Заміна картриджа - це найбільш оперативний і ефективний спосіб відновлення працездатності агрегата. Проводиться повна заміна всіх його "внутрішностей", при цьому ретельно очищається корпус від забруднень і нагару.
  • Стандартний ремонт турбіни включає заміну підшипників, ковзаючих втулок, розкоксування масляної системи впуску, балансування вала, видалення нагару і забруднень на гарячих і холодних поверхнях, а також встановлення заводських параметрів на стенді.
  • Капітальний ремонт, крім стандартного, передбачає заміну крильчатки і виставлення заводських параметрів.
  • Ремонт актуаторів і сервоприводів, що включає усунення механічних поломок і встановлення нових запчастин, програмування і налаштування.

Реставрація турбін у м. Ковель є досить популярною, але надається далеко не кожним СТО. Для цього потрібні певні навички, кваліфікація та спеціалізоване обладнання. Отже, якщо вам знадобиться ремонт турбін бензинових і дизельних двигунів у Києві, то зверніть увагу на досвід майстрів і наявність цехів і стендів в автомайстернях.

Як зрозуміти що потрібен ремонт турбокомпресора?

Турбіна - це ключовий елемент системи турбонаддуву, який забезпечує додаткове надходження повітря під тиском у циліндри двигуна, що сприяє значному збільшенню потужності. Ремонт турбін автомобілів є необхідною процедурою для турбованих двигунів. Постійний тиск і високі температури впливають на деталі цього вузла, що призводить до появи ознак, які вказують на необхідність ремонту, наприклад, витікання мастила або випуск сторонніх звуків. Тому відновлення турбокомпресорів починається з оцінки робочого стану агрегату, щоб визначити необхідність ремонтних робіт.

Також можуть бути причини поломки турбіни, такі як:

  • Домішки в робочій рідині.
  • Недостатня кількість мастила.
  • Порушення правил експлуатації.
  • Наявність сміття або інших предметів у механізмі.

Цей вузол характеризується простотою і надійністю. Проте іноді автомобіль може втрачати потужність. Сигналами можливих збоїв у роботі турбіни можуть бути:

  • Вихлопний дим чорного або синюватого кольору.
  • Лунання сторонніх звуків з боку двигуна.
  • Різка втрата потужності автомобіля.
  • Потреба у частішому заливанні мастила і палива.

Якщо виникає хоча б один із цих симптомів, це вказівка на те, що слід звернутися до сервісу, який професійно виконує ремонт турбокомпресорів у Києві, щоб майстри максимально зберегли оригінальну начинку турбіни. У сервісі ТурбоСТО клієнти можуть перебувати під час зняття і встановлення турбіни, її діагностики та інших робіт, пов'язаних із ремонтом турбокомпресора у Києві.

Діагностика турбіни в Києві

Послуга діагностики та ремонту турбін - це обов'язковий етап для автомобілів, незалежно від типу турбіни - дизельної чи бензинової. Це дозволяє виявити причину поломки та оцінити масштаби ушкоджень.

Комплексний підхід до діагностики та ремонту турбін в Ковелі в сервісі ТурбоСТО дозволяє проводити всі види робіт - від демонтажу до налаштування та перевірки. Наші цехи та верстати дозволяють виконувати роботу швидше, ніж звичайним автомайстерням, які часто взаємодіють з підрядниками.

Діагностика турбіни в Києві на спеціалізованому сервісі може бути:

  1. Зі зняттям турбіни: демонтаж дозволяє точно визначити стан агрегату.
  2. Без зняття турбіни: досвідчені майстри можуть визначити причину поломки за зовнішніми ознаками.

Скільки за часом займає реставрація турбіни в Києві на СТО "ТурбоСТО"?

Турбіна представляє собою складний механізм, який складається з декількох ключових компонентів. В процесі реставрації турбін в Ковелі часто відновлюються до заводських стандартів такі елементи:

  1. Вал турбіни: це основна вісь, на якій розміщені турбінні та компресорні колеса. Він відповідає за передачу енергії від газів, що приводять у рух турбіну. Заміна вала турбіни в Києві можлива лише на спеціалізованих сервісах.
  2. Турбінне колесо: це елемент, на який направлені гарячі гази, що викидаються з циліндрів, і змушують його обертатися.
  3. Компресорне колесо: воно також розташоване на тому самому валу, що і турбінне колесо, і відповідає за подачу стисненого повітря в циліндри двигуна.
  4. Корпус турбіни: цей компонент містить у собі всі важливі механізми турбіни і забезпечує правильний напрямок потоку газів.
  5. Масляний і водяний охолоджувачі: деякі турбіни оснащені системами охолодження для запобігання перегріву. У таких випадках потреба в ремонті турбонаддуву статистично виникає рідше.

Для проведення швидкого та успішного відновлення турбіни в місті Ковель можна скористатися такими методами:

  • Очищення і діагностика: визначення причин поломки та видалення надлишкових відкладень або посторонніх частин.
  • Заміна підшипників: знос підшипників є поширеною причиною несправностей.
  • Перевірка ущільнення: заміна або відновлення компонентів ущільнювачів.
  • Контроль тиску: перевірка відповідності номінальним показникам.

Професійний ремонт турбонаддува на ТурбоСТО включає такі етапи:

  1. Демонтаж і діагностика: розбирання турбіни та виявлення усіх пошкоджень.
  2. Чистка та обслуговування: видалення відкладень і промивання компонентів.
  3. Заміна зношених деталей: якщо підшипники, ущільнення та інші елементи зношені, вони піддаються повній заміні.
  4. Балансування: вирівнювання обертаючихся частин для запобігання вібраціям і зносу.
  5. Збирання і тестування на надійність.

Реставрація турбіни потребує професійних навичок і спеціалізованих знань для забезпечення ефективної роботи після зовнішнього втручання.

Ремонт турбін Ковель: ціна у ТурбоСТО

Оцінити вартість професійного ремонту турбіни на автомобілі у місті Ковель без проведення діагностики можна лише приблизно, але це допоможе трохи орієнтуватися. Важливо зауважити, що якісний ремонт турбіни в Києві, який починається від кількох тисяч гривень, доступний лише у спеціалізованих сервісах. Не слід довіряти надто низьким цінам, оскільки це може свідчити про погану якість робіт. Зазвичай стандартна реставрація турбіни коштує близько 1500 гривень, а заміна окремих деталей може обійтися від 500 гривень. Варто пам'ятати, що вартість ремонту двигуна з гарантією не залежить від марки автомобіля, а формується відповідно до складності поломок та робіт.

Проте повне відновлення турбіни у Ковелі не може бути дешевим, оскільки воно передбачає залучення кількох професіоналів, використання дорогого обладнання, заміну комплектуючих та надання офіційної гарантії. Однак навіть у такому випадку витрати на ремонт турбіни виявляються набагато меншими, ніж вартість нової турбіни, дозволяючи зберегти оригінальні характеристики вузла. Тому, якщо ви не хочете ризикувати й прагнете лише відновити початкові характеристики свого автомобіля, ми рекомендуємо записатися на безкоштовну діагностику в ТурбоСТО. Ми проводимо ремонт понад 100 вузлів щодня по всій Україні і готові допомогти вам у будь-яку мить.

Дуже важливо знайти професійну компанію з ремонту турбін у вашому місті. Досвідчені фахівці компанії TurboSTO швидко відремонтують турбіни в Києві як для легкових, так і для вантажних автомобілів, знаходячи оптимальне рішення. Крім того, наша компанія надає гарантію на виконані роботи протягом 3 років, незалежно від кількості пройдених кілометрів.

На майбутнє для збереження максимальної ефективності роботи вашої турбіни рекомендуємо:

  1. Використовувати лише оригінальне паливо і мастило.
  2. Регулярно проводити прогрів двигуна перед поїздкою.
  3. Своєчасно замінювати повітряні фільтри.
  4. Міняти масло після кожних 7000 кілометрів пробігу.
  5. Обов'язково "остуджувати" розігрітий двигун після тривалої поїздки, дозволяючи йому працювати протя