Терміновий ремонт турбін в Олександрії
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт турбін

Заміна картриджа турбіни
Найшвидший і гарантовано надійний варіант ремонту турбокомпресора. В процесі робіт ми міняємо всю внутрішню частину елемента, а корпус старанно очищаємо від забруднень і нагару.
600 грн
Стандартний ремонт турбіни
В процесі ремонту ми замінюємо втулки ковзання й опорний підшипник, балансуємо вал, очищуємо вхідну масляну систему, проводимо повну чистку, налаштовуємо на стенді до початкових параметрів.
від 1500 грн
Капітальний ремонт турбіни
У процесі повного відновлення турбіни ми проводимо роботи, які входять в набір стандартного обслуговування, а також повністю замінюємо крильчатку холодної частини.
від 2800 грн
Ремонт сервоприводів
Послуга актуальна для деталей таких виробників: Hella, Melett, Siemens VDO. Замінюємо компоненти, що вийшли з ладу. Сервоприводи програмуємо на АТР-100 Turbotechnics. Налаштовуємо зібрану турбіну на стенді.
Від 800 грн
Ремонт актуаторів
На види здійснюваних робіт впливає характер пошкоджень. Ми замінимо мембрану або сам актуатор, а після закінчення ремонту налаштуємо турбіну з активним актуатором на стенді.
від 700 грн
Зняття та установка турбіни
Проводимо зняття й професійну установку турбіни з дотриманням правильної технології. У нас є підіймачі та обладнання для оперативного здійснення робіт.
від 1500 грн
Ознаки несправності
Чому портібно ремонтувати турбіну
Втрата потужності
Турбіна більше не забезпечує необхідну потужність двигуна, що призводить до значного зниження продуктивності автомобіля.
Збільшення споживання пального
Через несправну турбіну двигун починає споживати більше палива, що призводить до зростання витрат на заправку.
Сторонні звуки і вібрація
Поломка турбіни може спричинити появу незвичних звуків, таких як свист або стук, а також вібрацій під час роботи двигуна.
Підвищена димність вихлопу
Несправна турбіна спричиняє появу білого, сірого або чорного диму з вихлопної труби через згоряння зайвого моторного мастила
Витік мастила
Деформація мастилопровідних магістралей спричиняє надмірний тиск мастила та його викид в камеру згоряння та назовні
Погіршення динаміки розгону
Внаслідок дефіциту повітряної суміші в циліндрах виникає недодув турбіни, що призводить до погіршення динаміки розгону.
Ціни
З чого складається ціна на ремонт турбіни?
Стандартний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта
від 580 грн
Робота майстра
400 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 1500 грн
Капітальний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта і ротора
від 1700 грн
Робота майстра
580 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 2800 грн
Заміна картриджа
Послуга
Ціна
Новий картридж
від 3500 грн
Робота майстра
480 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Налаштування турбіни
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 4500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Ремонт демонтованої турбіни займає до 6 годин. Повний цикл робіт включає демонтаж та встановлення. Займає не більше 1 дня.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Гарантія на наш ремонт довша, ніж на нову турбіну, не зважаючи на пробіг.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях дозволить вам самостійно визначити вартість ремонту турбіни.
Як з'ясувати причину поломки?
Запишіться на безкоштовну діагностику прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна “гарчить”?

Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!

 

Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
4 місяці тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
4 місяці тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
3 місяці тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
3 місяці тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт турбіни

01
Чи завжди потрібно повністю розібрати турбіну для ремонту?

Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.


02
Як часто потрібно проводити діагностику турбіни?

Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.


03
Чи можна відремонтувати турбіну з великим пробігом?

Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань. 


04
Чи впливає на ресурс турбіни використання конкретного мастила та пального ?

Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне  може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.


05
Чи можна встановити турбіну від іншого автомобіля?

Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.


06
Як довго прослужить відремонтована турбіна?

Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.

Інформація

Ремонт турбін в Олександрії – популярна послуга, адже у багатьох сучасних машинах встановлений двигун із турбокомпресором. Його наявність на силовій установці забезпечує більшу потужність при зменшених витратах на паливо та мастильні матеріали. Крім того, турбіна дає рівну тягу двигуна, забезпечує зменшення викиду токсичних речовин. Звичайно, коли відбувається поломка, це відразу відчувається, і щоб повернути вихідні якості, потрібно звернутися на СТО за заміною чи ремонтом.

Характерні ознаки несправності турбіни

Професійний ремонт турбін в Олександрії просто необхідний, якщо помітили такі ознаки:

  • будь-які сторонні звуки, нехарактерні для турбіни, яких раніше не було. Наприклад, свист, писк, скрегіт, шелест, стукіт, шипіння;
  • зниження тяги двигуна; погіршення динаміки;
  • більш тривалий набір обертів, нестабільна робота на неодруженому ходу;
  • збільшена витрата олії та запах підгоряння;
  • вихлопи білого, сірого чи чорного кольору.

Зверніть увагу: чим раніше ви помітите неполадки, тим дешевше коштуватиме ремонт. Якщо ж ігнорувати їх, чи то бензиновий чи дизельний мотор, знадобиться заміна агрегату.

Що виводить із ладу турбіну: основні причини

Турбіна, як і будь-який агрегат у машині, вимагає правильної експлуатації, проте іноді її прискорене зношування виникає не тільки через дії водія, але й з інших причин. Дуже поширена проблема – забруднення олії.

Зверніть увагу: мастило захищає елементи турбіни, і якщо в ньому будуть дрібні абразивні частинки, наприклад, пил, то знос прискориться. Також можуть бути проблеми, якщо масло загусне, адже тоді воно перетворюється на нагар. Будь-які сторонні частинки псують турбіну: ушкоджують вал, підшипники, стирають ущільнювачі.

Турбіна потребує ремонту, якщо вона постійно експлуатується на межі можливостей. Наприклад, коли:

  • відбуваються збої у роботі комп'ютерної системи;
  • двигун зупиняється без роботи на холостому ході;
  • сильно забруднені фільтр та олія.

Зверніть увагу: причиною прискореного зношування турбіни може бути застосування герметика з метою ущільнення. Іноді власники хочуть закласти нещільні з'єднання в системах подачі та вихлопу, при цьому використовуючи невідповідні герметики, що в результаті призводить до зменшення діаметра патрубка або герметик засмічує турбіну.

Ремонт турбіни: як це відбувається в Олександрії

Відновлення турбін в Олександрії є в різних форматах, але все залежить від ступеня пошкодження агрегату. Наші спеціалісти проведуть швидку діагностику з використанням сучасного програмного забезпечення. У нашому сервісі працюють досвідчені майстри, які гарантують високу якість робіт.

Надаються послуги такого типу:

  • заміна картриджа - це найпоширеніший варіант ремонту, причому найпростіший і недорогий. Після встановлення нового картриджа обов'язково проводиться чищення корпусу від забруднень та нагару;
  • ремонт. Тут уже буде більше дій, спрямованих на відновлення працездатності турбіни. Як правило, змінюються втулки ковзання, опорні підшипники. Також видаляється нагар та забруднення всередині корпусу. При необхідності розкоксовується масляна система та балансується вал. У вартість також включено відновлення на стенді заводських параметрів агрегату;
  • капітальний ремонт. Крім дій, які описані для стандартного, в цьому випадку знадобиться також заміна крильчатки. Звісно ж, відновлюються первинні параметри турбіни.

Також під час реставрації турбін в Олександрії проводиться ремонт сервоприводів та актуаторів. Усуваються різноманітні механічні поломки, ставляться нові запчастини.

Етапи проведення ремонтних робіт

Обслуговування на нашому СТО – це чудова ідея. Фірмові автосервіси є по всій Україні, і в кожному ви отримаєте високу якість виконання робіт з гарантією. Власне, ремонт турбіни проводиться лише після діагностики, в ході якої буде виявлено, який обсяг робіт потрібно провести, та оцінено вартість такої послуги.

Далі проводяться такі дії:

  1. Зняття та додатковий огляд, що може виявити нові проблеми
  2. Розбирання зі зняттям захисного равлика та клапана управління
  3. Додаткова діагностика, яка допомагає виміряти тиск у турбіні, радіальні та осьові люфти, пошкодження ущільнювачів, колеса ТК.
  4. Чищення та ремонт
  5. Шліфування ротора, якщо це необхідно
  6. Балансування валу
  7. Складання турбіни в картридж
  8. Балансування
  9. Остаточне складання
  10. Налаштування наддуву на стенді
  11. Промивка

Ремонт турбіни вимагає не лише великої кількості спеціальних програм, стендів та обладнання, а й спеціалізованих навичок персоналу. Записатися на ремонт у нашому СТО можете прямо тут. Натисніть «Записатися», вписуйте свій номер телефону та ім'я, і наш менеджер зв'яжеться з вами для уточнення деталей.