Заміна ременя та ланцюга ГРМ
Ремінь ГРМ порвався, а ти не підготувався?
Оплата частинами до 24 місяців
*в разі обслуговування у нас
Теоретично, це можна реалізувати. Деякі автолюбителі проводять таку модифікацію. Однак, це вимагає значного перероблення двигуна і може призвести до втрати гарантії. Крім того, ланцюг має свої недоліки, такі як більший шум і вага.
Ні, категорично не рекомендується. Знос ременя ГРМ поступово збільшується, і в будь-який момент він може обірватися. Це призведе до серйозних пошкоджень двигуна і дорогого ремонту. В середньому виробники рекомендують замінювати ремінь ГРМ кожні 60-120 тис км пробігу
Так робити не рекомендується. Ролики і помпа також мають свій ресурс і зношуються разом з ременем. Заміна тільки ременя може призвести до передчасного виходу з ладу інших елементів системи ГРМ.
Зробити це самостійно вийде лише частково. За зовнішнім виглядом ременя можна виявити тріщини, розшарування, знос зубців. Однак, для точної оцінки стану ременя необхідно провести його детальний огляд на СТО.
Ресурс ременя ГРМ зазвичай вказується в кілометрах пробігу. Однак, на термін служби ременя можуть впливати й інші фактори, такі як умови експлуатації, якість пального і мастила.
Ні, універсального ремня ГРМ не існує. Кожен автомобіль має свої специфічні характеристики, і ремінь ГРМ підбирається індивідуально. Використання неправильного ременя може призвести до серйозних проблем з двигуном. Тому завжди підбирайте ремінь ГРМ строго відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
Важливим елементом двигуна автомобіля є ремінь ГРМ. Він забезпечує синхронізацію розподільного та колінчастого валів, а також точний збіг робочих тактів мотора.
Заміна ременя ГРМ має проводитися за регламентом, встановленим виробником авто. Не варто відкладати її на потім — краще запишіться на проведення цієї процедури на сайті TurboSTO вже зараз.
Ця деталь являє собою замкнуте кільце, виконане з технічної гуми, іноді в його складі можуть бути полімерні нитки. Використання такого матеріалу дозволяє максимально знизити шумність під час роботи. Для більшості типів ДВЗ використовують зубчасті ремені.
Заміна ланцюга ГРМ необхідна для завершення терміну експлуатації деталі, а ще краще — до того, як вона остаточно втратить свої функції. Завдяки роботі цього елемента двигун функціонує правильно, його клапани закриваються і відкриваються в моменти, що відповідають певному положенню поршня.
Наприклад, при займанні палива в циліндрах останній йде вниз і провертає колінвал. Він, своєю чергою, через ремінь ГРМ синхронно обертає розподільні вали, внаслідок чого закриваються впускні та відкриваються випускні клапани для відведення відпрацьованих газів.
Це робиться з певною послідовністю, вказаною виробником в інструкції з експлуатації транспортного засобу. Ціна заміни ременя ГРМ завжди визначається індивідуально, залежно від обсягу та складності виконаних робіт. Щоб уникнути високих витрат, все потрібно робити вчасно.
Регулювання заміни зазвичай становить 80-100 тис. км пробігу, для іномарок на кшталт АУДІ чи РЕНО термін експлуатації збільшено до 120 000 км. Розглянемо основні ознаки, якими можна визначити, що деталь сильно зношена.
Коли ремінь газорозподільного механізму стирається і тріскається, він розгалужується на окремі частини, які видають характерні звуки при прямому контакті із кожухами системи.
Це пов’язано з тим, що при сильному зносі ременя час роботи поршнів та клапанів розподіляється нерівномірно, порушується синхронізація. У результаті автомобіль втрачає потужність, що особливо відчувається при розгоні.
Коли ланцюг ГРМ не виконує своїх функцій, компресія двигуна порушується. У результаті горюча суміш не займається так, як потрібно, і ви можете витратити багато часу на запуск.
Це пов’язано з тим, що у систему випуску потрапляють залишки палива. Таке відбувається, коли обертання розподільчого та колінчастого валів розсинхронізовано.
Коли порушена герметичність помпи або зношений сальник колінвала, рідина починає протікати. Якщо ви помічаєте плями під капотом, можливо, що вони потрапили й на ремінь, — в результаті він виходить з ладу. У такому разі спостерігається падіння потужності під час їзди. Всі ці симптоми не можна ігнорувати, адже інакше можна зіткнутися з ще більшими витратами.
Ця процедура входить до списку обов'язкових та невідкладних для автомобіля. Ось основні ризики при порушенні регулювання заміни:
Обрив ременя ГРМ: у більшості двигунів це призводить до зустрічі поршнів із клапанами. В результаті деталі деформуються.
Розтягування або перестрибування ланцюга ГРМ: хоча він служить довше, все-таки теж зношується. Розтягнутий ланцюг може перескочити на зуб, що порушить фази газорозподілу. Це веде до втрати потужності, нестійкої роботи й в перспективі до тих же серйозних несправностей.
Зношування супутніх елементів: часто причиною проблем стає не сам ремінь, а ролик, що вийшов з ладу (натяжний або обвідний) або насос (водяний насос), який приводиться в дію ланцюгом ГРМ.
Вартість заміни ременя ГРМ нижче, ніж ціна ремонту двигун внаслідок його обриву. Фахівці TurboSTO виконують цю процедуру оперативно.
Перший етап — комплексна діагностика ланцюга ГРМ. Перед початком робіт майстер візуально оцінює поточний стан деталі, що перевіряє натяг, шукає сліди тріщин, розшарування або оливних патьоків. Для оцінки стану ми використовуємо найсучасніше високоточне обладнання.
Подальші етапи:
Демонтаж захисних кожухів та старого комплекту. Акуратно знімаються елементи, що ускладнюють доступ до механізму ГРМ.
Ретельний огляд всіх компонентів. Ми перевіряємо стан шківів, натягувачів, насоси. Наш принцип — міняти не лише ремінь, а й весь набір супутніх деталей. Економія на натяжному ролику сьогодні може призвести до обриву нового ременя завтра.
Встановлення ременя ГРМ в комплекті. Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками та використовуємо оригінальні чи якісні аналоги преміумкласу. Ланцюг встановлюється строго за мітками, що гарантує точність фаз газорозподілу.
Регулювання натягу. Що виставляється згідно зі специфікацією виробника автомобіля за допомогою спеціальних інструментів.
Контрольна інспекція. Після складання двигун запускається, і майстер тестує роботу на різних оборотах, переконуючись у відсутності сторонніх шумів.
Ви дізнаєтесь ціну ремонту ременя ГРМ до його проведення, відразу після діагностики.
Не чекайте, доки з'являться тривожні ознаки. Звіртеся з регламентом вашого авто або запишіться на діагностику ланцюга ГРМ до нас. Це займе трохи часу, але подарує впевненість на тисячі кілометрів. Зв’яжіться з нами для консультації та запису на прийом у спеціаліста прямо зараз!
-medium_webp.webp)