Ремонт турбін
*в разі обслуговування у нас
Ремонтуй в розстрочку від Моно/Приват - і вона замурчить!
Оплачуй частинами до 24 міс через Моно/Приват
Не завжди. Існують різні рівні ремонту: від заміни картриджа (центральної частини турбіни) до капітального ремонту з балансуванням ротора. Вибір методу залежить від ступеня зношування деталей.
Рекомендується проводити діагностику турбіни щорічно або кожні 15-20 тисяч кілометрів пробігу, особливо якщо ви помітили зміни в роботі двигуна. Це дозволить виявити потенційні проблеми на ранній стадії.
Так, можна. Сучасні технології дозволяють відновити навіть сильно зношені турбіни. Однак, вартість ремонту може бути дещо вищою за стандартну через велику кількість допрацювань.
Для авто з турбонаддувом бажано використовувати синтетичне, а не мінеральне мастило. Воно має вищі мастильні властивості й краще захищає деталі турбіни від зношування. А низькоякісне пальне може призвести до утворення нагару на деталях турбіни і, як наслідок, спровокувати її передчасне зношення.
Теоретично, це можливо, але не рекомендується. Кожна турбіна розрахована на певні параметри двигуна (об'єм, потужність тощо). Встановлення невідповідної турбіни може призвести до її передчасного зносу або пошкодження двигуна.
Термін служби відремонтованої турбіни залежить від якості виконаних робіт, використовуваних запчастин та подальшої експлуатації автомобіля. При правильному ремонті в спеціалізованому СТО відремонтована турбіна може прослужити так само довго, як і нова, а обійдеться дешевше.
Виробники будь-якого автотранспортного засобу намагаються зробити турбокомпресор досить потужним агрегатом, здатним добре протистояти великим навантаженням. Однак він все одно через час виходить з ладу. У такій ситуації необхідно звернутися до мережі спеціалізованих СТО. Де є сучасне обладнання, що дозволяє оперативно виявити характер поломки. Все це має компанія ТурбоСТО. До того ж у майстрів достатньо досвіду та кваліфікації, що дозволяють здійснити недорогий та швидкий ремонт турбін у Кривому Розі.
5 характерних сигналів щодо необхідності ремонту турбіни у Кривому Розі
До найпоширеніших ознак несправності агрегату фахівці відносять:
- При розгоні автомобіля вихлопний дим набуває чорного, синюватого або білого відтінку;
- З двигуна починають лунати нехарактерні звуки;
- Істотно знижується потужність двигуна;
- Двигун починає часто перегріватися;
- Значно збільшилася витрата олії та палива.
При несподіваному виявленні одного з описаних факторів ми рекомендуємо якнайшвидше провести діагностику турбокомпресора. Це дозволить ще на ранньому етапі виявити можливі неполадки в агрегаті. В результаті виключити можливість дорогої реставрації турбіни або повної її заміни.
Швидка реставрація турбіни у Кривому Розі
Дуже важливо знайти професійну компанію з ремонту турбін у місті, в якому знаходимося. Досвідчені майстри компанії TurboSTO зроблять швидкий ремонт турбін у Кривому Розі За підсумками миттєвої безкоштовної комп'ютерної діагностики майстри компанії TurboSTO запропонують найбільш підходящий варіант ремонту турбіни як легкового, так і вантажного автомобіля у Кривому Розі:
Заміна картриджа. Найбільш оперативний та ефективний спосіб відновлення працездатності вузла. Проводиться повна заміна всієї його «нутрощів». При цьому ретельно очищається рідний корпус від забруднень та нагару.
Стандартний ремонт турбіни. Замінюються опорні підшипники, ковзаючі втулки. Здійснюється розкоксування масляної системи впуску, балансування валу. Видаляється нагар та забруднення на гарячих та холодних поверхнях. Виставляються на стенді заводські параметри.
Капітальний ремонт. До процесу стандартного ремонту додається заміна крильчатки. Обов'язково виставляються заводські параметри.
Компанія TurboSTO надає кожному клієнту не лише швидкий кваліфікований ремонт турбіни у Кривому Розі, але й довгострокову гарантію на роботу агрегату незалежно від тривалості пробігу.
Однак рекомендуємо:
- Заливати в машину лише оригінальне паливо та масло.
- Обов'язково проводити перед будь-якою поїздкою прогрівання двигуна.
- Вчасно замінювати повітряні фільтри.
- Періодично контролювати величину тиску наддуву.
- Необхідно міняти масло після кожних пробігу 7 тисяч км.
- Обов'язково після тривалої поїздки, «охолоджувати» розігрітий двигун. Для цього давати йому попрацювати не менше 3 хвилин на неодружених оборотах.