Терміновий ремонт турбін у Івано-Франківську
Терміновий ремонт турбін у Івано-Франківську
з гарантією 3 роки по всій мережі
Наші послуги

Ремонт турбін

Заміна картриджа турбіни
Найшвидший і гарантовано надійний варіант ремонту турбокомпресора. В процесі робіт ми міняємо всю внутрішню частину елемента, а корпус старанно очищаємо від забруднень і нагару.
600 грн
Стандартний ремонт турбіни
В процесі ремонту ми замінюємо втулки ковзання й опорний підшипник, балансуємо вал, очищуємо вхідну масляну систему, проводимо повну чистку, налаштовуємо на стенді до початкових параметрів.
від 1500 грн
Капітальний ремонт турбіни
У процесі повного відновлення турбіни ми проводимо роботи, які входять в набір стандартного обслуговування, а також повністю замінюємо крильчатку холодної частини.
від 2800 грн
Ремонт сервоприводів
Послуга актуальна для деталей таких виробників: Hella, Melett, Siemens VDO. Замінюємо компоненти, що вийшли з ладу. Сервоприводи програмуємо на АТР-100 Turbotechnics. Налаштовуємо зібрану турбіну на стенді.
Від 800 грн
Ремонт актуаторів
На види здійснюваних робіт впливає характер пошкоджень. Ми замінимо мембрану або сам актуатор, а після закінчення ремонту налаштуємо турбіну з активним актуатором на стенді.
від 700 грн
Зняття та установка турбіни
Проводимо зняття й професійну установку турбіни з дотриманням правильної технології. У нас є підіймачі та обладнання для оперативного здійснення робіт.
від 1500 грн
Чому ми?
У нас ви знайдете
Терміновий ремонт
Ремонт демонтованої турбіни займає до 6 годин. Повний цикл робіт включає демонтаж та встановлення. Займає не більше 1 дня.
Безкоштовна діагностика*
Швидко визначаємо причину поломки, використовуючи новітні стенди, комп'ютери, тестери.
*в разі обслуговування у нас
Офіційна гарантія
Гарантія на наш ремонт довша, ніж на нову турбіну, не зважаючи на пробіг.
Доступні ціни на ремонт
Великий вибір деталей в різних цінових категоріях дозволить вам самостійно визначити вартість ремонту турбіни.
Ціни
З чого складається ціна на ремонт турбіни?
Стандартний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта
від 580 грн
Робота майстра
400 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 1500 грн
Капітальний ремонт
Послуга
Ціна
Заміна ремкомлекта і ротора
від 1700 грн
Робота майстра
580 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Балансування на стенді
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 2800 грн
Заміна картриджа
Послуга
Ціна
Новий картридж
від 3500 грн
Робота майстра
480 грн
Очищеня у спецкамері
80 грн
Налаштування турбіни
100 грн
Прибуток СТО
200 грн
Адміністративні витрати
140 грн
від 4500 грн
Ознаки несправності
Чому потрібно ремонтувати турбіну
Втрата потужності
Турбіна більше не забезпечує необхідну потужність двигуна, що призводить до значного зниження продуктивності автомобіля.
Збільшення споживання пального
Через несправну турбіну двигун починає споживати більше палива, що призводить до зростання витрат на заправку.
Сторонні звуки і вібрація
Поломка турбіни може спричинити появу незвичних звуків, таких як свист або стук, а також вібрацій під час роботи двигуна.
Підвищена димність вихлопу
Несправна турбіна спричиняє появу білого, сірого або чорного диму з вихлопної труби через згоряння зайвого моторного мастила
Витік мастила
Деформація мастилопровідних магістралей спричиняє надмірний тиск мастила та його викид в камеру згоряння та назовні
Погіршення динаміки розгону
Внаслідок дефіциту повітряної суміші в циліндрах виникає недодув турбіни, що призводить до погіршення динаміки розгону.
Як з'ясувати причину поломки?
Запишіться на безкоштовну діагностику прямо зараз
Натискаючи кнопку, ви даєте згоду на обробку особистих даних.Детальніше
Турбіна “гарчить”?

Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!

 

Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват

Наші послуги

Пропонуємо комплексний підхід до ремонту авто

Ремонт кермового кардана
Повний комплекс робіт включає: зняття та дефектування, заміну хрестовини, підшипників, шарнірів або повну заміну кардана.
Ремонт двигуна
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт головки блоку циліндрів, заміна ГРМ, діагностика, зняття та встановлення
Ремонт маховика
Поточний ремонт, капітальний ремонт, ремонт, дефектування, реставрація демпфера, балансування
Ремонт паливних насосів
Діагностика, поточний ремонт, капітальний ремонт, зняття та встановлення
Наші роботи
Відгуки клієнтів
Микола
7 місяців тому
Виникла потреба відновити турбіну на Опель Комбо, пробіг був понад 300 тисяч. Турбіна раптово вигнала все масло в інтеркулер. Зняв повітряний патрубок, крильчатка бовтається вперед-назад, лопасті загнуті. Відвіз на дефектування, сказали що треба все міняти всередині турбіни. За ціною та терміном готовності все абсолютно влаштувало. По роботі нарікань немає, все грамотно провели і проконсультували щодо подальшої експлуатації.
Дмитро, Київ
7 місяців тому
В автопарке 100 машин, регулярно пользуемся услугами турбосто по очистке сажевиков. Довольны сервисом, всегда все вовремя. Турбосто стали для нас надежными партнерами.
Олександр, Київ
6 місяців тому
Были проблемы с выхлопной системой volkswagen crafter, постоянно горел знак прожога сажевого фильтра и плохо заводилась. В сервисах рекомендовали заменить (от 1 тыс. дол.) сажевик или удалить вообще. Заменить реально дорого, а удалять - я не хочу откатить машину на Евро 2 ;) Попал на турбосто, сказали, что нужно просто очистить, по деньгам - 2800 (со снятием), по времени - 2 часа. После машина завелась нормально, больше знак не светиться.
Олег, Дніпро
4 роки тому
В Днепре предлагают очистить сажевый фильтр чисто вручную с помощью разной химии. Но начитался, что это не вымывает практически ничего и даром потраченные деньги. Друг посоветовал ТурбоСТО, позвонил сказали, что можно отправить запчасть Новой Почтой. Через день получил назад с распечатками до и после. И отправили видео очистки:) Порадовал такой сервис.
Володимир, Київ
4 роки тому
Хотів видаляти фільтр, але зрозумів, що очистити вигідніше і не так б'є по роботі двигуна надалі. Залишив машину на сто у Києві, через 2 години забрав готову. Отримав роздрук за параметрами до і після. Машина поїхала, все чітко.
Світлана Чернова
5 років тому
«Турбіна була зруйнована, але її відновили за 1 день. Задоволена результатом і сервісом. Швидко, по справі, без зайвих розмов і націнок за повітря. Зараз все працює відмінно ».
Василь Миколайович
6 місяців тому
«Швидко відремонтували турбіну, відновили практично мертву. Вийшло дешевше, ніж купувати нову. Спасибі хлопцям, відмінно зроблена робота. Буду рекомендувати ваш сервіс»
4.6
1596 відгуків
FAQ
Питання, які часто задають про ремонт турбіни

01
Чи завжди потрібно повністю розібрати турбіну для ремонту?

Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.


02
Як часто потрібно проводити діагностику турбіни?

Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.


03
Чи можна відремонтувати турбіну з великим пробігом?

Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань. 


04
Чи впливає на ресурс турбіни використання конкретного мастила та пального ?

Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне  може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.


05
Чи можна встановити турбіну від іншого автомобіля?

Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.


06
Як довго прослужить відремонтована турбіна?

Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.

Інформація

З 2013 року великої популярності почали набирати автомобілі з турбокомпресорами. Ця тенденція не збавляє обертів і до сьогодні. Так наразі обсяг цього ринку збільшився на 70%. Навіть виробники атмосферних двигунів, такі як TOYOTA, HONDA, SUZUKI презентували нові моделі двигунів із турбокомпресором в останньому році. 

Багатьох водіїв спокушає більша потужність двигуна, економічність пального та екологічність таких моделей. Але при цьому за все це необхідно “платити” дбайливим ставленням до механізму та при перших сигналах здійснювати якісний ремонт турбін Івано-Франківськ. Так як він не є рядовим процесом, то слід обов'язково знайти відповідний спеціалізований автосервіс, який надає оперативний ремонт турбін бензинових і дизельних двигунів в Івано-Франківську. 

Компанія «ТурбоСТО» виконує якісний ремонт турбін в Івано-Франківську, використовуючи професійне обладнання. Ми впевнені у якості ремонтних робіт, підтверджуючи це офіційною гарантією. На базі станції технічного обслуговування створені необхідні умови для ремонту та реставрації турбін всіх видів транспорту: від легкового до спеціального. Щоб забезпечувати високу якість ремонтних робіт, ми забезпечили професійне оснащення. Є необхідне обладнання для діагностики турбін (у тому числі без зняття з транспорту), а також для послуг зручного зняття і встановлення турбокомпресора.

Реставрація турбін в місті Івано-Франківськ користується попитом, адже цей агрегат є досить чутливим і вимогливим, тому довіряти її звичайному СТО не варто.

«ТурбоСТО» — всеукраїнська мережа сервісних центрів. Клієнтам в Івано-Франківську доступні професійні послуги, забезпечені єдиними встановленими у всій мережі критеріями якості.

Ремонт і реставрація турбін в Івано-Франківську ми виконуємо з використання оригінальних комплектуючих, а також якісних аналогів від перевірених постачальників. Для виконання ремонтних робіт ми залучили досвідчених майстрів.

Своєчасний ремонт турбокомпресора авто - запорука менших витрат!

Турбіна сама по собі ламається. Може бути кілька причин, які здатні спровокувати ремонт турбокомпресора в Івано-Франківську.  Спеціалісти у галузі турбонаддуву впевнені, що ресурс сучасної турбіни має дорівнювати ресурсу двигуна. На жаль, на практиці ми спостерігаємо іншу картину. Далі ми розглянемо 11 ознак поломок турбін і причини цього, які вимагають оперативного відновлення турбокомпресора на спеціалізованому автосервісі.

Основні причини та ознаки несправностей турбіни, які стають найчастішими причинами робити ремонт автомобільних турбін:

  1. Коли автомобіль розганяється, мотор прогрівається і з вихлопної труби виходить синій дим. Через час він зникає.
  2. Це означає, що мастило, потрапляючи у циліндр двигуна, згорає в турбіні через витік.
  3. Чорний колір вихлопних газів утворюється через те, що нагнітаючі магістралі та/або інтеркулер пропускають повітря. Внаслідок цього збагачена суміш згорає. Ймовірно, поламана система управління турбокомпресором і потрібен терміново ремонт турбін. 
  4. У вихлопних газів мутно-білий колір, бо масляна трубка турбокомпресора чимось забруднена.
  5. Надмірно витрачається мастило (на 1 кілометр йде 200 - 1000 мл), на цілому виробі або на стиках патрубків повітряного тракту можна побачити жирні патьоки. Це вказує на забруднення  зливного маслопроводу або каналу, через який підходить повітря. Можливо, закоксувався корпус осі турбіни.
  6. Автомобіль гірше розганяється. Це може траплятися через несправну або пошкоджену систему управління турбіною, так як у двигун надходить недостатньо повітря.
  7. Мотор під час роботи шумить, свистить.Це може свідчити про те, що місце з'єднання виходу турбіни та двигуна пропускає повітря.
  8. Під час роботи турбіни чути скрегіт. Це може вказувати, що корпус турбіни тріснув або трохи деформувався, лопаті торкаються країв тріщин. Якщо це сталося, турбіна скоро зламається та потребуватиметься ремонт турбокомпресорів в Івано-Франківську. 
  9. Працююча турбіна шумить зазвичай більше Так відбувається, коли трубка, що подає масло, забруднена, а осьовий і радіальний зазори ротора збільшилися. Можливо, вони труться об корпус турбіни.
  10. Надмірно витрачається паливо, а токсичність вихлопу помітно збільшилася. Це зазвичай спричиняється забрудненням повітряного фільтра або каналу надходження повітря до турбокомпресора.
  11. На корпусі видно витік масла з боку компресора, що вказує на закоксованість корпусу, недостатнє змащення мастилом. 
  12. При запуску двигуна труба під капотом викидає хмару чорного диму, що вказує на витік газу через тріщини на байпасному клапані турбіни (актуатор).

Ніхто не може бути впевнений в тому, що турбіна не зламається. Проте, при регулярному технічному обслуговуванні автомобіля та своєчасній заміні мастила, турбокомпресор зможе прослужити ще протягом багатьох років. 

Чим точніша діагностика турбіни в Івано-Франківську, тим швидший ремонт!

Перевірка турбокомпресора може здійснюватися двома методами: безпосередньо на автомобілі чи після його демонтажу. Другий метод є більш вдалим, оскільки він дозволяє виявити всі можливі несправності пристрою та визначити їх причини, щоб коректно провести ремонт дизельних турбін або ремонт бензинових турбін. 

Етапи перевірки роботи турбокомпресора на двигуні, які обов'язково виконує такий спеціалізований сервіс з ремонту турбін як ТурбоСТО:

  1. Візуальний огляд, з акцентом на цілісність корпусу, виявлення тріщин та слідів витікання масла
  2. Комп'ютерна діагностика на працюючому двигуні в різних режимах
  3. Перевірка наддуву турбокомпресора
  4. Детальний огляд з частковим розбиранням для визначення деформації крильчатки, легкості обертання валу, наявності люфтів осьових і радіальних

Діагностика турбіни в м. Івано-Франківськ з демонтажем включає наступні етапи:

  1. Демонтаж і розбирання
  2. Очищення від нагару за допомогою піскоструминної установки
  3. Огляд деталей
  4. Перевірка на спеціалізованому стенді коліс компресора і турбіни, ротора і підшипників у всьому діапазоні робочих обертів
  5. Вимірювання тиску турбокомпресора

Діагностика та ремонт турбіни Івано-Франківськ в ТурбоСТО виконується на одному сервісі, що дозволяє не тільки гарантувати безпеку вузла, алей скоротити часові витрати. 

Чому реставрація турбіни в Івано-Франківську на СТО “ТурбоСТО” краща за повну заміну вузла? 

Наш автосервіс спеціалізується на такій послузі як реставрація турбін Івано-Франківськ дизельних і бензинових двигунів автомобілів. Наші фахівці в автоцентрі готові визначити причину поломки турбіни і надати всі необхідні рекомендації для її усунення. На звичайному СТО вам скоріше за все порадять найпростіший варіант - змінити вузол на новий. Але відремонтувати турбіну буде не тільки вдвічі дешевше, але й вона 100% підійде назад до вашого авто, зберігши максимум оригінальності в комплектуючих. 

Турбіна сама по собі не є складним механізмом, але коректно здійснити  відновлення турбіни може тільки професіонал і на спеціальному обладнанні. Однак ремонт турбонаддуву не обмежується лише демонтажем і заміною картриджа — його деталі потребують як мінімум регулювання і як максимум заміни або відновлення. Іноді самостійно зняти турбіну з деяких автомобілів неможливо без досвіду автослюсаря, не кажучи вже про налаштування або ремонтні роботи.

У спеціалізованих компаніях існує чіткий алгоритм виявлення та усунення причин поломок перед тим, як буде здійснюватися реставрація турбіни Івано-Франківськ:

  1. Візуальний огляд майстра та уточнення неполадок у власника.
  2. Діагностика і оцінка вартості робіт.
  3. Демонтаж і розбирання вузла.
  4. Очищення деталей від залишків масла, іржі, бруду та пилу. Внутрішні елементи промивають і знежирюють, а зовнішні піддаються обробці за допомогою піскоструменевого апарату. Трубки для подачі масла і зливу очищають в ультразвуковій ванні.
  5. Дефектування запчастин. Огляд всіх деталей на предмет пошкоджень.
  6. Ремонт дефектних частин турбокомпресора, які підлягають відновленню. Картридж і ротор, як правило, відновлюють, після чого обов’язково проводиться їх балансування.
  7. Повна заміна робочих вузлів і деталей турбіни, які не піддаються відновленню.
  8. Контрольне тестування турбіни на спеціальному стенді.
  9. Професійна збірка турбокомпресора.
  10. Обов’язкова поверхнева обробка. Вал турбіни і підшипники змащуються маслом, щоб запобігти "масляному голодуванню" механізму.
  11. Контрольний запуск двигуна після відновлення турбіни — завершальний етап ремонту.

Звертаючись до представництва «ТурбоСТО», ви можете розраховувати на наступний перелік послуг:

  • зняття турбіни, а також встановлення після діагностично-ремонтних робіт;
  • діагностика турбіни на спеціалізованому обладнанні (безкоштовна для клієнтів сервісу);
  • розбирання турбокомпресора для ретельного дослідження;
  • промивання компонентів;
  • ремонтні роботи, заміна корпусу;
  • за необхідності — заміна компонентів;
  • випробування готової турбіни на стенді.

Перевага ремонту турбіни у «ТурбоСТО» — це комплексний підхід. Ми не просто шукаємо причину виходу агрегата з ладу. Ми проводимо повне дослідження, щоб виключити всі фактори ризику, які у майбутньому призвели б до нових проблем. Тому ремонт справді професійний, а результат після нього — довговічний. Саме це і дає нам змогу надавати клієнтам гарантію.

Клієнти сервісу можуть оцінити наступні переваги реставрації турбін у «ТурбоСТО»:

  • Використання запчастин перевіреної якості, з оптимальною вартістю.
  • Ремонт і реставрація турбіни за вимогами міжнародних стандартів.
  • Відновлення до заводських характеристик на сучасному обладнанні.
  • Зручний формат: ремонт, або додаткові послуги зі зняття і встановлення.
  • Термінове виконання ремонтних робіт: всього 6 годин на всі послуги.
  • Продаж турбін: нових та відремонтованих. Зручний вибір у каталозі. Звертайтеся на безкоштовну діагностику та замовляйте послуги з професійного заводського ремонту. Реставрація турбіни — це економія для автовласника, бо ця послуга набагато вигідніша за купівлю і встановлення нового турбокомпресора.
  • 3-річна задокументована гарантія на ремонт турбіни.

Чим ціна на ремонт турбін Івано-Франківськ в TurboSTO виправдовує себе?

Ціна на професійний ремонт турбін на авто Івано-Франківськ визначається кількома ключовими факторами, які враховують складність та трудомісткість процесу робіт. Ось декілька обґрунтованих причин, які можуть впливати на високу вартість ремонту турбокомпресора:

  1. Складність конструкції турбіни: Турбокомпресори мають складну структуру з численними деталями, такими як крильчастий ротор, підшипники, корпус, актуатори тощо. Розбирання, очищення, ремонт та збірка цих компонентів вимагають великої кваліфікації та спеціалізованого обладнання.
  2. Високотехнологічні матеріали: Виготовлення та відновлення деталей турбіни використовує високотехнологічні матеріали, які забезпечують високу міцність і довговічність. Вартість таких матеріалів може вносити суттєвий внесок у загальну вартість робіт на ремонт турбін з гарантією.
  3. Необхідність спеціалізованих інструментів: Ремонт турбіни вимагає використання спеціальних інструментів і обладнання для точного визначення дефектів, відновлення та балансування компонентів, які може надати тільки спеціалізований сервіс з ремонту турбін як ТурбоСТО Івано-Франківськ.
  4. Індивідуальний підхід до кожного випадку: Кожен випадок поломки турбокомпресора може бути унікальним, і фахівці повинні враховувати індивідуальні особливості та причини поломки для надійного відновлення агрегату.
  5. Гарантія та якість робіт: Висока ціна на послугу реставрація турбін Івано-Франківськ може відображати витрати на гарантійне забезпечення та якість виконаної роботи. Спеціалізовані центри можуть надавати гарантії на виконані послуги та використані запчастини, що може вплинути на вартість.

Отже, висока ціна на ремонт турбіни виправдовується трудомісткістю, високотехнологічністю і індивідуальним підходом до кожного випадку, а також використанням якісних матеріалів та гарантією на надані послуги. Але щоб безпомилково вибрати для обслуговування сервіс вартий довіри, необхідно просто дотримуватися декількох практичних правил:

  1. Завжди робіть діагностику турбіни виключно у кваліфікованого та досвідченого майстра, який спеціалізується саме на роботі з турбокомпресорами.
  2. Перед зняттям турбіни з автомобіля переконайтеся в працездатності двигуна, а також перевірте стан паливної та електронної системи. Це допоможе уникнути можливих непорозумінь та проблем надалі.
  3. Зверніть увагу на стан каталізатора перед проведенням діагностики турбокомпресора. Виявлення можливих проблем у цій системі дозволить ефективніше вирішувати причини поломок.
  4. Знімайте турбокомпресор лише у випадку, якщо виявлені явні проблеми під час діагностики. Уникайте непотрібних втрат часу та ресурсів, якщо це необхідно.
  5. Для проведення діагностики та ремонту турбіни обирайте лише спеціалізовані турбосервіси з використанням нових запчастин та наданням гарантії на виконані роботи.

Ці рекомендації допоможуть забезпечити якісну та надійну діагностику та ремонт турбіни для вашого автомобіля.