Заміна ременя та ланцюга ГРМ
Заміни його без проблем з розстрочкою від Моно/Приват .
Оплата частинами до 24 місяців
*в разі обслуговування у нас
Теоретично, це можна реалізувати. Деякі автолюбителі проводять таку модифікацію. Однак, це вимагає значного перероблення двигуна і може призвести до втрати гарантії. Крім того, ланцюг має свої недоліки, такі як більший шум і вага.
Ні, категорично не рекомендується. Знос ременя ГРМ поступово збільшується, і в будь-який момент він може обірватися. Це призведе до серйозних пошкоджень двигуна і дорогого ремонту. В середньому виробники рекомендують замінювати ремінь ГРМ кожні 60-120 тис км пробігу
Так робити не рекомендується. Ролики і помпа також мають свій ресурс і зношуються разом з ременем. Заміна тільки ременя може призвести до передчасного виходу з ладу інших елементів системи ГРМ.
Зробити це самостійно вийде лише частково. За зовнішнім виглядом ременя можна виявити тріщини, розшарування, знос зубців. Однак, для точної оцінки стану ременя необхідно провести його детальний огляд на СТО.
Ресурс ременя ГРМ зазвичай вказується в кілометрах пробігу. Однак, на термін служби ременя можуть впливати й інші фактори, такі як умови експлуатації, якість пального і мастила.
Ні, універсального ремня ГРМ не існує. Кожен автомобіль має свої специфічні характеристики, і ремінь ГРМ підбирається індивідуально. Використання неправильного ременя може призвести до серйозних проблем з двигуном. Тому завжди підбирайте ремінь ГРМ строго відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
Заміна ременя та ланцюга ГРМ: коли необхідна, послідовність
У конструкції двигуна є ряд деталей, необхідних для стабільної роботи. За постійний випуск та впуск газових потоків у циліндр відповідає газорозподільний механізм. Його ремінь є гумовою стрічкою у вигляді замкнутого кільця із зубами із зовнішнього боку.
Заміна ременя ГРМ — процедура, з якою періодично стикається кожен власник авто. Бажано проводити її кожні 80-100 тисяч кілометрів пробігу, для іномарок виробник ставить регламент більше. Але через складні умови їзди в Україні деталі часто виходять з ладу раніше за термін.
Принцип роботи ременя ГРМ
Ця деталь виконує функції сполучної ланки між колінчастим та розподільним валами. Завдяки йому підтримується стабільна синхронізація поршнів та клапанів, шляхом чого вони займають стабільне положення в блоці й не стикаються один з одним під час впуску та випуску. Газорозподільний механізм двигуна відповідає за отримання палива та вихід відпрацьованих газів.
Коли ремінець справний, всі елементи двигуна функціонують стабільно. Раніше за передачу крутного моменту від колінчастого валу до розподільчого відповідали шестерні, але автоінженери перейшли на ланцюгові та ремінні приводи для зниження ваги авто. Обидва механізми постійно вдосконалюють, але з першим при заміні потрібно працювати довше та складніше.
Міняти ремінь чи ланцюг краще за регламентом, не чекаючи зламання у вигляді обірвання. Це важлива складова газорозподільної системи та двигуна, при несвоєчасній заміні вона працює некоректно. У результаті порушується взаємодія всіх елементів системи, знижується потужність двигуна. Спеціалісти TurboSTO проводять заміну комплекту за 4 години з попередньою безплатною діагностикою та гарантією 12 місяців.
Коли потрібна заміна ременя
Фахівці рекомендують проводити цю процедуру через певну кількість кілометрів пробігу. Але буває, що ремінь виходить з ладу раніше, ніж передбачено виробником. Установка ременя ГРМ замість того, що зноситься потрібно, коли виникають труднощі при запуску двигуна, з'являються сторонні звуки, мотор сильно вібрує під час роботи.
Ще одна ознака необхідності заміни – поява вихлопних газів чорного чи синього кольору. Звернутися до автосервісу потрібно і в таких ситуаціях:
- неправильне встановлення, перетягування або перекіс міток;
- некоректна робота роликів;
- заклинювання помпи чи валу;
- розтягування, втрата гнучкості ременя;
- неякісні деталі чи прямий контакт елемента з технічними рідинами.
Найчастіше майстри СТО стикаються із заклинюванням валу чи помпи. Якщо причина зламання в цьому, необхідно замінити не тільки ремінь, але й помпу системи охолодження. Щоб зрозуміти причини некоректної роботи двигуна, необхідно спочатку провести діагностику, адже ознаки пошкодження ременя можуть повідомляти й про інші проблеми.
Ремінь рветься з різних причин:
- водій не дотримується регламенту заміни;
- автовласник ігнорує ознаки зламання;
- під час попереднього ремонту встановили неякісні запчастини;
- пошкоджено натяжний ролик або заклинив вал.
Можливі інші технічні несправності. Найкращий спосіб уникнути їх – вчасно звертатися до фахівців щодо необхідних регламентних робіт.
Як змінюють ремінь ГРМ
Послідовність та вимоги до проведення процедури прописані в посібнику з експлуатації транспортного засобу. Для восьмиклапанного двигуна процес проходить за спрощеною схемою, для 16-клапанного необхідно змінювати також поршні та клапани. Попередньо фахівці перевіряють стан сальників та роликів.
Заміна комплекту ГРМ передбачає проведення таких робіт:
- зняття захисної кришки, суміщення міток на ній та шківі;
- застопорення маховика, щоб уникнути повороту колінвала;
- зняття шківа та металевого кожуха;
- демонтаж верхньої опори двигуна;
- ослаблення та зняття натяжного ролика.
Старий ремінь забирають, замість нього встановлюють новий. Справну деталь заводять за шківи та натяжний ролик, налаштовують натяг та перевіряють, чи правильно виставлені мітки.
У процесі може знадобитися заміна й інших деталей, що вийшли з ладу або сильно зношені. Найчастіше додатково встановлюють помпу як елемент системи охолодження, монтують нові ролики. Своєчасне проведення процедур дозволить продовжити термін експлуатації авто та уникнути складних, серйозних несправностей.
Від чого залежить вартість
Ціни на заміну ременя ГРМ різні – все залежить від зламання та стану супутніх деталей. Дешевше і швидше просто встановити нову деталь разом з натягувачем, віброгасником, роликами, прокладками, сальниками, кільцями колодязів свічок. Заміна ланцюга займає більше часу, тому коштує дорожче, особливо якщо знадобиться демонтаж силової установки.
Якщо додатково змінюють водяну помпу разом з ущільнювачами та прокладками, потрібно також почистити систему охолодження, за бажанням клієнта залити новий антифриз. Спеціалісти TurboSTO надають такі послуги для власників вантажних та легкових автомобілів будь-яких марок, моделей, року випуску.
В автосервісах є все необхідне для ефективної діагностики та заміни ременя. Тут допоможуть підібрати відповідний комплект ГРМ під бюджет клієнта та нададуть гарантію на роботи 12 місяців.