Заміна ременя та ланцюга ГРМ
Заміни його без проблем з розстрочкою від Моно/Приват .
Оплата частинами до 24 місяців
*в разі обслуговування у нас
Теоретично, це можна реалізувати. Деякі автолюбителі проводять таку модифікацію. Однак, це вимагає значного перероблення двигуна і може призвести до втрати гарантії. Крім того, ланцюг має свої недоліки, такі як більший шум і вага.
Ні, категорично не рекомендується. Знос ременя ГРМ поступово збільшується, і в будь-який момент він може обірватися. Це призведе до серйозних пошкоджень двигуна і дорогого ремонту. В середньому виробники рекомендують замінювати ремінь ГРМ кожні 60-120 тис км пробігу
Так робити не рекомендується. Ролики і помпа також мають свій ресурс і зношуються разом з ременем. Заміна тільки ременя може призвести до передчасного виходу з ладу інших елементів системи ГРМ.
Зробити це самостійно вийде лише частково. За зовнішнім виглядом ременя можна виявити тріщини, розшарування, знос зубців. Однак, для точної оцінки стану ременя необхідно провести його детальний огляд на СТО.
Ресурс ременя ГРМ зазвичай вказується в кілометрах пробігу. Однак, на термін служби ременя можуть впливати й інші фактори, такі як умови експлуатації, якість пального і мастила.
Ні, універсального ремня ГРМ не існує. Кожен автомобіль має свої специфічні характеристики, і ремінь ГРМ підбирається індивідуально. Використання неправильного ременя може призвести до серйозних проблем з двигуном. Тому завжди підбирайте ремінь ГРМ строго відповідно до рекомендацій виробника автомобіля.
Заміна ременя та ланцюга ГРМ у Луцьку: як проводиться
Газорозподільний механізм двигуна забезпечує своєчасний впуск порції палива та вихід відпрацьованого газу. Ця частина працює злагоджено з рештою елементів силової установки. За передачу моменту, що крутить, від колінчастого валу до розподільного відповідає ремінь ГРМ.
Деталь являє собою замкнуте кільце з металу та синтетичних матеріалів з односторонніми зубцями. Шляхом такої конструкції підтримується стабільне зчеплення механізмів. Заміна ременя ГРМ у Луцьку – стандартна процедура, яка дозволить їздити своєю машиною довго і без проблем.
Принцип роботи ременя
Раніше для передачі крутного моменту, використовували шестерні, зараз їх замінили ремінним або ланцюговим приводом. В останньому випадку встановлюють міцніший елемент із металу з довгим терміном служби – заміна ланцюга обходиться дорожче і проводиться рідше. Але обидві деталі вимагають своєчасного та професійного обслуговування.
Ремінь направляє крутний момент до генератора та розподільних валів. Є як на легкових, так і на вантажних автомобілях різних марок і моделей. При його обриві розподільний вал припиняє працювати, а колінчастий деформує циліндри двигуна, ударяючи по них. У результаті знадобиться довгий, складний і дорогий капітальний ремонт двигуна.
Коли й навіщо потрібна заміна
Якщо водій не дотримується регламенту встановлення нової деталі, ігнорує ознаки зносу, пошкодження, можливий обрив деталі. Термін експлуатації ременя скорочується при попаданні на нього технічних рідин, зламанні затяжного ролика, заклинюванні валу та інших причин. Неоригінальний елемент виходить із ладу дуже швидко, тому підбирати запчастини потрібно правильно.
Установка ременя ГРМ у Луцьку необхідна, коли:
- двигун запускається не з першого разу;
- при роботі двигуна з'являються відчутні вібрації;
- силова установка видає невластиві їй раніше звуки;
- вихлопи стають синіми та чорними.
При несвоєчасній заміні деталі можливі серйозні поламання, їхнє усунення обійдеться надто дорого. Ремінь – важливий елемент газорозподільної системи, він має бути справним та правильно натягнутим. При послабленні та зміщенні навіть на один зубець перестають працювати злагоджено всі елементи двигуна. Чим сильніший знос, тим вища ймовірність обриву.
У деяких машинах передбачене зниження дефекту у разі несправності ГРМ. Але якщо ігнорувати проблему, вони не врятують силову установку від виходу з ладу. Відразу після покупки авто, необхідно пройти діагностику, щоб виключити знос деталей і відразу замінити їх. На TurboSTO у Луцьку тестування проводять безплатно із застосуванням сучасного обладнання.
Як роблять ремонт
Правила встановлення нових деталей прописані у посібнику з експлуатації транспортного засобу. Складність залежить від типу ГРМ та двигуна. Так, якщо ремінний привід розташовано ззовні двигуна, то ланцюговий знаходиться всередині. Для 16-клапанної силової установки додатково потрібні клапани та поршні. Заміна комплекту ГРМ у Луцьку вимагає нових:
- сальників – їх обов'язково перевіряють на ступінь зношування;
- роликів — вони повинні забезпечувати нормальний натяг ременя;
- помпи як елемента системи охолодження двигуна;
- ремінь генератора – термін його експлуатації такий самий, як і для ГРМ.
Змінювати деталь рекомендується кожні 50–100 тисяч кілометрів пробігу, бажано раніше, адже через погані дороги, агресивний стиль водіння, неповноцінний догляд елемент ламається швидше.
Ціни на заміну ременя ГРМ у Луцьку залежать від загальної кількості проведених робіт. Найдешевше обходиться встановлення нового комплекту, дорожче – для ланцюгового валу; якщо передбачається демонтаж двигуна, то доведеться доплатити. Але вигідніше встановити нову деталь газорозподільного механізму, аніж потім оплачувати дорогий ремонт силової установки.
Заміна – складна процедура, яка потребує професійних навичок, знань та обладнання. TurboSTO проводить у Луцьку безплатну комп'ютерну діагностику для точного визначення поламання та розуміння, як її усунути. Терміновий ремонт виконують за 4 години, підбирають надійні та довговічні складники.